Kaivatulleni miehelle viime vuoden ja sille joka sitten oikeastikin on täällä tukemassa. :)
Hyvää yötä
17
236
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aika törppö välillä ethän välitä siitä. :/ apltä
- Anonyymi
Kaikki me ollaan, kunhan ei tee mitään peruuttamatonta tai toista loukkaavaa
- Anonyymi
Teinkö minä sellaista? :( jäi jotenkin paha mieli en tiedä mistä kun jotenkin en vain osaa välillä ilmaista itseäni oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teinkö minä sellaista? :( jäi jotenkin paha mieli en tiedä mistä kun jotenkin en vain osaa välillä ilmaista itseäni oikein.
Mistä se paha mieli jäi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan olla vain tämmöinen viallinen kappale. Kuulun kaatopaikalle. :( hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se paha mieli jäi?
Kaikesta en vain osaa olla kuten muut tai tunteeton. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta en vain osaa olla kuten muut tai tunteeton. :(
Silloin ihminen vasta hukassa on jos on tunteeton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin ihminen vasta hukassa on jos on tunteeton
Näköjään onkin. Täytyy olla vain tunteellisempi jatkossa. :)
- Anonyymi
koita nyt hyvä ihminen keskustella sen oikean henkilön kanssa, älä täällä täysin tuntemattomille.
Äläkä ainakaan kuvittele häneksi ketään täällä...- Anonyymi
Täällähän minä koko ajan keskustelenkin. :)
- Anonyymi
Hyvää yötä myös sinulle :).
- Anonyymi
Hyvää yötä uudestaa jos et huomannut :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä uudestaa jos et huomannut :).
Hyvää yötä sinulle vielä. :)
- Anonyymi
Kyllä repesin yhdelle jutulle äsken🤣
- Anonyymi
Oliko hauska juttu? :) minulle saa nauraa jos naurattaa.
- Anonyymi
minä minä minä minä minä minä. Teet aloituksia että pääset juttelemaan itsestäsi. Tee nikki niin en vahingossa klikkaa.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan näinkään mene. Tässä juttelen vain muiden kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisen keho ei ole miehen oikeus
Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a2301625Pelkäsin Sinua
Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää j40796Naiset tulleet liiankin itsenäiseksi
Naisten asema on Suomessa yliarvostettua ja tämän kyllä huomaa naisten käyttäytymisestä.368695Hyvää iltaa
Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)88669Erdogan haluaisi Suomen nyt Natoon
Tuokin ukkeli on melkoinen tuuliviiri. Vielä muutama päivä oli ihan eri mieltä kuin tänään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009358534.html "Turki317634Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli
Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.42630- 49627
Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi
Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa166614