Joku täällä kirjoittelee ikäviä

Anonyymi-ap

ja pyytelee jo kohta anteeksi. Sekaisin itsensä kanssa ja kontrolli pettää (kertoi itse jossain viestissä tuolla). Tuntuu että koko palsta muuttunut mieIenterveysongeImaisten purkupaikaksi. Älä kuvittele että liittyisi meihin. En ole sekaisin ja tykkään!

78

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En pyydä anteeksi se meni jo ohi. Jäi pelkkä inho.

      • Anonyymi

        En tiedä kuka olet eikä multa tarvitse pyydellä anteeksi. Yritän selittää muille että ei koske meitä muita.


      • Anonyymi

        Sä inhoat ketä itseäsikö ihmistä joka käyttäytyy kuin sinä et voi sietää mutta silti elät itse itsesi kanssa 24/7


    • Anonyymi

      Kiusaaja olet.

      • Anonyymi

        On väärin sairastaa täällä julkisesti ja aiheuttaa pahaa mieltä itseään ehkä jopa herkemmille. Koita oikeasti rauhoittua jos olet hän. Aloitus ei ole kiusaamista vaan sun jälkien siivoamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On väärin sairastaa täällä julkisesti ja aiheuttaa pahaa mieltä itseään ehkä jopa herkemmille. Koita oikeasti rauhoittua jos olet hän. Aloitus ei ole kiusaamista vaan sun jälkien siivoamista.

        ja hänellä tarkoitan tuota kirjoittelijaa joka sekoilee. en kaivattuani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On väärin sairastaa täällä julkisesti ja aiheuttaa pahaa mieltä itseään ehkä jopa herkemmille. Koita oikeasti rauhoittua jos olet hän. Aloitus ei ole kiusaamista vaan sun jälkien siivoamista.

        Älä lässytä pskaa. Jälkien siivoamista, phyh. Haluat, vain ettei sua luulla minuksi ja samalla halusit kiusata mua. En kyllä sinä miehenä tykkäisi tuollasesta joka koittaa verhoilla selvän kiusaamisen joksikin muuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä pskaa. Jälkien siivoamista, phyh. Haluat, vain ettei sua luulla minuksi ja samalla halusit kiusata mua. En kyllä sinä miehenä tykkäisi tuollasesta joka koittaa verhoilla selvän kiusaamisen joksikin muuksi.

        Ootsä se mieheksi tunnistelija?

        Tiedät kyllä kuka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä pskaa. Jälkien siivoamista, phyh. Haluat, vain ettei sua luulla minuksi ja samalla halusit kiusata mua. En kyllä sinä miehenä tykkäisi tuollasesta joka koittaa verhoilla selvän kiusaamisen joksikin muuksi.

        Minä olen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nainen.

        Tajusin kyllä. Sulla ei näköjään ole luetunymmärtäminen hallussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootsä se mieheksi tunnistelija?

        Tiedät kyllä kuka

        Hän ei ole aloittaja vaan se IuuIotautinen joka väittää kaiken täällä liittyvän itseensä ja olevan joltain mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nainen.

        "Sinä miehenä" eli jos olisin se mies niin en tykkäisi sinusta. Tajusitko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole aloittaja vaan se IuuIotautinen joka väittää kaiken täällä liittyvän itseensä ja olevan joltain mieheltä.

        Joo ymmärrän että tämä tunnistaa joka viestin takaa jonkun miehen. Pitäisi hänen ymmärtää että täällä on aika paljon porukkaa.

        Tiedät kyllä kuka


      • Anonyymi

        Mahdat ihte olla kiusaaja pahimmasta päästä kun et suvaitseva kun joku tekee sulle samoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdat ihte olla kiusaaja pahimmasta päästä kun et suvaitseva kun joku tekee sulle samoin

        No en tietenkään suvaitse kiusaamista sellaiselta jota en ole itse kiusannut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja hänellä tarkoitan tuota kirjoittelijaa joka sekoilee. en kaivattuani

        Sillä sekoilijalla ei ole kai vain lääkitys kohdillaan josko syö lain sitä suuremmalla syyllä niiden ihmisten jotka ovat lähelläkään häntä tulisi olla erityisen varovaisia jo pelkästään henkensä takia mu jokainen tekee valintansa itse muistaa vain että toisinaan niillä valinnoilla on kohtalokkaat seuraukset pitäisi ymmärtää ketä suojella ja ketä ei yleensä itse valitsisin mieluiten sen lasten suojelemisen he kun ovat syyttömiä olemassa oloonsa en muista ettäkö multa olisi ainakaan kysytty että haluanko syntyä vaiko en


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä lässytä pskaa. Jälkien siivoamista, phyh. Haluat, vain ettei sua luulla minuksi ja samalla halusit kiusata mua. En kyllä sinä miehenä tykkäisi tuollasesta joka koittaa verhoilla selvän kiusaamisen joksikin muuksi.

        No yksilöippäs sitte kuinka hän on sua ny tuolla kirjoittelullaan kiusannu ni mä pistän siittä vie si hieman paremmaksi vai mahtaneeko syynä olla lopulta se että sä olet saatana sen verran munaton nilkki ettet uskalla kun täällä nillittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootsä se mieheksi tunnistelija?

        Tiedät kyllä kuka

        Se voi narsistinen nainen joka ehtii jotain tiettyä miestä tietämättä kai itsekään ketä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä miehenä" eli jos olisin se mies niin en tykkäisi sinusta. Tajusitko?

        Minun ja hänen tykkääminen ei liity palstaan. Joten voit rauhoittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä miehenä" eli jos olisin se mies niin en tykkäisi sinusta. Tajusitko?

        En lue tarkkaan, jos ihminen vaikuttaa olevan angstissa tai kännissä. Silmäilin vaan. Sinun kommentit ei liity mihinkään. Olet jotenkin sekaisin "en tykkäisi jos ja jos".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ja hänen tykkääminen ei liity palstaan. Joten voit rauhoittua.

        Tuskin kukaan normaali ja fiksu mies tykkää kiusaajaluonteisesta. Aika kehno yritys tosiaan peittää selvää kiusaamista joksikin muuksi. Ilmiannoin tämän ketjun ja nuo kaikki haukkumisviestit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan normaali ja fiksu mies tykkää kiusaajaluonteisesta. Aika kehno yritys tosiaan peittää selvää kiusaamista joksikin muuksi. Ilmiannoin tämän ketjun ja nuo kaikki haukkumisviestit.

        Hoida pääsi kuntoon asperger!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en tietenkään suvaitse kiusaamista sellaiselta jota en ole itse kiusannut!

        Tämä on se vamppi jonka ainoa tapa osallistua väittelyyn on kirjoittaa sen toisen puolesta pasgaa. Kaikki tietää jo sinut täällä matkijahuorra.


    • Anonyymi

      Luulin että se olet sinä. Sori.

      Tiedät kyllä kuka

      • Anonyymi

        En ole hän. Ulkopuoliset joskus muuttuu näihin. Sori siittä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hän. Ulkopuoliset joskus muuttuu näihin. Sori siittä.

        Ok, no eipä sitten mitään. Ajattelin että kilahdit ihan totaalisesti. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no eipä sitten mitään. Ajattelin että kilahdit ihan totaalisesti. 😆

        puuttuu eikä muuttuu. En tiedä kuka olet mutta kiusaat ulkopuolisiakin noilla leikeilläsi ja yritän viestittää ylläpitoon että se on loputtava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puuttuu eikä muuttuu. En tiedä kuka olet mutta kiusaat ulkopuolisiakin noilla leikeilläsi ja yritän viestittää ylläpitoon että se on loputtava.

        Laita samalla itsestäsi, että kiusaat myös tiettyä kirjoittajaa. Tekopyhä pska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puuttuu eikä muuttuu. En tiedä kuka olet mutta kiusaat ulkopuolisiakin noilla leikeilläsi ja yritän viestittää ylläpitoon että se on loputtava.

        Oletko AP?

        Tiedät kyllä kuka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita samalla itsestäsi, että kiusaat myös tiettyä kirjoittajaa. Tekopyhä pska.

