Leipäjonot

Anonyymi-ap

Eikö muka oikeesti ole sellaisia ihmisiä jotka ois niin köyhiä ettei oo leipää. Näin yks ihminen mulle äsken väitti, ja et kyl kaikki saa leipää eläkkeellään. Miks ihmiset sit käy leipäjonossa, ihan piruuttaan vai

7

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No piruuttaa just tai pihiyttään tai rahat on mennyt johonkin muuhun. Periaatteessa sosiaaliturvan pitäisi aina riittää ruokaan. Joitain hetkellisiä rahanpuutteita voin ymmärtää tulevan, mutta en sitä, että käydään vuosikausia leipäjonossa. Mä olen itsekin laaja-asteisesti vajakki, joka ei mitään osaa eikä ymmärrä, mutta tästä huolimatta ruoan puutetta ei ole ollut.

lajijasuris

• Anonyymi

No mut tää ihminen onkin kauheen katkera siitä kun hän ei itse ole koskaan saanut mitään avustuksia, mut hän on ollut valtion virassa ja naimisissa ja saa nyt hyvää eläkettä.

• Anonyymi

Käy siellä rikkaita kun ihmisiä ja eläkeläisiä joilla on hyvä eläke ja ajattelevat tietysti et jää perikunnalle enemmän rahaa kun ei käytä omia rahojaan ruokaan

• Anonyymi

Tismalleen näin, samoin tuo muutama minsa aiemmin postattu! Tunnen itsekin näitä, ja aivan sairasta ja typerää pihistelyä toisilla ruoasta. Säästäminen on hyväksi mutta se on kokonaisuus ja joku tolkku tässäkin hyvä säilyttää.

lajijasuris

• Anonyymi

No kyl ne siellä jokusen ainakin turhaan käy .komeilla autoilla tullaan ja aika kaukaakin mikä ei sinänsä enää oo edes järkevää. Bensa jo maksaa. Hävikki ruokaa on kuitenkin niin vähän ettei se riitä kuin yhdeks päiväksi, mistä sit seuraavan päivän ruoka

• Anonyymi

Jos haluaa leipäjonossa kirkkailla niin maanantaisin elävät virrat ruokajako ,keskiviikkona leipää ekotorilta,vtirstaisin seurakunnan hävikki ruokaa,perjantaisin Ekotori ruokaa. Näin jää rahaa tupakkaan ja kaljaa. Kaupoissa on myös iltaisin tosi halpaa ruokaa. Samasta perheestä kun käy kaksi ruokajonossa niin eiköhän sitä vähän jää rahaa

• Anonyymi

Jokusen hakee sieltä leipää monta kassillista ja heittää linnuille puun alle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      64
      3870
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      3652
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      109
      3495
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      64
      2871
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      73
      2706
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      56
      2241
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      53
      1504
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1155
    9. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      117
      1142
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1138
    Aihe