Haluan uusia ihmisiä elämääni. En halua mennä tinderiin tai vastaaviin. En tykkää mennä yksin baareihin. Mitähän sitä keksisi? Ujo en ole. Juttelen kyllä kenen kanssa vaan, jos jotain kontaktia syntyy.
Olen joskus yksinäinen
36
99
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on aika paljon sama tilanne. Ahdistavaa kun joutuu olemaan.
Tässähän teitä on jo kaksi samassa ketjussa. Niin oletteko yrittäneet sopia kontaktointia keskenänne palstan ulkopuolella? Muutahan se ei niinku vaatis...
- Anonyymi
Ajattelin ihan samaa kun luin hänet, mutta ei se täällä onnistu. Kukaan ei halua paljastaa täällä itsestä niin paljoa ja se onkim ok täällä.
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin ihan samaa kun luin hänet, mutta ei se täällä onnistu. Kukaan ei halua paljastaa täällä itsestä niin paljoa ja se onkim ok täällä.
Sopia kontaktointia palstan ulkopuolella, sitä teidän pitää tehdä. Ei palstalla kannata kauhean paljon omia asioitaan availla, tulee tarpeetonta säätöä elämään.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Sopia kontaktointia palstan ulkopuolella, sitä teidän pitää tehdä. Ei palstalla kannata kauhean paljon omia asioitaan availla, tulee tarpeetonta säätöä elämään.
Onnistuiko treffit C:n kanssa?
- Anonyymi
Täällä on liian ilkeää porukkaa. En halua täällä ketään vakiokalustetta.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on liian ilkeää porukkaa. En halua täällä ketään vakiokalustetta.
No liekö tuo ollut liian ilkeä otus, jos on ilmoittautunut toiseksi yksinäiseksi?
Anonyymi kirjoitti:
Onnistuiko treffit C:n kanssa?
Tapaaminen, ei treffit. Onnistui toki, oikein miellyttävä ihminen.
- Anonyymi
No liekö tuo ollut liian ilkeä otus, jos on ilmoittautunut toiseksi yksinäiseksi?
Ei näistä tiedä. En halua täältä ketään.
Anonyymi kirjoitti:
Ei näistä tiedä. En halua täältä ketään.
No ei se ainakaan helpommaksi asiaa tee, jos ei täältä kelpaa kukaan koekappaleeksi yksinäisyyden lievitykseen. Eihän siinä kuitenkaan mitään pysyvää ihmissuhdetta alkuun ollakaan rakentamassa, vaan vain tunnustelemassa löytyykö yhteistä nuottia.
- Anonyymi
No ei se ainakaan helpommaksi asiaa tee, jos ei täältä kelpaa kukaan koekappaleeksi yksinäisyyden lievitykseen. Eihän siinä kuitenkaan mitään pysyvää ihmissuhdetta alkuun ollakaan rakentamassa, vaan vain tunnustelemassa löytyykö yhteistä nuottia.
Jos kyse olisi vain yksinäisyydestä niin soittaisin jollekin tutulle. Sanoin että haluan tavata uusia ihmisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Jos kyse olisi vain yksinäisyydestä niin soittaisin jollekin tutulle. Sanoin että haluan tavata uusia ihmisiä.
Eli kaipaat hieman enemmän ihmistä. Jaa'a, se on oma haasteensa, baarit ja tinderit on niin oma lukunsa, palstakin.
- Anonyymi
Eli kaipaat hieman enemmän ihmistä. Jaa'a, se on oma haasteensa, baarit ja tinderit on niin oma lukunsa, palstakin.
En minä noita tindereitä. Ehkä keväämmällä aktivoidun baarien suuntaan. Pääsehän sieltä pois aina. En keksi muutakaan.
Anonyymi kirjoitti:
En minä noita tindereitä. Ehkä keväämmällä aktivoidun baarien suuntaan. Pääsehän sieltä pois aina. En keksi muutakaan.
Pääsee pääsee, toki baari on aina omanlaisensa härdelli, mutta ainakin siellä useimmiten on ihmisiä vilinäksi asti. Ja joskus löytyy joitain mukaviakin tapauksia, harvemmin onneksi sekopäitä.
- Anonyymi
Ei mulla ole näi käynynnä ainakaan mu johtunee osin kai siitä että mua pidetään hulluna mistä itse pidän näin olen saanu olla mahdollisimman rauhassa niin halutessani ja jos jotakuta kiinnostaa ni mä voin lähteä mukaan kävästään tossa niuvanniemessä ni mä näytän sieltä miltä oikea hullu näyttää veikkaisin että sieltä löytynee niitä useampi kuin yksi ja näin äkkiseltään pystyyn pari mielenvikaista idioottiakin tästä kaupungista tarvittaessa näyttämään yhden kylän pyörän minkä alan piirit tuntee tällä kylällä varmaan koko nimeltä mä en tiedä kui etunimen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole näi käynynnä ainakaan mu johtunee osin kai siitä että mua pidetään hulluna mistä itse pidän näin olen saanu olla mahdollisimman rauhassa niin halutessani ja jos jotakuta kiinnostaa ni mä voin lähteä mukaan kävästään tossa niuvanniemessä ni mä näytän sieltä miltä oikea hullu näyttää veikkaisin että sieltä löytynee niitä useampi kuin yksi ja näin äkkiseltään pystyyn pari mielenvikaista idioottiakin tästä kaupungista tarvittaessa näyttämään yhden kylän pyörän minkä alan piirit tuntee tällä kylällä varmaan koko nimeltä mä en tiedä kui etunimen
Niin ja koto kaupungissani omasta mielestäni se kylän mielenvikainen idiootti on ainakin enoni näi äkkiseltään en sieltä tiedä vieläkö niitä omasta ikäluokastani on elossa sie kun mun ikäluokalla alkoi tuo huumeiden suosio kasvaa jo enämpi silloi aikanaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ei ole aloittaja enkä lue kun tämä ei käytä välimerkkejä.
- Anonyymi
Tinderiä parempia on esim, Valo..Miksi täällä huolitaan muitten menemisistä kai ny aikuiset osaa seuransa etsiä..hellalestas sentään...Naiset ny varsinkin löytää jos haluaa ketään....
- Anonyymi
Olen nähnyt tuosta valosta mainoksen. Olet täysin ateisti, eronnut kirkosta. Ei taida siellä tulla oikein matchia. Ei kiinnosta muiden menemiset. En vaan osaa enää tätä.
- Anonyymi
Ja miksi pitää ilkeillä siitä. En tiedä mistä muualta seuraa voi löytää kuin seuranhakupalveluista tai baareista tai vastaavista. En minä mene kadulta poimimaan ventovieraita. Olin yksin joulun, se on ok eikä ollut ensimmäinen, olen jo tottunut tähän elämään, mutta saa kai sitä haaveilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nähnyt tuosta valosta mainoksen. Olet täysin ateisti, eronnut kirkosta. Ei taida siellä tulla oikein matchia. Ei kiinnosta muiden menemiset. En vaan osaa enää tätä.
Siellä on muitakin kun uskovaisia eli normi deitti nykyään..Alunperin ollut pelkästään kristillisten.Ilmanen tosiaan..
- Anonyymi
itse olen niin jäärä etten ikinä mene mihinkään deittisovellukseen. Tuntuu jotenkin väärältä, että kauppaa itseään kuin jotain tuotetta. Tiedoksi naiselle.
- Anonyymi
En minäkään naisena menisi mihinkään deittisovellukseen tiedoksi miehelle
Sivusta nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään naisena menisi mihinkään deittisovellukseen tiedoksi miehelle
Sivusta nainenAjattelen myös niin että tuollainen itsensä tekeminen kauppatavaraksi loukkaisi sitä naista, jota ajattelen, kun siinä pitäisin ovea auki kaikille jotka vain lähestyvät. En usko että onneen on oikotietä. Tiedoksi naiselle.
- Anonyymi
Niin jokainen voi valita onko missään ja onneksi Uusivuosi lähellä..
- Anonyymi
En minäkään näe niitä oikeina vaihtoehtoina. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelen myös niin että tuollainen itsensä tekeminen kauppatavaraksi loukkaisi sitä naista, jota ajattelen, kun siinä pitäisin ovea auki kaikille jotka vain lähestyvät. En usko että onneen on oikotietä. Tiedoksi naiselle.
Näin on hyvä ajatus sulla
ihan täysin sivusta
- Anonyymi
Oon itekki jääjäärä, ettei ole menemistä noihin karjaluetteloihin ootteleen yhteydenottoja. Siellähän voi olla tunnekylmiä pelimiehiä, joiden kynsiin joutuessaan tiedä mikä kalsarikerros lähtee tuulen mukaan;)
- Anonyymi
Etsit kaltaistasi seuraa jos on kerta pakko uusia ihmisiä elämäänsä saada
- Anonyymi
Sielun sivistystä haetaan ei mitään seksiseukkaa...
- Anonyymi
En minäkään seksistä puhu. Seksiä harrastan vasta kun ihastun tai rakastun. En voi haluta ihmistä, joka ei ole sillä tavalla ihastuttava.
- Anonyymi
Luin väärin ensin. Miksi etsisin itseni kaltaista. Se on vähän yksioikoisesti ajateltu. Ehkä elämäni ihmiset on sellaisia ja haluan muuta.
- Anonyymi
Yksinäisyyttä jos kärsii kyllä hakee sellainen seuraa ja takuulla...Todellisesta tilanteesta ei ole kyse jokainen sen tajuaa...
- Anonyymi
Ei ole kyse kärsimyksestä. Siksi siinä luki "joskus". Tunnen ihmisiä ja on sukulaisiakin. Elän yksin mutta se on valinta. Voisin olla jossain missä ei tarvitse mennä yksin baariin mutta olen valinnut toisin. Haluan oikeasti tavata uusia ihmisiä, en samoja vanhoja.
- Anonyymi
Unohtakaa tämä aloitus. Unohdin että täällä käy vain 5 ja niistä 4 on aina pahalla tuulella ja vänkäämässä. Hyvää uutta vuotta teille. Poistun palstalta.
- Anonyymi00029UUSI
Taso on täällä mikä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4536514Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1773864Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1082516Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251989Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1291390Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751295- 671134
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771049- 441003