Eikö muka oikeesti ole sellaisia ihmisiä jotka ois niin köyhiä ettei oo leipää. Näin yks ihminen mulle äsken väitti, ja et kyl kaikki saa leipää eläkkeellään. Miks ihmiset sit käy leipäjonossa, ihan piruuttaan vai
Leipäjonot
7
577
Vastaukset
- Anonyymi
No piruuttaa just tai pihiyttään tai rahat on mennyt johonkin muuhun. Periaatteessa sosiaaliturvan pitäisi aina riittää ruokaan. Joitain hetkellisiä rahanpuutteita voin ymmärtää tulevan, mutta en sitä, että käydään vuosikausia leipäjonossa. Mä olen itsekin laaja-asteisesti vajakki, joka ei mitään osaa eikä ymmärrä, mutta tästä huolimatta ruoan puutetta ei ole ollut.
lajijasuris - Anonyymi
No mut tää ihminen onkin kauheen katkera siitä kun hän ei itse ole koskaan saanut mitään avustuksia, mut hän on ollut valtion virassa ja naimisissa ja saa nyt hyvää eläkettä.
- Anonyymi
Käy siellä rikkaita kun ihmisiä ja eläkeläisiä joilla on hyvä eläke ja ajattelevat tietysti et jää perikunnalle enemmän rahaa kun ei käytä omia rahojaan ruokaan
- Anonyymi
Tismalleen näin, samoin tuo muutama minsa aiemmin postattu! Tunnen itsekin näitä, ja aivan sairasta ja typerää pihistelyä toisilla ruoasta. Säästäminen on hyväksi mutta se on kokonaisuus ja joku tolkku tässäkin hyvä säilyttää.
lajijasuris
- Anonyymi
No kyl ne siellä jokusen ainakin turhaan käy .komeilla autoilla tullaan ja aika kaukaakin mikä ei sinänsä enää oo edes järkevää. Bensa jo maksaa. Hävikki ruokaa on kuitenkin niin vähän ettei se riitä kuin yhdeks päiväksi, mistä sit seuraavan päivän ruoka
- Anonyymi
Jos haluaa leipäjonossa kirkkailla niin maanantaisin elävät virrat ruokajako ,keskiviikkona leipää ekotorilta,vtirstaisin seurakunnan hävikki ruokaa,perjantaisin Ekotori ruokaa. Näin jää rahaa tupakkaan ja kaljaa. Kaupoissa on myös iltaisin tosi halpaa ruokaa. Samasta perheestä kun käy kaksi ruokajonossa niin eiköhän sitä vähän jää rahaa
- Anonyymi
Jokusen hakee sieltä leipää monta kassillista ja heittää linnuille puun alle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 51463