        En kiusaa vaan yritän lopettaa sen muiden kiusaaminen. Olet sokea ja tyhmä. Mene jo siitä tyhmä! Älä puutu kaikkeen.


      • Anonyymi

        Jännä kuinka täällä oletetaan vieläkin kuinka täältä voisi jonkun muka tunnistaa oikeasti on se vaan hienoa että osaatte ennustaa lukea ajatuksia kuinka vitussa si vielä täällä tuhlaatte aikaanne luulisi että on kiire Kääriä rahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no eipä sitten mitään. Ajattelin että kilahdit ihan totaalisesti. 😆

        En ol ihan vie keksin kuinka tämän avulla saa jonkun kilahtamaan täysin sen olen huomannu jo kuinka tämän avulla saa nolostumaan niin ettei kovinkaan helposti kehtaa julkisesti näyttäytyä mu si kun toinen ei enää uskalla kotoaan poistua ni siitä ei ole enään pitkäkään matka siihen että kilahtaa täysin varsinkaan si kun ei enään käytökselleen mistään saa positiivista palautetta ja se pienikin positiivinen palaute noiden latva b2:en käytökselle yllyttää heitä vain jatkamaan sitä kaunis nimi tuo se todellinen mitä tarkoitan ei ole ihan nui yksinkertainen


    • Anonyymi

      On ne on vaan siitä jänniä otuksia kahdeksan yhdeksänkymmentä prosenttia niistä että ne ei osaa muuttaa tapojaan vaikka kuinka yrittäisi oli siihen syytä tai ei näkee monesta vaikka ne vaihtelee profiili nimiä ja välistä kirjoittelee anomuumina että.muuta kirjoitus voi hieman erilainen olla mu pääsisältö silti se sama säälin hakeminen ehkä perimmäinen tarkoitus niillä.miehillä on löytää joku joka antaisi säälistä pillua ja osan niidenkään kohdalla en sitä ymmärrä kun eikö ne tajua että ne heidän vuosien mielialalääkkeiden syöminen viimeistään viimeisteli sen heidän pysyvän potenssi ongelmansa

    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Sais se pökäle/lusikassa/mukamas-piereskelevä-nainen kadota täältä palstalta. Ärsyttää lueskella tota samaa paskaa päivästä toiseen. Kuka noita juttuja mieleen haluaa pyörimään? Ip banniin vaa kuukaudeksi.

      • Anonyymi

        Olet aloittaja ihan selvästi. Miksi juttelet itsesi kanssa?


      • Anonyymi

        Ja aika ironista, että olet/te itse ihan samallalailla harhaisia ja sekaisin. Ei kaikki samantyyliset ole samalta kirjoittajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aloittaja ihan selvästi. Miksi juttelet itsesi kanssa?

        Hän ei ole aloittaja. Minä olen. Mutta kiva kuulla että se häiritsee muitakin.


    • Anonyymi

      Olet kiero kiusaaja. En usko, että se mies sinusta tykkää, jos ei ole sitten itse samanlainen.

    • Anonyymi

      Ja mä.saatan kirjoitella ikäviä mu en niitä anteeksi pyytele joitain olen saattanut pahoitella mu niihin on si omat syynsä aina ei ole niin yksinkertaista saada ihmistä tajuamaan millaista elämää elää ja sen jälkeen si taas jos valitsee itse sitä elämää jatkaa ei voi omasta tyhmyydestä syyttää ketään muuta kuin itseään

    • Anonyymi

      Hieno kiusaamisketju! Ootte te hienoja ihmisiä!

      • Anonyymi

        Tässä ei kiusata ketään. Toistin mitä hän itse sanoi jossain tuolla.


    • Anonyymi

      Oliko tämä aloitus sittenkin mulle? En kirjoittele täällä mitään anteeksipyyntöviestejä.

      Tiedät kyllä kuka

      • Anonyymi

        En tarkoittanut sinua vammanen vaan sitä joka räjähtelee. Ei liity sinuun. Mene leikkimään noita leikkejäsi lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoittanut sinua vammanen vaan sitä joka räjähtelee. Ei liity sinuun. Mene leikkimään noita leikkejäsi lapsi.

