Täältä tulee kipu

ja tässä jotain upeeta ja taitavaa joka tavalla.
https://youtu.be/S_xH7noaqTA
14428
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 14

Vanhimmat

Rakastelen musiikin kanssa. Mielihyväntunne.

Äänestä
  • Heräsin tänään suklaakarkki sulaneena pakaran alla. Heitin sen lattialle. Aion vielä syödä sen koska se pysy paperissa.

Äänestä

• Luulin että olin pitänyt huolen että jokainen on syöty. Ei ollu.

Äänestä

• Onanoit siis yksin 👏

Äänestä

Joskus, se tuntuu hyvältä miten syvälle tunteisiin pääsen, omiin. Taito mikä olis hyödyllinen kaikille osata.

Äänestä

Kipu, onneksi et enää ole toverini, mutta kiitän että joskus olit. Ilman sinua olisin päässyt liian helpolla.

Äänestä
  • Tarpeeks kun sattuu ni siihenkin tottuu lopulta ei enään mikään satuta vaikka mitä tekis

Äänestä

Nyt se yks toinen intohimo, hyvää yötä.

Äänestä
  • Lupasin sulle yks joskus että jos oot mun, näytän sulle joka päivä kuinka paljon rakastan sua.

Äänestä

• En tuhlais enää päivääkään siihen etten näyttäis.

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Lupasin sulle yks joskus että jos oot mun, näytän sulle joka päivä kuinka paljon rakastan sua.

Mahtoi olla tyhjä lupaus itse mä olisin mieluimmi sinuna lähteny ajattelemaan asiaa niin että kuinka saada toinen rakastumaan joka aamu uudestaan ilman sitä muistinmenetystäkin jos joku on nähny elokuvan aina ekakerta tietänee mitä tarkoitan

Äänestä

No jaa tuosta voidaan olla montaa mieltä

Äänestä
  • En minäkään tuota kuunnellut. Ei ole nappeja.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

ja tässä jotain upeeta ja taitavaa joka tavalla.
https://youtu.be/S_xH7noaqTA

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu