Nyt se j mies on hukassa

Anonyymi-ap

ūüė≠ūüė≠...etsin kun l√∂yd√§n sut. Tied√§n aiheutin itse sen, anteeksi! .....

10

368

√Ą√§nest√§

Vastaukset

5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ollaan molemmat hukassa. Ole huoleti, asioilla on tapana selvitä. En ole sitä tyyppiä, että haluaisin pahaa tai kostaa.

• Minen haeskele yht√§ J miest√§ en√§√§ ...
      Oli ja meni ....
      Toivottavasti teill√§ menee toisin ūüôā

• Anonyymi

Nii, mä taisin itse mokailla, tai siis...pari muuta miestä siihen päälle, ei kun kolme. Mä en kyllä niistä muista välittänyt, jouduin tieten tahtoen ihme välikappaleeksi. Miehet en mie ymmärrä...hänet mä halusin, vaikka muut hänet jo manasi, mikä lie oli heidän juttu, mutta...hän oli vain nii paras!

• Anonyymi

Ikävä myös J miestä :(

• Anonyymi

Jiimiehet ovat olleet palstaykkösiä jo vuosikymmeniä. Minä luulen, että ovat vain narskujen lempikirjaimia, joten ei kannata edelleenkän innostua.

• Anonyymi

Innostua mistä?

• Anonyymi

Oon ihmetelly samaa kun pelkkä J kirjain toistaa varsinkin ikävä palstalla...Kai ny muunkin nimisiä miehiä on ja paljon...

• Anonyymi

Miksi mies on hukassa? Onko hän muuttanut jonnekin vai vaihtanut työpaikkaa?

• Anonyymi

Ei....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyssäriä pukkaa nyt

Mikä on kaivattusi nimi?
      Ikävä
      105
      2454
    2. Sara ja Pyry eronneet?

Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      2150
    3. Nainen, minne tahtoisit muuttaa kanssani

Jos meistä tulisi pari?
      Ikävä
      179
      1590
    4. Oudolta tuntuu

Kun on joku joka välittää oikeasti täälläkin.
      Ikävä
      171
      1399
    5. Ikävintä on kokea

Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede
      Ikävä
      82
      1248
    6. Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?

Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s
      Maailman menoa
      86
      1001
    7. Millaisista tuoksuista miehet pitää?

Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen
      Ikävä
      104
      934
    8. Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?

Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er
      Sinkut
      177
      905
    9. Oudot kulkijat

Mikäs porukka se on ruennu kylällä ajelemaan tummalla farmari autolla ja pysäytteleevät ihmisiä kadulla. Koittavat repiä kuulemma autoon ja hakkaavat
      Kiuruvesi
      23
      856
    Aihe