        Kuulostat joltain viiskymppiseltä perheenäidiltä. Tämä taitaa olla sulle ihan väärä paikka. Koita nyt herätä harhastasi. Sun kaipauksen kohde ei edes tiedä että tällainen paikka on olemassa. Jos olet itse noin pihalla, niin miten luulet siivoavasi mitään?

        Tiedät kyllä kuka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat joltain viiskymppiseltä perheenäidiltä. Tämä taitaa olla sulle ihan väärä paikka. Koita nyt herätä harhastasi. Sun kaipauksen kohde ei edes tiedä että tällainen paikka on olemassa. Jos olet itse noin pihalla, niin miten luulet siivoavasi mitään?

        Tiedät kyllä kuka

        Ei ole mitään perhettä. Tunnistelet päin vttuas siellä. Jos olisin vanhempi niin tekisin kaikkeni, että teidänlaiset suljetaan jonnekin lasteni elämästä. Nyt niitä ei ole niin saat mun puolesta sairastaa vapaana, Tapa kenet tapat peIIe.


      • Anonyymi

        Ota joku lääkitys vtun lahna. Luulet olevasi jotenkin hauska. Ei naurata yhtän. Mene niuvaan ennen kuin tapat jonkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään perhettä. Tunnistelet päin vttuas siellä. Jos olisin vanhempi niin tekisin kaikkeni, että teidänlaiset suljetaan jonnekin lasteni elämästä. Nyt niitä ei ole niin saat mun puolesta sairastaa vapaana, Tapa kenet tapat peIIe.

        En ole ikinä suunnittellut mitään tuollaista, enkä kirjoittele tänne mitään vihaviestejä ikinä. Olen nyt ollut täällä pari kuukautta pidettyäni vuosia taukoa.

        Et vaikuta kauhean hyvinvoivalta. Tarvitset ehkä apua. Kuvittelet outoja asioita.

        TKK-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä suunnittellut mitään tuollaista, enkä kirjoittele tänne mitään vihaviestejä ikinä. Olen nyt ollut täällä pari kuukautta pidettyäni vuosia taukoa.

        Et vaikuta kauhean hyvinvoivalta. Tarvitset ehkä apua. Kuvittelet outoja asioita.

        TKK-mies

        Leiki ämmä yksinäsi. Vtun Iumppu. Kukaan ei usko sinua mieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä suunnittellut mitään tuollaista, enkä kirjoittele tänne mitään vihaviestejä ikinä. Olen nyt ollut täällä pari kuukautta pidettyäni vuosia taukoa.

        Et vaikuta kauhean hyvinvoivalta. Tarvitset ehkä apua. Kuvittelet outoja asioita.

        TKK-mies

        Minä kirjoitan ventovieraalle naiselle enkä millekään miehelle. Minä en kuvittele mitään. Kirjoitan palstalla sairastuneesta naisesta, jota en tunne enkä kaipaa. Mene siitä esittämästä ja valehtelemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kirjoitan ventovieraalle naiselle enkä millekään miehelle. Minä en kuvittele mitään. Kirjoitan palstalla sairastuneesta naisesta, jota en tunne enkä kaipaa. Mene siitä esittämästä ja valehtelemasta.

        Lopeta nyt. 😆 Et voi olla noin mustis vieläkin. 😆😆♥️

        TKK-mies


    • Anonyymi

      Pitäiskö teidän keski-ikäisten naisten ottaa jo iisimmin? Ei se teidän rakas täällä ole, koittakaa jo tajuta.

      Tiedät kyllä kuka

    • Anonyymi

      Yksi joka viimeaikoina on sekoillut palstalla ei oo hetkenpäästä pyytelemässä anteeksi...
      Asia on käsitelty se riittää.
      Ihmiset tulevat jatkamaan juttuja kuin ketjukirjeitä ja jatkotarinoita vuosia sitten .... muitakin leikitään ja esitetään sekin on palstan huono puoli....

      • Anonyymi

        Tuo kuvittelu että "muitakin leikitään ja esitetään" on ihan älytöntä. Miten heltin tyhmää porukkaa täällä on. Luullaan että täällä joku oma läheisten, sukulaisten, tuttavien ja työkavereiden piiri pieni pyörii ja tunnistellaan ketä sattuu miten sattuu.

