Ostin kypärän jossa on kyseinen lukko mutta mulla ei ole havaintoakaan kuinka kyseinen lukko toimiiettä voisko joku hieman valaista asiaa??
Kiits.
tupla d-rengaslukko
6
9961
Vastaukset
- mursu
Ensin vedät sen hihnan molempien renkaiden läpi, sitten takaisin niin että hihna menee ensin ensimmäisen renkaan yli ja sitten toisen ali. Sitten kiristät.
Kokeilemalla pitäisi selvitä :)- jokuvaa2
Kiitti, oli mullekki apuu ku sain just kypärän nii siin oli toi tupla d rengas systeemi, enkä tajunnu miten se toimi. :) tsekkasin iha läpäl googlest ja otin ekan linkin ja sun kommenttis otti heti silmää. :)
- safar
Nykykypärässäni on pikalukko, mutta on alkanut tympiä se jatkuva leukahihnan säätäminen, kun leukahihna pikkuhiljaa "venyy" liian pitkäksi. Kun hihnaa joutuu melkein joka reissulla säätämään, ei voi enää puhua PIKAlukosta :)
D-rengaslukko kuulostaa vanhanaikaiselta, mutta alan kuvitella, että se olisikin parempi ja varmempi kiinnitystapa. Kertokaapa viisaammat kokemuksia!- Jeppe
D-lenkkihän on turvallisempi ja kestävämpi kiinnitystapa. Eikä suinkaan vanhanaikainen.
- arai
Jeppe kirjoitti:
D-lenkkihän on turvallisempi ja kestävämpi kiinnitystapa. Eikä suinkaan vanhanaikainen.
Käsittääkseni ratakilpailuihinkin ainoastaan sallittu on D-lukko.
- tiditiditii
Entä jos se yksi rengas on vähän tämän näköinen |D Eli siinä on ylhäällä semmoinen kolo myös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222241Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131472- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201086- 261076