Lähdin sinua karkuun mies

Anonyymi-ap

Se on totta, että kun viimeksi näin sinut lähdin pois koko paikasta. Näit aivan oikein.

Ja kun sinä näit minut kerran, jäykistyit.. Minä näin sen sinusta.

Jotain välillämme on.. kerran katsoit pitkään.. kerran katsoit salaa.. Minäkin katsoin salaa etc.

Samaan aikaan MINÄ ikävöin sinua?

Johtuuko tämä siitä, että olemme kummatkin naimisissa?

Onko tämä välillämme romantico?Vetovoima, luonto?? Miten vastustaa 🧲🧲?

56

1421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikee tietää varmaan. Itsestä ainakin tuntuu että kaikki tuijottaa kokoajan. Ja eikös se ole ihmisille ihan normaalia katsella

• Anonyymi

Mistä paikoista hän jäykistyi?
      Mistä huomasit, nousiko teltta pystyyn?

• Anonyymi

Onko aloittajan juttu se kauppa episodi? Olisiko n kuukausi sitten. Siitä on pitkä aika, kun olen sinut viimeksi nähnyt. Milloin sinä olet naimisiin mennyt?

• Anonyymi

Ja mikäli olet hän, niin voi taivas miten upea olet. Se oli oikea sanavalinta, että jäykistyin. Olisin voinut syödä sinut siihen paikkaan, mutta,,,,

• Anonyymi

Kyllä kaupassa tapahtui kyllä tämä.

Ja kyllä olisi vaikea hyökätä kimppuun siinä paikassa, kun.. Olisin minäkin halunnut kyllä 💕💕

Voi hyvänen aika, olisitko sinä hän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kaupassa tapahtui kyllä tämä.

Ja kyllä olisi vaikea hyökätä kimppuun siinä paikassa, kun.. Olisin minäkin halunnut kyllä 💕💕

Voi hyvänen aika, olisitko sinä hän?

Niin tulit siihen jonoon varmaan hakemaan jotain pakettia. En kyllä saanut katsetta sinusta irti. Tulit sitten katumapäälle ja lähdit pois. Sinun vartaloasi oli kyllä upea katsoa. Suorastaan söin sinua. Kyllä minä huomasin, että sinäkin katselit. Tämä siis tapahtui pienessä kaupassa, jos vinkkinä auttaa? No meidänhän on helppo sopia treffit. Sama kauppa ja ensi viikolla jokin aika. Mut katsotaan tätä, kun varmistutaan enemmän toisistamme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tulit siihen jonoon varmaan hakemaan jotain pakettia. En kyllä saanut katsetta sinusta irti. Tulit sitten katumapäälle ja lähdit pois. Sinun vartaloasi oli kyllä upea katsoa. Suorastaan söin sinua. Kyllä minä huomasin, että sinäkin katselit. Tämä siis tapahtui pienessä kaupassa, jos vinkkinä auttaa? No meidänhän on helppo sopia treffit. Sama kauppa ja ensi viikolla jokin aika. Mut katsotaan tätä, kun varmistutaan enemmän toisistamme.

Joo kyllä sieltä pakettejakin saa, sieltä kaupasta.

Jos olet hän niin perjantai iltapäivällä menen sinne 16.30. Katsotaan mitä tapahtuu vai onko huono aika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähä vaikee tietää. Pieni kyläkauppa kaikki tuijottaa uutta

• Anonyymi

Kaupan nainen tosiaan, mihin katosit?

• Anonyymi

Tämä yhden lauseen keissi on eri. On niitä muitakin kaupassa tavanneita 😁

• Anonyymi

En mihinkään kauas kadonnut. Kuka mies se siellä kyselee?

Menen kauppaan jossa kohdattu (se pienempi) klo 16.30 pe 30.12

Jos joku on tunnistanut ja haluaa rohkeasti kokeilla onneaan, niin siellä olen ja odotan juuri häntä.

💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mihinkään kauas kadonnut. Kuka mies se siellä kyselee?

Menen kauppaan jossa kohdattu (se pienempi) klo 16.30 pe 30.12

Jos joku on tunnistanut ja haluaa rohkeasti kokeilla onneaan, niin siellä olen ja odotan juuri häntä.

💕

Moi. Silloin en ole paikkeilla, mutta 29.12 torstaina 16.30 ok. Kaupassa käynti toki on kovin lyhyt hetki, joten ajoitus on aika tärkeä 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi. Silloin en ole paikkeilla, mutta 29.12 torstaina 16.30 ok. Kaupassa käynti toki on kovin lyhyt hetki, joten ajoitus on aika tärkeä 👍

Sopii tuokin aika kyllä, torstaina 16.30. Kiva 💫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hedelmätiskillä 🍓🍉🍇saatan pyöriä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Taitaa olla kuhina monessa kaupassa silloin. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hedelmätiskillä 🍓🍉🍇saatan pyöriä

Ei nähty torstaina. Olisiko fiksua hieman avata paikkakuntaa? Minun kuvioni ei ole pks. Pääradan varrella 300km about pohjoiseen ollaan 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei nähty torstaina. Olisiko fiksua hieman avata paikkakuntaa? Minun kuvioni ei ole pks. Pääradan varrella 300km about pohjoiseen ollaan 👍

Mitä tähän sanot kaunotar?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tähän sanot kaunotar?

Vastaisit jotain tähän? Nähdäänkö huomenna 5.1? Olisiko 16.30?

• Anonyymi

Ihan kiva aloitus. Itse katselin viikko sitten vaaleaa naista salilla ja ehkäpä hänkin minua. Voisi melkein sanoa vastaavanlaisia tuntemuksia.

• Anonyymi

Se on sellaista kuule 🍓

• Anonyymi

Kaikki kunnossa. To 29.12.2022 klo 16.30 olen ostoksilla. Siitä sitten salille yhdessä?

• Anonyymi

Laita verkkarit jalkaan. Mun tunnareilla salille ja siellä voidaan vaikka vähän mennä sivummalle tutustumaan. Haluaisin suudella sua.

• Anonyymi

On siinä perää ap.mitä sanoit

• Anonyymi

Joidenkin ihmisten välillä on kestomagneetti, se pyrkii kohdatessa vetämään napoja yhteen. Mutta on usein asioita, joiden takia täytyy poistua magneettikentän piiristä, vaikka uteliaisuus ja luonto muuta toivoisi. Ja niin, kiinnostavaa ihmistä haluaa ja on suorastaan pakotettu katsomaan.
      https://youtu.be/AaKhIY6jPPk

• Anonyymi

Edellisenkö naimisissa? Toivotaan että tällä kertaa kestää.
      Monesko liitto on?

• Anonyymi

Salaa katsoit tiesin sen

• Anonyymi

Kerran näit herran

• Anonyymi

Onko taas sinun vuoro
      Elokuu oli kännykkä kädessä

• Anonyymi

Ei me olla kumpikaan naimisissa höpsöli

• Anonyymi

Lährin sua karkuun mies

• Anonyymi

Romantikko luonto

• Anonyymi

Leikkele hyllyt juu joku halus kiipeää selkään ,paha tapa kun ei katso kuka reppuun haluaa oppisinkohan jatkossa katsomaan ,toivottavasti
      Terkut sulle opettelen katsomaan...

• Anonyymi

Lähdit siis karkuun miestä?

• Anonyymi

Tuo oli kyllä oikeasti aika uskomaton tempaus. Olin siis tämän keissi toinen osapuoli. Yksi maailmankaikkeuden kauneimpia on siinä silmieni hiveltävänä. Suorastaan imin häntä silmilläni ja hups hän vaan poistuu jonosta sen ihmeempiä kommentoiden 😁

• Anonyymi

Otit niskalenkin miehestä?

