Pettämistä tapahtuu myös päivisin.
Tiedätkö missä puolisosi menee
33
1719
Vastaukset
- Anonyymi
Menköö missä huvittaa😀
- Anonyymi
Paalupaikan hulpeat
Vuoden viimeiset tanssit
Syksyn upean
Sävelen tahtiin
https://youtu.be/ZuYEHvxEIeo
Tänne mahtuu 😛
- Anonyymi
Ei se järvi soutamalla kulu.
- Anonyymi
Ei kulu järvi soutamalla, sehän on vanha sananlasku, jonka kaikki tietää. Pettäjiä ei haittaa edes talvikelit, voivat paremmin mennä jonona ennenkuin on taas aallot rannassa ja uusi mato laitettavana koukkuun. Kunhan ei vaan pettäjän "mela soudellessa" liiaksi kulu, voi olla että emännät ei sen jälkeen ole enää niin täpinöissään.
- Anonyymi
Naisilla on kiire toimia, koska kehon "myyntiarvo" on rajallinen.
- Anonyymi
Toisaalta myyntiarvo voi riippua siitä mistä roikkuu sekä miehillä että naisilla. Kirkkoveneessäkin on yleensä kaikille halukkaille tilaa niin kannattaa olla vaan armollinen.
- Anonyymi
Siis pettäminenhän (kaikissa mahdollisissa asioissa) on pmäellä kaikkien hyväksymä ja käyttämä elämäntapa. Rehellistä, tunnollista, siistiä, ahkeraa pmäkeläistä ei ole olemassakaan, teillä siellä on vain savolaistollo pettäjiä.
- Anonyymi
Mitä pettämisellä tarkoitetaan? Mustasukkaiselle ihmiselle puoliso pitää alistaa ns. omistaa. Toisille pettäminen on vallankäytön väline ihmissuhteissa esim. narsistinen luonne alistaa.
- Anonyymi
Minulla ei ole puolisoa. Siksi niin kevyt ja kepeä olo.
Äitikin sanoi "Eteenpäin elävän mieli".
🌻🙂- Anonyymi
Näitä ns mieron kiertäjiä on ollut maailman sivun. Kulkuriluonne tarkoittaa yksinäisyyttä. Kansan sairaudeksi tai paremminkin pahoinvoinniksi yksinäisyys on päässyt ryöpsähtämään.
- Anonyymi
Kyllä ilman puolisoa on helppoa. Voisin luetella kymmeniä asioita: Saat mennä ja tulla kenenkään kyselemättä. Maksat vain oman elämisesi. Wc on aina vapaa vain itselle:D Olen toki kokenut sitä yhdessäasumista,mutta ei ole minun juttu se. Rakkaus ei riitä,jos ahdistaa... Joillekin se puoliso on musthave. Minulle oli riippakivi. Enkä tarkoita,että elän hullua sinkkuelämää pesästä pesään. Työ ja lepo täyttää elämän. Harrastukset ja matkailu loma ajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä ns mieron kiertäjiä on ollut maailman sivun. Kulkuriluonne tarkoittaa yksinäisyyttä. Kansan sairaudeksi tai paremminkin pahoinvoinniksi yksinäisyys on päässyt ryöpsähtämään.
Introverttinä juuri haluan olla yksin. Sopivassa määrin ystäviä toki on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina yksinolo ei ole pahoinvointia. Ei kaikki yksineläjät ole onnettomia,eivätkä polta kirkkoja. Eikä se,ettei ole jonkun kanssa suhteessa,tarkoita yksinäisyyttä. Minullakin aikuisiällä löytynyt ne oikeat ystävät vasta.
- Anonyymi
Totta joka sana..Nauttikaa elämästä.
- Anonyymi
Kyllä vanhat piaat ja pojat tunnistaa ja yksin eläminen on jokaiseen jättänyt jäljet, kun ikä on 50 .
- Anonyymi
Tuhlausta on luottaa suhteisiin. https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009299813.html
- Anonyymi
Rännibaariin vikittelemään nuorehkoja etuhampaansa menettäneitä tapauksia , on urosta ja naarasta samalla kuvauksella. Myös ihovikaiset viihtyy siellä , sinne vaan. Tiedättehän , että näillä veijareilla ole luottotiedot ihan OK.
- Anonyymi
Iskä ja poika hir...nen kuulema siellä samoja naisia yrittää😃
- Anonyymi
Kunnon muumiluola toi rännibaari, isot pojat kertoi.
- Anonyymi
No mikäs siinä.
- Anonyymi
Bob marley no woman no cry. Voi sanoa myös kuten minä no man no cry. Käytän sillon tällön irtonumeroita.
- Anonyymi
En tiiä mutta jonkun muija äsken lähti mun luota. Tulihan tuota sextattua tunnin verran.
- Anonyymi
Se nainen ei kotona saa. Hyvä että annoit. Sex tuo energiaa.
- Anonyymi
Mun mies mullan alla. Kikka.
- Anonyymi
Kuka näitä torakoita tuo Pieksämäelle. Tuleeko taikkunaisten mukana.
Syyttäjä on nostanut Etelä-Savon käräjäoikeudessa syytteen ihmiskaupasta. Rikosnimike on Itä-Suomen alueella hyvin harvinainen.
Syyttäjän mukaan Pieksämäellä asuva ja työskentelevä mies värväsi ulkomaalaisen naisen työskentelemään Savoon niin, että naisen tulojen epäillään kuitenkin päätyneen miehen valtaan.
Rikoksesta epäilty mies kiistää syyttäjän näkemykset. Oikeudenkäynti asiassa alkoi tiistaina.
Molemmat henkilöistä ovat kotoisin Aasia - Anonyymi
Joutikin jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka näitä torakoita tuo Pieksämäelle. Tuleeko taikkunaisten mukana.
Syyttäjä on nostanut Etelä-Savon käräjäoikeudessa syytteen ihmiskaupasta. Rikosnimike on Itä-Suomen alueella hyvin harvinainen.
Syyttäjän mukaan Pieksämäellä asuva ja työskentelevä mies värväsi ulkomaalaisen naisen työskentelemään Savoon niin, että naisen tulojen epäillään kuitenkin päätyneen miehen valtaan.
Rikoksesta epäilty mies kiistää syyttäjän näkemykset. Oikeudenkäynti asiassa alkoi tiistaina.
Molemmat henkilöistä ovat kotoisin AasiaPakistaani mafia.
- Anonyymi
Liikkeellä voidaan olla myös luvan kanssa.
- Anonyymi
Akoista ei rätinkejä pidä pitää, Se on sama asia, kuin yritäisi lautasillisen pitää kirppuja vadissa. Ensi kerran jälkeen on vain jälkiluikkaita kelejä.
- Anonyymi
Ei puolisoa,ei riitelyä😄
- Anonyymi
Ei kukaan ketään omista. Itse en jaksaisi elää toisen kanssa. Hoidan työni ja omat asiani. Ystäviä on,kumppania en halua elämääni.
- Anonyymi
Satutäti. Luuseri.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768