Joulu yksin!

Sen jälkeen kun kotoolta (isän ja äidin) luota muutin pois ei tullut mieleen miltä tuntuu viettää joulu sinkkuna yksin kaupungissa mistä ei ole kotoisin.Nyt tiedän!!!
En ole aijemmin ottanut vakavasti kun puhutaan yksinäisyydestä ja aiheesta olla yksin.
Erosimme alkuvuodesta! nyt koitti ensimmäinen joulu yksin
Eei paras kokemus 45v mies

9

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai nyt jossain vaiheessa elämäänsä voi lopettaa joulun noteeraamisen, tervetulleita vapaapäiviä, jotka viettää kuten parhaaksi katsoo. Joulu saa monet huomaamaan kuinka läheisten kanssa ei ole muuta yhteistä kuin materiaan keskittyminen.

      • Anonyymi

        Totta, joulu ei tunnu enää miltään. Tämä on aika, kun kaikki maailmassa muuttuu ja vanhoista kankeista malleista joudutaan luopumaan. Yksin on ihan kiva viettää aikaa, jouluakin. Silloin kukaan ei nalkuta, määrää tai muuten sekoile. Ellei itse. Voi tehdä kaikkea, mikä itseä miellyttää ja vain levätä ja olla. Kannattaa huomata, miten sekaisin kansa on tuolla ulkona. Hirveästi pahaa oloa, vihaa ja väkivaltaa. Omasta rauhasta on silloin kiitollinen.


    • Anonyymi

      HMMM MIKSI JOKU NALKUTTAA SINULLE? ainahan sitä löytyy joku jolla ei oikeesti ole sosiaalisia kontakteja ja kerkee keksimään omasta mielestään epäkohtia muista. jokuhan sen pielessä jos tuntuu siltä että toinen nalkuttaa. ei muuta lisää työ/yövuoraja liukuhihnalta niin tuntuu ne vähäiset vapaat vielä ihanemmilta yksin ollessa.

      • Anonyymi

        Hyvin monet pariskunnat tietävät, kuka nalkuttaa ! Jos sinä et tiedä, se on sinun onnesi. Juhlanpyhät ovatkin juuri tämän tapahtuman näyttämöitä. Alkaa yksinoloa arvostaa.


    • Anonyymi

      Eikö puhelinnumeron ilmoittaminen aikasemmin tuottanut tulosta?

    • Ei ikävä kyllä tuottanut olen uusi käyttäjä täällä enkä ollut varma saako sitä edes ilmoittaa.

    • Anonyymi

      Aina ensinmäinen Joulu Yksin on todella vaikeaa. Kun niitä yksinäisiä jouluja kerääntyy vuosien saatossa lisää.Alkaa ne hyväksyä.Osaa ottaa vapaa päivät rennommin.Nautia niistä vapaista.Ilman joulu krääsä tai ruokia. Jotkut tekevät joulun itselle ja ostavat itselle lahjoja.Tokihan ympäristö ruokii joulua.Mitä teet jouluna? Mihin menet? Jne. Älä häpeä sitä olet yksin.Yksinäisyys ei aina vika henkilön itsensä,sekin pitää huomioida.Ihmiset vaan ei näe nenäänsä pidemällesepä se. Mutta viimeistään samme tamikuu 2023. Lehdet lukea,avioerot lukumäärät,hirveät tapahtumat joulun ja tilastot niistä tapahtumista. Se mitä esitetään ulospäin ei ole totta.Liskisi moni on jo ihan rahaton ja kiroaa sitä.Toimetulotuet taitaa tulla tilille 30.12? Milloin työttömyyskorvaukset? Entä alle eläkeikäisten eläkkeet kelalta Eläke ja Takuueläke siis?

      • Anonyymi

        Tammikuussa tuen ensimmäinen maksupäivä on 2.1.2023. Tuki ehtii tuolloin tilille, jos hakemus ja tarvittavat liitteet on toimitettu Kelaan viimeistään 19.12.2022.Tammikuussa tuen ensimmäinen maksupäivä on 2.1.2023. Tuki ehtii tuolloin tilille, jos hakemus ja tarvittavat liitteet on toimitettu Kelaan viimeistään 19.12.2022.

        Kelan eläke tulee mulle kuun alussa 7.päivä ja takuueläke kuun 22.päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tammikuussa tuen ensimmäinen maksupäivä on 2.1.2023. Tuki ehtii tuolloin tilille, jos hakemus ja tarvittavat liitteet on toimitettu Kelaan viimeistään 19.12.2022.Tammikuussa tuen ensimmäinen maksupäivä on 2.1.2023. Tuki ehtii tuolloin tilille, jos hakemus ja tarvittavat liitteet on toimitettu Kelaan viimeistään 19.12.2022.

        Kelan eläke tulee mulle kuun alussa 7.päivä ja takuueläke kuun 22.päivä.

        tuo eka siis koski toimeentulotukea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe