Ei lasketa mitään prismoja.
Riksussa kunnon vaatekauppaa???
9
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ainuttakaan mistä saisi naisille tai miehille sopivia vaatteita.
- Anonyymi
No ei tietenkään, kun porukka ostaa netistä kaikki. Kellä nyt on varaa perustaa vaatekauppa jos asiakkaita kävelee ohi 2 päivässä. Mannnerheimintiellä kävelee 500 päivässä
- Anonyymi
Missä sijaitsee lähin H&M? Maantiet ovat tällä alueella hyvät ja vuosimallin 2001 kuusisylinterinen BMW kulkee myös E85 polttoaineella melko edullisesti.
- Anonyymi
Ja vikaa vikaa on koko ajan.
Löytötexistä rätei saa
- Anonyymi
junalla helsinkiin, siellä SAATTAA olla jokunen rättikauppa
- Anonyymi
Lähin kunnon vaatekauppa on Halonen Hyvinkään willassa
- Anonyymi
Halosellakin suurin osa vaatteista aika bulkkimarkettiriepuja ja kallista polyesterikamaa jne. löytyy sieltä myös ihan liikaa Ainoa tapa saada kunnon vaatteita, on tilata netistä. Silloin voi itse myös "kilpailuttaa" tuotteet hinta-laatusuhteen perusteella. Asuin aiemmin Helsingissä ja kyllä silloinkin tuli tilattua netistä enimmäkseen. Ei mitään järkeä maksaa jostain esim. villaneuleesta stockalla parisataa euroa jos saman tuotteen saa netistä muualla vaikka puoleen hintaa.
- Anonyymi
tokmanni !
- Anonyymi
siis netti on lähin kauppa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191