Foodorakin hakee lähettejä täällä

Anonyymi-ap

Kumpihan täällä tulee menestymään paremmin, Wolt tai Foodora? Foodoralle ei näköjään voi Raahessa hakea pyörälähetiksi. Ainakaan kulkuneuvovalikossa ei ollut muita vaihtoehtoja kuin auto. Autoa ei mulla ole.

8

287

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin ulkomaalaisen woltin työntekijän ilman autoa kerrostaloalueella, eikä päässyt rappukäytävään vaan odotti kauan alhaalla. Liekö minkä verran saavat liksaa kun kuiteskii odottamista paljon🤔

• Anonyymi

Muutama raipan isku palkaksi käyne.

• Anonyymi

Parasta pysyä kotona ja nauttia työttömyydestä.

• Anonyymi

Ei tule menestymään Raahessa kumpikaan. Raahe on liian autio tuollaiselle firmalle, joka tarvii tilauksia koko ajan ja joka suunnasta. Täällähän menee kaikki ruokapaikat kiinnikin ihan miten sattuu. Ei ole ilmeisesti buffet syöjiä 21 asti.

• Anonyymi

Hetken hurmaa.ei tule menestyyn.katsokaa kun Raahe leikkii isoa kaupunkia.no on hulluille merikaupunki yms muut joihin rahvaat menee ja juoruavat.kuollutta on ja aina samat ns artistit rannassa.homma ei ole kehittynyt.kaupungin turhat kulttuuri yms johtajat ovat innoissaan ja muuta paskaa.johtajaa Raaheen nyt tuokaa kommentoimaan Raahen seutuun kuinka on hyvin kaikki.

• Anonyymi

koodilla U6A6K 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää

• Anonyymi

anallitoukkia saatte niistä hyii

• Anonyymi

se joka raiskaa eniten

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1345
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      727
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      557
    10. 48
      537
    Aihe