Ostin kypärän jossa on kyseinen lukko mutta mulla ei ole havaintoakaan kuinka kyseinen lukko toimiiettä voisko joku hieman valaista asiaa??
Kiits.
tupla d-rengaslukko
6
10988
Vastaukset 6
- mursu
Ensin vedät sen hihnan molempien renkaiden läpi, sitten takaisin niin että hihna menee ensin ensimmäisen renkaan yli ja sitten toisen ali. Sitten kiristät.
Kokeilemalla pitäisi selvitä :)- jokuvaa2
Kiitti, oli mullekki apuu ku sain just kypärän nii siin oli toi tupla d rengas systeemi, enkä tajunnu miten se toimi. :) tsekkasin iha läpäl googlest ja otin ekan linkin ja sun kommenttis otti heti silmää. :)
- safar
Nykykypärässäni on pikalukko, mutta on alkanut tympiä se jatkuva leukahihnan säätäminen, kun leukahihna pikkuhiljaa "venyy" liian pitkäksi. Kun hihnaa joutuu melkein joka reissulla säätämään, ei voi enää puhua PIKAlukosta :)
D-rengaslukko kuulostaa vanhanaikaiselta, mutta alan kuvitella, että se olisikin parempi ja varmempi kiinnitystapa. Kertokaapa viisaammat kokemuksia!- Jeppe
D-lenkkihän on turvallisempi ja kestävämpi kiinnitystapa. Eikä suinkaan vanhanaikainen.
- arai
Jeppe kirjoitti:
D-lenkkihän on turvallisempi ja kestävämpi kiinnitystapa. Eikä suinkaan vanhanaikainen.
Käsittääkseni ratakilpailuihinkin ainoastaan sallittu on D-lukko.
- tiditiditii
Entä jos se yksi rengas on vähän tämän näköinen |D Eli siinä on ylhäällä semmoinen kolo myös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518