Mitä luulet

Anonyymi-ap

miksiköhän en ole yhteyttä?
Alkuun olin tosi epävarma, että oletko yhtään kiinnostunut, ja sitten aloin toivoa että et olisikaan. Sen verran hulluja ne sun viestit.

15

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millä tavalla hulluja?

• Anonyymi

Kidnappus- ja väkivaltafantasioita.
        Ei kiinnosta kokeilla aikooko hän myös toteuttaa ne.

• Anonyymi

Olen yhteiskunnan valmistama ja kouluttama lopputulos traumoineen.

• Anonyymi

Mua ei vaan kiinnosta enää. Ihastuin suhun ja sekosin. Mut pääsin yli. Sorry tee ja ajattele nyt mitä huvittaa. Särkynyttä ei paikata ja mulla ei oo ollu tapana jäädä tuleen makaamaan. Joten🤷‍♀️

• Anonyymi

Omin tämän nyt sitten, vaikka tuo ihastuminen tuskin pitää tapauksessani paikkansa, niin voin heivata palstan taas pois.

Tärkeintä on että sinulla on hyvä olla. Anteeksi että olen tyhmä ja masentunut. Nyt menee jo huomattavan paljon paremmin.

• Anonyymi

Päänsärky on valtava.

• Anonyymi

Höpsö. No siinähän olet juurikin henkilö, joka jumittuu asioihin, joita et osaa suhteuttaa isoon kuvaan. Jos olisit miettinyt tapahtuneita asioita yhtään laajemmin, niin tuskin nyt tartteisi miettiä miksi asioita meni mahdollisesti vikaan.

Joskus kannattaa tehdä myös itsetutkiskelua, että olisiko voinut tehdä asioita erilailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpsö. No siinähän olet juurikin henkilö, joka jumittuu asioihin, joita et osaa suhteuttaa isoon kuvaan. Jos olisit miettinyt tapahtuneita asioita yhtään laajemmin, niin tuskin nyt tartteisi miettiä miksi asioita meni mahdollisesti vikaan.

Joskus kannattaa tehdä myös itsetutkiskelua, että olisiko voinut tehdä asioita erilailla.

Jos heti alkuun pakotetaan ja on pakollista niin mitä voisi muka tehdä toisin? Hirttäytyä heti syntymän jälkeen? Tänne kun syntyy niin omasta mielestään kaikkein viisaimmat ovat suunnitelleet päiväohjelmat jo vuosiksi eteenpäin.

• Anonyymi

Nii...mulla on sarkastinen ja kovin omalaatuinen huumorintaju. Kyllä kaikki mun tutut on ymmärtäneet jutun juonen koska tuntevat minut. Sinä et edes yrittänyt. Se on sinun valinta ja sitä ei käy moittiminen.

• Anonyymi

Miksi et ole yhteyttä?
      Mietipä itse omalta kohdaltasi kerro sitten kansalle.

• Anonyymi

Hulluja viestit...

• Anonyymi

Varmaan kirjoittajakin. :D

• Anonyymi

Tarkoituksellisesti

• Anonyymi

Ihan mukavia ollaan juteltu ja se on tuntunut mukavalle ja tämä ei tunnu yhtään mukavalle miettiä että mikä sinulla on kun et ole kuin silloin tällöin kirjotellu minulle toissa päivänä venasin et tuut kirjottaan mut sua ei näkyny missään

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyssäriä pukkaa nyt

Mikä on kaivattusi nimi?
      Ikävä
      95
      1995
    2. Nainen, minne tahtoisit muuttaa kanssani

Jos meistä tulisi pari?
      Ikävä
      170
      1329
    3. Oudolta tuntuu

Kun on joku joka välittää oikeasti täälläkin.
      Ikävä
      166
      1261
    4. Ikävintä on kokea

Kun toinen lähestyy niin sitä itse vetäytyy. Sitten kun itse lähestyy niin toinen vetäytyy. Vähänkuin magneetit jotka hylkivät toisiaan ja sitä ei ede
      Ikävä
      80
      1064
    5. Unelmoitko asunnosta lämpimässä? Haluaisitko muuttaa Suomesta esim. Espanjaan?

Kiinnostaisiko sinua muuttaa pois Suomesta lämpimään? Jos kiinnostaisi, niin muuttaisitko vain talviajaksi vai koko vuodeksi ja millaisia kriteerejä s
      Maailman menoa
      70
      783
    6. Sara ja Pyry eronneet?

Pitääkö huhu paikkansa, tietääkö kukaan?Joku kertoi, että olivat tapelleet rajusti Emma gaalan jälkeen ja sen jälkeen Sara poisti Instatililtään kaikk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      754
    7. Miksi ihmiset ilkeilevät toisilleen anonyymisti?

Ikuisuusaihe, tavallaan, mutta jäin tuota pohtimaan männä yönä. Miksi pitää olla ilkeä mm. palstalla anonyymisti? Miksei voi vain todeta, että olen er
      Sinkut
      156
      733
    8. Sen takia sanoin sen

Että et ottaisi itseesi kun ei ole tarkoitus sinua loukata. Me vain heijastellaan toistemme kipukohtia ja se tuntuu ikävälle.
      Ikävä
      98
      654
    9. Millaisista tuoksuista miehet pitää?

Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen tälläinen. Eli millainen tuoksu saa miehet sekaisin? Onko se karkkikaupan tuoksu, kukkainen tuoksu,mausteinen
      Ikävä
      85
      621
    Aihe