Kaivatulleni miehelle viime vuoden ja sille joka sitten oikeastikin on täällä tukemassa. :)
Hyvää yötä
17
141
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aika törppö välillä ethän välitä siitä. :/ apltä
- Anonyymi
Kaikki me ollaan, kunhan ei tee mitään peruuttamatonta tai toista loukkaavaa
- Anonyymi
Teinkö minä sellaista? :( jäi jotenkin paha mieli en tiedä mistä kun jotenkin en vain osaa välillä ilmaista itseäni oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teinkö minä sellaista? :( jäi jotenkin paha mieli en tiedä mistä kun jotenkin en vain osaa välillä ilmaista itseäni oikein.
Mistä se paha mieli jäi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan olla vain tämmöinen viallinen kappale. Kuulun kaatopaikalle. :( hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se paha mieli jäi?
Kaikesta en vain osaa olla kuten muut tai tunteeton. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikesta en vain osaa olla kuten muut tai tunteeton. :(
Silloin ihminen vasta hukassa on jos on tunteeton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin ihminen vasta hukassa on jos on tunteeton
Näköjään onkin. Täytyy olla vain tunteellisempi jatkossa. :)
- Anonyymi
koita nyt hyvä ihminen keskustella sen oikean henkilön kanssa, älä täällä täysin tuntemattomille.
Äläkä ainakaan kuvittele häneksi ketään täällä...- Anonyymi
Täällähän minä koko ajan keskustelenkin. :)
- Anonyymi
Hyvää yötä myös sinulle :).
- Anonyymi
Hyvää yötä uudestaa jos et huomannut :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä uudestaa jos et huomannut :).
Hyvää yötä sinulle vielä. :)
- Anonyymi
Kyllä repesin yhdelle jutulle äsken🤣
- Anonyymi
Oliko hauska juttu? :) minulle saa nauraa jos naurattaa.
- Anonyymi
minä minä minä minä minä minä. Teet aloituksia että pääset juttelemaan itsestäsi. Tee nikki niin en vahingossa klikkaa.
- Anonyymi
Ei se nyt ihan näinkään mene. Tässä juttelen vain muiden kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää482297Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722193Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1362017Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut432012Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie501951HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363981745Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1061693Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta21622Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241514Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1851138