Joskus, se tuntuu hyvältä miten syvälle tunteisiin pääsen, omiin. Taito mikä olis hyödyllinen kaikille osata.
0Äänestä
Anonyymi00004
Kipu, onneksi et enää ole toverini, mutta kiitän että joskus olit. Ilman sinua olisin päässyt liian helpolla.
0Äänestä
Anonyymi00012
Tarpeeks kun sattuu ni siihenkin tottuu lopulta ei enään mikään satuta vaikka mitä tekis
0Äänestä
Anonyymi00007
Nyt se yks toinen intohimo, hyvää yötä.
0Äänestä
Anonyymi00008
Lupasin sulle yks joskus että jos oot mun, näytän sulle joka päivä kuinka paljon rakastan sua.
0Äänestä
Anonyymi00009
En tuhlais enää päivääkään siihen etten näyttäis.
0Äänestä
Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lupasin sulle yks joskus että jos oot mun, näytän sulle joka päivä kuinka paljon rakastan sua.
Mahtoi olla tyhjä lupaus itse mä olisin mieluimmi sinuna lähteny ajattelemaan asiaa niin että kuinka saada toinen rakastumaan joka aamu uudestaan ilman sitä muistinmenetystäkin jos joku on nähny elokuvan aina ekakerta tietänee mitä tarkoitan
Vastaukset 14
Vanhimmat
Rakastelen musiikin kanssa. Mielihyväntunne.
Heräsin tänään suklaakarkki sulaneena pakaran alla. Heitin sen lattialle. Aion vielä syödä sen koska se pysy paperissa.
Luulin että olin pitänyt huolen että jokainen on syöty. Ei ollu.
Onanoit siis yksin 👏
Turkiksi
https://youtu.be/Mc2-YM9Bhu4
Joskus, se tuntuu hyvältä miten syvälle tunteisiin pääsen, omiin. Taito mikä olis hyödyllinen kaikille osata.
Kipu, onneksi et enää ole toverini, mutta kiitän että joskus olit. Ilman sinua olisin päässyt liian helpolla.
Tarpeeks kun sattuu ni siihenkin tottuu lopulta ei enään mikään satuta vaikka mitä tekis
Nyt se yks toinen intohimo, hyvää yötä.
En tuhlais enää päivääkään siihen etten näyttäis.
Mahtoi olla tyhjä lupaus itse mä olisin mieluimmi sinuna lähteny ajattelemaan asiaa niin että kuinka saada toinen rakastumaan joka aamu uudestaan ilman sitä muistinmenetystäkin jos joku on nähny elokuvan aina ekakerta tietänee mitä tarkoitan
No jaa tuosta voidaan olla montaa mieltä
En minäkään tuota kuunnellut. Ei ole nappeja.