Leipäjonot

Anonyymi-ap

Eikö muka oikeesti ole sellaisia ihmisiä jotka ois niin köyhiä ettei oo leipää. Näin yks ihminen mulle äsken väitti, ja et kyl kaikki saa leipää eläkkeellään. Miks ihmiset sit käy leipäjonossa, ihan piruuttaan vai

7

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No piruuttaa just tai pihiyttään tai rahat on mennyt johonkin muuhun. Periaatteessa sosiaaliturvan pitäisi aina riittää ruokaan. Joitain hetkellisiä rahanpuutteita voin ymmärtää tulevan, mutta en sitä, että käydään vuosikausia leipäjonossa. Mä olen itsekin laaja-asteisesti vajakki, joka ei mitään osaa eikä ymmärrä, mutta tästä huolimatta ruoan puutetta ei ole ollut.

      lajijasuris

    • Anonyymi

      No mut tää ihminen onkin kauheen katkera siitä kun hän ei itse ole koskaan saanut mitään avustuksia, mut hän on ollut valtion virassa ja naimisissa ja saa nyt hyvää eläkettä.

    • Anonyymi

      Käy siellä rikkaita kun ihmisiä ja eläkeläisiä joilla on hyvä eläke ja ajattelevat tietysti et jää perikunnalle enemmän rahaa kun ei käytä omia rahojaan ruokaan

      • Anonyymi

        Tismalleen näin, samoin tuo muutama minsa aiemmin postattu! Tunnen itsekin näitä, ja aivan sairasta ja typerää pihistelyä toisilla ruoasta. Säästäminen on hyväksi mutta se on kokonaisuus ja joku tolkku tässäkin hyvä säilyttää.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      No kyl ne siellä jokusen ainakin turhaan käy .komeilla autoilla tullaan ja aika kaukaakin mikä ei sinänsä enää oo edes järkevää. Bensa jo maksaa. Hävikki ruokaa on kuitenkin niin vähän ettei se riitä kuin yhdeks päiväksi, mistä sit seuraavan päivän ruoka

    • Anonyymi

      Jos haluaa leipäjonossa kirkkailla niin maanantaisin elävät virrat ruokajako ,keskiviikkona leipää ekotorilta,vtirstaisin seurakunnan hävikki ruokaa,perjantaisin Ekotori ruokaa. Näin jää rahaa tupakkaan ja kaljaa. Kaupoissa on myös iltaisin tosi halpaa ruokaa. Samasta perheestä kun käy kaksi ruokajonossa niin eiköhän sitä vähän jää rahaa

    • Anonyymi

      Jokusen hakee sieltä leipää monta kassillista ja heittää linnuille puun alle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1097
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      639
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      27
      605
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe