Öitä kaikille.

Anonyymi-ap

Todellisille kaipaajille. Öitä työpaikkaromanssien osapuolille. Koulutoveria kaipaaville. Harrastuskaveria kaipaaville. Koirapuistossa tavanneille. Koulutuksessa tapaamaansa ihmistä kaipaaville. Kaupan kassoille ja asiakkaille.
Sen sijaan ei mitään huomiota varattuna kaipaaville tai varattuja kaipaaville. Muutaman muunkin kategorian voisi sulkea pois. Ei provoijoille! Ei kyttääjille!

Näin yötä kohti kuljen hiljalleen. Musiikkia menneiltä ajoilta ja paljon muistoja:
https://youtu.be/f1-MowYaUj8

19

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öitä.

    • Anonyymi

      Entäs jos on vahingosa kaivannut varattua? Voiko saada anteeksi?

      • Anonyymi

        Se pitää lopettaa heti. Hyvällä voi ajatella myös varattua, varsinkin jos se on jumalaisen älykäs ja lahjakas ihminen, mutta ikävöintiin se ei oikeuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitää lopettaa heti. Hyvällä voi ajatella myös varattua, varsinkin jos se on jumalaisen älykäs ja lahjakas ihminen, mutta ikävöintiin se ei oikeuta.

        Juu en enää ikävöi henkilöä koska se ikävöinti ei ollut oikein ja muutenkin, ikävöin kaikkea muuta tavoittelemisen arvoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en enää ikävöi henkilöä koska se ikävöinti ei ollut oikein ja muutenkin, ikävöin kaikkea muuta tavoittelemisen arvoista.

        Minäkin ikävöin kaikkea tavoittelemisen arvoista. Ja eräästä varatusta ajattelen kauniisti, mutta en ikävöi tai haaveile hänestä. Onpahan mukavaa, kun sellainen ihminen on olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en enää ikävöi henkilöä koska se ikävöinti ei ollut oikein ja muutenkin, ikävöin kaikkea muuta tavoittelemisen arvoista.

        Eli et mahtane tietää edes mitä elämältäsi haluat mu Kaipa sen voi elää niinkin sen elämänsä tiedä häntä si ku mä olen ainakin tienny aina mitä elämältäni haluan tai siihen kaipaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et mahtane tietää edes mitä elämältäsi haluat mu Kaipa sen voi elää niinkin sen elämänsä tiedä häntä si ku mä olen ainakin tienny aina mitä elämältäni haluan tai siihen kaipaan

        Sä olet todella vastenmielinen ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet todella vastenmielinen ihminen

        No niin. Eipä tapella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet todella vastenmielinen ihminen

        Trollihan tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitää lopettaa heti. Hyvällä voi ajatella myös varattua, varsinkin jos se on jumalaisen älykäs ja lahjakas ihminen, mutta ikävöintiin se ei oikeuta.

        Tämä riippuu siitä varatusta tyypistä paljonkin....
        Tai muutenkin siitä miten avoimesti sitä eletään ...
        Osalle kun sana varattu on suunilleen omistamisen synonyymi ja osalle ei .
        Mut älä luule oettä kaikki ajattelee niin kuin sinä....
        On avoimia suhteita ja polymoriaa ja muuta sellaista .....
        Jossa perinteinen yksiavionen malli lentää romukoppaan kun leppäkeihäs....

        Tervetveisin salainen kakkosnainen joka ei häpeä sitä mitä teen .... opin osani ensinmäseltä rakkaaltani joka petti minua.
        En enää usko siihen et kukaan pysyy vain omana .Aina on muitakin jossakin ...
        No rumat voi olla Mut vetävät tyypit ei

        Yksiavioinen ja uskollinen suhdemalli katosi ajatelmistaki kun itselle ei ole sattunut niitä miehiä jotka haluaisivat elää vain yhden ihmisen kanssa kokoelämäänsä ...

        Mut kyllä ajattelin nuorena itsekin haluavani sen pitkään ja uskollisen suhteen ....
        En vaan saanut vaan elämä yllätti ....
        Toivoin silti teille joilla se uskollinen kultamussukka et asia myös pysyy sellaisena ....
        Aina ...
        Saatte sen pitkään kestävän onnen mistä minä sain vain haaveilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä riippuu siitä varatusta tyypistä paljonkin....
        Tai muutenkin siitä miten avoimesti sitä eletään ...
        Osalle kun sana varattu on suunilleen omistamisen synonyymi ja osalle ei .
        Mut älä luule oettä kaikki ajattelee niin kuin sinä....
        On avoimia suhteita ja polymoriaa ja muuta sellaista .....
        Jossa perinteinen yksiavionen malli lentää romukoppaan kun leppäkeihäs....

        Tervetveisin salainen kakkosnainen joka ei häpeä sitä mitä teen .... opin osani ensinmäseltä rakkaaltani joka petti minua.
        En enää usko siihen et kukaan pysyy vain omana .Aina on muitakin jossakin ...
        No rumat voi olla Mut vetävät tyypit ei

        Yksiavioinen ja uskollinen suhdemalli katosi ajatelmistaki kun itselle ei ole sattunut niitä miehiä jotka haluaisivat elää vain yhden ihmisen kanssa kokoelämäänsä ...

        Mut kyllä ajattelin nuorena itsekin haluavani sen pitkään ja uskollisen suhteen ....
        En vaan saanut vaan elämä yllätti ....
        Toivoin silti teille joilla se uskollinen kultamussukka et asia myös pysyy sellaisena ....
        Aina ...
        Saatte sen pitkään kestävän onnen mistä minä sain vain haaveilla.

        Minä en ole sinä. Olen yksiavioinen, tosin en naimisissa. Mut jos joskus sitoudun, se on yksinoikeuksia, ei mitään puolivälimallin hommeleita. Ja kumppani voi olla vain toinen samanmoinen. Polyamoria tai vapaat suhteet ei kiinnosta. Jos ei löydy samoin ajattelevaa, olen yksin. Hyvin se menee näinkin.

        Ap.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kaunista ja surullista ❤💔😔


    • Anonyymi

      Kuulun myös tähän porukkaan joka aidosti kaipaa. Tunnustan, että ehkä joskus "hieman" romantisoin hänen ja minun välisiä suhteita. Kaipaus jäi.

      • Anonyymi

        Edelleen mietin jatkuvasti mikä on totta. Miksi hän sanoi niin. Tahtoiko satuttaa? Miksi hän tahtoi satuttaa juuri minua? Käytti siinä tunteitani hyväkseen. Millainen ihminen tekee niin? En ymmärrä. Pitääkö?


    • Anonyymi

      Varatut jätettävä rauhaan,mutta pidettävä
      hyvänä.

    • Hyvää yötä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe