https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cbbdbbdc-ce06-4dce-bdb4-8d744d0ceca0
Venäjä toivotti hyvät joulut. Mitä teki media? Julkaisi mitä pahimpia haukkumisia näköjään niiltä, jotka selvimmin uskovat mitä media on kirjoittanut Venäjästä, ja haukut niiltä, jotka selvimmin näyttävät jättävän ajattelematta, ja olevan taantuneina yläkoulun kovanaaman tasolle?
Halutaanko suomalaisista halutaan tehdä ääriajattelijoita? Kiinnostaako mediaa, että jotkut suomalaiset ovat alkaneet menettää realiteetin tajuaan? Loppuuko tämä pyhän päivän pilkkaaminenkin vasta kun naapuri tulee sisään? Tilanne on tuttu - kaikki ovat silloin hiljaa, ja naapurilla ois todellakin jotain kysyttävää siinä vaiheessa.
Kuinka pitkälle tämä voi siis vielä mennä? Että kenraalinkin taantuu puhumaan kuin teini käyttäen näköjään uskottavuudesta kielivää sanaa "säälittävää uhoamista", ja murhaamisesta sanaa "Ukraina vähän kiusaa"? Kauanko valehtelu ja salaaminen saa jatkua? Venäjä pakotettiin hyökkäämään. Kysykää Itä-Ukrainalaisilta ja sotavangeilta.
Me emme halua leikkiä turvallisuudellamme ja sillä, että meillä (joillain) on vielä todistettavasti järki päässä, eikä kädessä. Kuka tätä pilkkaa?
En ole ennen nähnyt Joulua häpäistyn näin, median taholta!
Anonyymi-ap
1
108
Vastaukset
- Anonyymi
Voin kuvitella tilanteen IL:n uutistoimistossa mihin venakot ovat tulleet, ja missä työntekijät syyttää toisiaan kuin pahanilkiset kersat:
- Mutku Seppo pakotti...
- Kyllä sinäkin nauroit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642