Olen 14,5 vuotta vanha poika ja tänään aamulla huomasin sykkeen olevan erityisen korkea. Ajattelin että tämä johtuu vain huonosta unesta, mutten syke laskenut päivän aikana. Toivottavasti tämä ei ole mikään sairaus ja huomenna tilanne on parempi, mutta mitä sanoisitte?
Leposyke 110
5
280
Vastaukset
- Anonyymi
Muuten tämän lisäksi olen saunonut eilen erittäin paljon, niin se voi olla syynä. (Olen tämän tekstin alkuperäinen tekijä)
- Anonyymi
Ethän ole vain saanut mistään alkoholia, se nostaa sykettä ja joskus pitkäksi aikaa.
- Anonyymi
Pulssi nopeutuu saunassa helposti yli sadan, kovasti saunottaessa aina 150:een asti.
- Anonyymi
Lämpö ja kuumuus nostavat herkästi verenpainettakin, eikä se välttämättä ole pelkästään vanhempien ihmisten ongelma.
Mutta 14,5-vuotiaana en olisi ainakaan itse kovin huolissani, jos pulssi sattuu nousemaan tuolla tavalla hetkellisesti.
Hyvinkin saattaa huonosti nukuttu yö nostaa pulssia, kun on väsymystila päällä, ja jos haluaa, ehkä kannattaisi kokeilla, johtuisiko se saunomisesta, eli yrittää vähän aikaa olla saunomatta liikaa.
( Ja jos alkaa pelätä sairauksia, olisi parempi olla tarkkailematta itseään liikaa. )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2284599Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4473322Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142248Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211899Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja61220Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat271050- 741043
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 77976
- 54926