• Anonyymi

D mies

• Anonyymi

Lähdit karkuun juosten itään päin

• Anonyymi

Olen tämän keissi mies osapuoli. Tavallaan olet oikeassa. Uloskäynti tuossa kaupassa on itään. Ulko-ovi etelään. Odotan nyt innolla uutta aikaa kaunottaren suunnalta. Minulla on oma epäilyni kuka hän on. Mikäli pitää paikkansa, niin eräs pitkään pyöritetty juttu saa päätöksensä. Olen sinällään täysin yllättynyt, että tässä näin käy. Vakka saa kanteensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tämän keissi mies osapuoli. Tavallaan olet oikeassa. Uloskäynti tuossa kaupassa on itään. Ulko-ovi etelään. Odotan nyt innolla uutta aikaa kaunottaren suunnalta. Minulla on oma epäilyni kuka hän on. Mikäli pitää paikkansa, niin eräs pitkään pyöritetty juttu saa päätöksensä. Olen sinällään täysin yllättynyt, että tässä näin käy. Vakka saa kanteensa.

Olisiko tänään mahdollista nähdä? Toki mielelläni tapaan jossain muualla, kuin kaupassa. Salilla vielä parempi. Menen klo 16, joten silloin sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko tänään mahdollista nähdä? Toki mielelläni tapaan jossain muualla, kuin kaupassa. Salilla vielä parempi. Menen klo 16, joten silloin sitten?

Miltä kuulostaa? Tulisitko kaunotar tänään salille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä kuulostaa? Tulisitko kaunotar tänään salille?

K lähtää raittiisen ilmaan nuuskuuttelemmaan 😉

• Anonyymi

Niin lähdinkin itään päin
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole se toinen osapuoli. Et ainakaan hän, jolle viestini kohdistin. Ikävä kyllä. Tämä menee pks ja sinulla ihan eri tyyli kirjoittaa kun olen nyt ehtinyt lukea kirjoituksiasi.

Toivotaan, että näet sen naisen ja että minä kohtaan sen jaykistelevän komistuksen 💙🍓🌞 Mitä hänelle tekisinkään.. Uskon, että hän tietääkin oikeastaan, ajatuksistani, kuten minäkin hänen. Suunnilleen ainakin..
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole se toinen osapuoli. Et ainakaan hän, jolle viestini kohdistin. Ikävä kyllä. Tämä menee pks ja sinulla ihan eri tyyli kirjoittaa kun olen nyt ehtinyt lukea kirjoituksiasi.

Toivotaan, että näet sen naisen ja että minä kohtaan sen jaykistelevän komistuksen 💙🍓🌞 Mitä hänelle tekisinkään.. Uskon, että hän tietääkin oikeastaan, ajatuksistani, kuten minäkin hänen. Suunnilleen ainakin..
        Ap

Kyllä nyt itkua pukkaa pahemman kerran. Minun on turha elätellä toiveita näköjään 😪

• Anonyymi

Itärajaa kohden

• Anonyymi

Rölli muistaa

• Anonyymi

Romantikko tiko tiko

• Anonyymi

Suksilla lähti karkuun

• Anonyymi

Karkuun lähdin karkuun lähdin kauas menolippu ooon on ooon oon

• Anonyymi

En kaatso taaksepäin vain juna jyskyttää matkaan lähten matkaan lähten

• Anonyymi

Toisten tähten toisten tähten...

• Anonyymi

Niin lähdit kyllä se jo tiedetään....ok homma

• Anonyymi

Taasko lähdit karkuun ja missä asti on menossa Röllitar - et voi mennä rajan taa.

• Anonyymi

Lähdit karkumatkalle parun kanssa?

• Anonyymi

Ja oliko Romantico kyseessä?

• Anonyymi

Istuin vessapöntollä kakalla.
      Ei siinä muuta tapahtunut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2593
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1957
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1657
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1503
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      109
      913
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe