Pitäisi ostaa uusi auto

Anonyymi-ap

kun vanha Corolla on ihan romuna eikä sitä enää kannata korjata. Olisiko Skoda hyvä valinta? Olen kuullut että Skodassa on aika ärhäkkäät moottorit eikä se kuluta paljoa, onko totta?

10

201

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kulutus on vain 2 litraa/1000 km öljyä.

• Anonyymi

Ihana poika.

• Anonyymi

Sehän on paljon vähemmän kuin Corollassa.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

💋 ­N­­­y­­­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17681822l

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tojon omapoika taas vaihteeksi ostamassa autoa. Lienee jonkinlainen pakkomielle kun joka päivä pitää ostaa auto. Hei, onko sulla kaikki hyvin? Oletko sinä ajokunnossa?

• Anonyymi

Harvinaista että Tojo romuna. Mulla oli 28 vuotias Tojo joka toimi hyvin.
      Mutta- alustava kysymys, haluatko auton vai AVTON? Tero@

• Anonyymi
      • Anonyymi

Jos Brezhnev vielä eläisi, hän istuisi arvokkaasti Superbin takapenkillä ja heiluttelisi kättä hurraavalle väkijoukolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Brezhnev vielä eläisi, hän istuisi arvokkaasti Superbin takapenkillä ja heiluttelisi kättä hurraavalle väkijoukolle.

Onneksi meidän ihana poika on myös niin vilpittömän lapsellinen ja yksinkertainen, oikein lutunen tapaus. Vanhemmat tädit tykkää juuri tuollaisista pojista ja puristavat heti tissien väliin ja antavat pullaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi meidän ihana poika on myös niin vilpittömän lapsellinen ja yksinkertainen, oikein lutunen tapaus. Vanhemmat tädit tykkää juuri tuollaisista pojista ja puristavat heti tissien väliin ja antavat pullaa.

Kuulostaa siltä kuin Jorma puhuisi kokemuksen äänellä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2280
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      903
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      892
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      563
      816
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      718
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      24
      612
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      571
    Aihe