Kisoja kohti mennään jo kovaa vauhtia, onko kellään Hankasalmen reitistä tietoa? Myhinpää nyt taisi ainakin taas olla mukana..
Talven kisoja kohti, Hankasalmi historicci
15
1426
Vastaukset
- Anonyymi
Pätkä perinteistä myhimpäätä on. Ajetaan lähdostä maalin suuntaan. Saintsin, Vatasen, Mäkisen, Tanakin , Mikkelssenin paikka on mukana.
- Anonyymi
Vielä ku semmoset paikat ois siellä päi
- Anonyymi
Vähänlaisesti tuli autoja, noh kaipa siinä on tarpeeksi
- Anonyymi
Ek 1 Purtomäki
Ek2 Myhinpää
Ek3 Murtoinen
Ek4 Havusalmi
Ek5 Kalliokoski
Kellään ajosuunnista tietoa? En kaipaile yhtään lähdöstä maaliin kommenttia🙂- Anonyymi
Lähdöstä maaliin
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Mahdetaanko vaan ajaa koko kisaa kun on niin lauhaa ollut ja on vielä tämäkin viikko.
Kyllä tiet pettää ja pahasti, luulisin.- Anonyymi
Sehän ajetaan vasta kuun lopussa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän ajetaan vasta kuun lopussa....
Herää jo...!
- Anonyymi
Tiet kestää varmasti! Mutta kestääkö renkaat... ja penkkoja tuskin on....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herää jo...!
Miksi pitäisi herätä?
- Anonyymi
Jos runkia haluaa nähä nii ei kyllä kannata lähtee. Ekat hisset kun tulee nuotista ja sen jälkeen viel vähä lisää hissee mitkä ei kyllä aja ulos nii sen jälkeen onkin jo aikamoiset jälet ja urat. Muutenkaan ei ihmeempiä paikkoja kyllä reitiltä löydy
- Anonyymi
Reitti ajettu eilen läpi, on kyl tylsä reitti. Kauempaa ei kannata ainakaan lähteä.
- Anonyymi
Juu ei kannata katellaan telkusta monte carlon rallia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2541824Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131282Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091229Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60903TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 64883
- 51826
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783