        Itsekin olen näitä muina esiitymissyytöksiä saanut niskaani, kun olen kirjoittanut kaivattuni nimen tms. Ja kuvaillut yhteisiä hetkiä. Oikeasti?

        Mutta jos joku on tällä palstalla lähtökohtaisesti noin sekaisin, ettö näkee täällä muina esiintyjiä tms niin on täällä ihan turhaa sanoa, että se on pelkkäö kuvittelua.


    • Anonyymi

      Taidatkin olla mustis siitä miehestä jonkun vieraan anonyymin palstakirjoittelijan takia? Kuule, ei se mies sinusta sen enempää ala tykkäämään, vaikka saisit yhden kirjoittelijan täältä keskustelupalstalta pois. 😆

      • Anonyymi

        Ei vaan pelkään että hän tai joku ihminen (sukupuolesta riippumatta) kärsii teidän eläinten jutuista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan pelkään että hän tai joku ihminen (sukupuolesta riippumatta) kärsii teidän eläinten jutuista

        Ooo miten jalo oletkaan! Kukaan ei varmasti onneksi huomannut kuinka haukuit muita kirjoittajia tässä ketjussa tyhmiksi ja vammaisiksi. Enempää en jaksa kommentoida. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooo miten jalo oletkaan! Kukaan ei varmasti onneksi huomannut kuinka haukuit muita kirjoittajia tässä ketjussa tyhmiksi ja vammaisiksi. Enempää en jaksa kommentoida. 🙄

        Koska te olette vammaisia. Tähän tulleet kommentit on suurin osa sinulta ja sinä olet vammainen. Se ei ole haukkumista vaan fakta. Sinä olet vajaaäluinen ja hoIhottava ja jonkun pitää se sinulle sanoa välillä. Montako viikkoa olet täällä riehunut vammojesi kanssa?


    • Anonyymi

      Ei teistä kukaan ymmärrä yhtään mitään siitä mitä täällä tapahtuu. Joidenkin perheellisten keski-ikäisten ihmisten pitäisi vaan painua hittoon täältä. Ette te netistä mitään ymmärrä. Väärä paikka.

      Tiedät kyllä kuka

      • Anonyymi

        Minä aloittaja en ole perheellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloittaja en ole perheellinen.

        Joo mutta taidat olla liian vanha ymmärtämään netin kiemuroita. Täällä on vaan nuoria miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta taidat olla liian vanha ymmärtämään netin kiemuroita. Täällä on vaan nuoria miehiä.

        Aloitus ei ollut kaivatulleni ja olen takuu varmasti sinua uskovaista paskaa nuorempi. Minä rakensin tämän netin sulle vammanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ollut kaivatulleni ja olen takuu varmasti sinua uskovaista paskaa nuorempi. Minä rakensin tämän netin sulle vammanen.

        Okei, tämän on jo pakko olla trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta taidat olla liian vanha ymmärtämään netin kiemuroita. Täällä on vaan nuoria miehiä.

        Tuo ei ole totta. Suurin osa täällä on keski-ikäisiä. Siksihän nämä muutama nuorison edustaja täällä niin sekoaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ollut kaivatulleni ja olen takuu varmasti sinua uskovaista paskaa nuorempi. Minä rakensin tämän netin sulle vammanen.

        Otitko jotain lääkkeitä tai alkoholia muutama tunti sitten?

        TKK-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, tämän on jo pakko olla trolli.

        Ei hitto se on se blondi ehkä. Voi herran jestas.

        Hei, rauhotu nyt, mulla ei ole mitään sua vastaan, ei ole ikinä ollut.

        TKK-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei ollut kaivatulleni ja olen takuu varmasti sinua uskovaista paskaa nuorempi. Minä rakensin tämän netin sulle vammanen.

        Olitpa sitten kuka tahansa, yks blondi tai sitten brunette, niin mulla ei ole mitään teitä kumpaakaan vastaan. En ole ikinä kirjoitellut mitään vihamielistä tänne. Kaikki on hyvin. Ei ole kaunoja. En ole vihainen, en ole koskaan ollut.

        TKK-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitpa sitten kuka tahansa, yks blondi tai sitten brunette, niin mulla ei ole mitään teitä kumpaakaan vastaan. En ole ikinä kirjoitellut mitään vihamielistä tänne. Kaikki on hyvin. Ei ole kaunoja. En ole vihainen, en ole koskaan ollut.

        TKK-mies

        Mikä vtun tkk :) Ole jo naikkonen hiljaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vtun tkk :) Ole jo naikkonen hiljaa

        Olet alfanaaras. Mmmm... Tykkään. Mutta käsken sut lopettamaan. Mä tiedän että sä tottelet mua. Olen ainoa jota sä tottelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otitko jotain lääkkeitä tai alkoholia muutama tunti sitten?

        TKK-mies

        Sinä siis otit? Sulla ei kestä maksa sitä vtun tkk ämmä. KuoIe pois. Minä lähden junaan nyt ja sinut tapaan jos joskus tapaan. (poista yksi tarpeeton a)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis otit? Sulla ei kestä maksa sitä vtun tkk ämmä. KuoIe pois. Minä lähden junaan nyt ja sinut tapaan jos joskus tapaan. (poista yksi tarpeeton a)

        Koetko että petin sinut? Kyllä se kuule olit sinä joka sen teki. Annoit pakit.


    • Anonyymi

      Joku perheellinen ihminen luulee että kun se siivoaa Suomen sekavimman foorumin, niin se saa täällä yhteyden johonkin keski-ikäiseen mieheen, joka harrastaa metsänraivausta Keski-Suomessa, ja tulee sitten aivan varmasti tänne kirjoittelemaan mystiselle rakkaalleen salaisia viestejä, jotka voi erottaa selvemmin kun paikka on siivottu.

      Tiedät kyllä kuka

    • Anonyymi

      Jokaisen itseään kunnioittavan pitäisi kyetä hillitsemään itsensä kun vaikutelma on kuitenkin kaikki kaikessa ja saa taatusti näkemään sielunsa silmin mahdolisia tulevaisuudenkuvia mihin tuolla pinnalla varustettu kaikella todennäköisyydellä tulee itsensä laittaneeksi ja sitä myötä kaikki lähelleen osuvat, ennakoimattomuus ei toden totta kenenkään sädekehää tule kirkastaneeksi vaikka kuinka vannotaan suorasukaisuuden nimiin ja pidetään pidättyväisyyttä jopa persoonallisuushäiriönä.

    • Anonyymi

      Se on joku sukopaattihuIIu.

      • Anonyymi

        Perushuttua monologimiehelle


    • Anonyymi

      Jokainen kirjoittaja/lukija tällä palstalla on enemmän tai vähemmän hukassa omien ajatustensa kanssa, tai sitten on hyvä valehtelemaan itselleen miksi täällä ylipäätään pyörii. Joillakin suuret, jopa itselleen aiemmin kokemattomat tunteet purkautuvat teksteiksi vaan niin, ettei ulkopuoliset välttämättä kirjoituksia ymmärrä.

      Ennemmin kun tuomitsette ketään tuntematonta mt-potilaaksi näiden kirjoitusten pohjalta, niin menkääpä itseenne ja miettikää miksi te itse täällä notkutte kommentoimassa ja arvostelemassa.

      -Ihan vaan sivusta-

    • Anonyymi

      Että yöllä ja aamuyöllä ollut oikein keskustelua kahsen tai useamman kanssa? Kyllä on trollilla surullinen elämä kun on pitänyt pitää monologia itsensä kanssa noina tunteina kun muut nukkuvat.

      • Anonyymi

        Ihan on reagoitu muutaman minuutin välein muka yöaikaan. Jep jep, uskokoon ken haluaa.


    • Anonyymi

      Se on mihin kiinnittää huomiota. Onko se siihen pieneen kusiläikkään lumessa vai siihen puhtaan valkoiseen kauniiseen lumimaisemaan ( vertauskuva) sama näissäkin teksteissä .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe