Kaipaisitpa sinäkin

Anonyymi-ap

Niin asialle voisi tehdä jotakin, nyt nämä tunteet vain hajottaa naista :(

24

557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luuletko oikeasti että miehet käy ulisemassa jossain verkossa. Miehet siirtää ikävän asian pois mielestään eikä märehdi sitä julkisesti. Naisten juttuja nämä!

• Anonyymi

Ei tämä ole julkista. Älyhoi äläjätä. Jos oma tunne-elämäsi on vajavaista niin älä yleistä sitä ja kohdista sukupuoleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä ole julkista. Älyhoi äläjätä. Jos oma tunne-elämäsi on vajavaista niin älä yleistä sitä ja kohdista sukupuoleen.

Jos tunne-elämäsi on vajavaista? Ota joku kuuri!

• Anonyymi

Niin mitäpä voisit tehdä jos tietäisit hänenkin kaipaavan? Nimim. Kaipaava mies.

• Anonyymi

Kyllä minä osaan, ei aloitus ole minulta. En ole tuollainen ruikuttaja.

• Anonyymi

Jos hän sen jotenkin toisi julki, että tunne on molemminpuolinen, niin keskustelua voisi avata taas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän sen jotenkin toisi julki, että tunne on molemminpuolinen, niin keskustelua voisi avata taas.

Tai sinä toisit hänelle julki. Vaikeaa, eikö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä keskustelua avata menemättä suoraan niihin tunteisiin. Miksi kaikilla on nykyään niin kiire suhteeseen jonkun kanssa, kun voisi tutustua ensin ihmiseen ihmisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teillä oli jo joskus jotain juttua?

• Anonyymi

Miksi luulet niin ettei kaipaa?

• Anonyymi

Koska se on väärä.

• Anonyymi

Tiedän vain, mitkään merkit eivät viittaa siihen - ap

• Anonyymi

No minähän kaipaan ja ikävöin sinua nainen.

• Anonyymi

Rakastan sinua, sivusta

• Anonyymi

Jos olisit "hän", et tämän hetkisessä tilanteessa tulisi kaipaustani minusta ulospäin huomaamaan.

• Anonyymi

Niin, kun ei sitä ole. Minun silmistä näkee ikävän surullisuuden vaikka kuinka sitä yritän peittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, kun ei sitä ole. Minun silmistä näkee ikävän surullisuuden vaikka kuinka sitä yritän peittää.

Miten sinä tiedät toisen tunteista, jos ei ole niistä kertonut? Todennäköisesti molemmat osapuolet ihan yhtä tietämättömiä toisen pään sisäisestä myrskystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä tiedät toisen tunteista, jos ei ole niistä kertonut? Todennäköisesti molemmat osapuolet ihan yhtä tietämättömiä toisen pään sisäisestä myrskystä.

Ei tarvitse sanoja, kun katsoo.

• Anonyymi

Samat sanat sinulle, jos olet "hän". Myöskään minun silmissäni et nää mitään.

N sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat sanat sinulle, jos olet "hän". Myöskään minun silmissäni et nää mitään.

N sivusta

Pidetään kaikki tunteet vaan visusti sisällä, naama peruslukemilla ja purraan hammasta. Niin tekee kunnon suomalainen. Ai niin, ja itketään täällä tuntemattomille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidetään kaikki tunteet vaan visusti sisällä, naama peruslukemilla ja purraan hammasta. Niin tekee kunnon suomalainen. Ai niin, ja itketään täällä tuntemattomille.

Tilanne vaatii sen. En vaan voi näyttää tunteitani.

N sivusta

• Anonyymi

Olen hetero ja kaipaan miestä. Pahoittelut.

• Anonyymi
      • Anonyymi

soita?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä

Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si
      Ikävä
      191
      1348
    2. Tältä näyttää Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"

No nyt ei ole kyllä mikään pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan näytä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      809
    3. Maisa menetti autonsa

Alamäki on alkanut...todellisuudessa auto lähti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      762
    4. Hyvää iltaa

Etenkin yhdelle naiselle täällä :).
      Ikävä
      99
      677
    5. Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."

Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi
      Suomalaiset julkkikset
      3
      657
    6. Olisitko nainen hävennyt mun kanssa

liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s
      Ikävä
      127
      600
    7. Niin solmussa

Voi kun tietäisit miten suuria tunteita mulla on sua kohtaan. Naiselle ❤️
      Ikävä
      23
      595
    8. Haluun vaan, että tiedät

Olet ensimmäinen ja viimeinen päivän ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..
      Ikävä
      13
      537
    9. Kuka palstalainen

Olisi hyvää matkaseuraa? -flowersreally-
      Sinkut
      152
      529
    Aihe