Olen 14,5 vuotta vanha poika ja tänään aamulla huomasin sykkeen olevan erityisen korkea. Ajattelin että tämä johtuu vain huonosta unesta, mutten syke laskenut päivän aikana. Toivottavasti tämä ei ole mikään sairaus ja huomenna tilanne on parempi, mutta mitä sanoisitte?
Leposyke 110
5
260
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten tämän lisäksi olen saunonut eilen erittäin paljon, niin se voi olla syynä. (Olen tämän tekstin alkuperäinen tekijä)
- Anonyymi
Ethän ole vain saanut mistään alkoholia, se nostaa sykettä ja joskus pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Pulssi nopeutuu saunassa helposti yli sadan, kovasti saunottaessa aina 150:een asti.
- Anonyymi
Lämpö ja kuumuus nostavat herkästi verenpainettakin, eikä se välttämättä ole pelkästään vanhempien ihmisten ongelma.
Mutta 14,5-vuotiaana en olisi ainakaan itse kovin huolissani, jos pulssi sattuu nousemaan tuolla tavalla hetkellisesti.
Hyvinkin saattaa huonosti nukuttu yö nostaa pulssia, kun on väsymystila päällä, ja jos haluaa, ehkä kannattaisi kokeilla, johtuisiko se saunomisesta, eli yrittää vähän aikaa olla saunomatta liikaa.
( Ja jos alkaa pelätä sairauksia, olisi parempi olla tarkkailematta itseään liikaa. )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3874373Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483759KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1032715Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92431Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152259Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521930Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181858- 1201826
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241419Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit141347