Meinaatteko ostaa tänä vuonna ilotulitteita, vai laitatteko rahat Ukrainaan tai sähkölaskuun?
Raketti 2022
Anonyymi-ap
34560
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
Vastaukset 34
Vanhimmat
Raketteihin rahat ja raketit ukrainalaisten lähellä, jotta savat kotoisen uudenvuoden mieliinsä.
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176824137
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Kaikki kolme vaihtoehtoa, eivät ole toisiaan pois sulkevia.
Eli maksetaan jollekin, et laittaa ukrainalaisen sähkötuoliin ja ampuu sitä raketeilla samalla? 🤔
Silloin ei puhuta rahasta, ilmastosta, roskaamisesta, metelistä eikä häirinnästä kun suomalainen haluaa raketteja ampua!!!!
Silloin ei ole kukaan köyhä eikä kipeä!!
Alaluokan "hupia".
Mä oon jo kasilla.
Mä jo kympillä
kolmatta kertaa
Ainakin yksi ääliö osti Citymarketin kassalta sellaisen hyvesignaloivan Ukraina-solmukkeen. Varmaan sama täti laittaa rahaa niille nigerialaisten kirjeiden kirjoittajillekin.
Oliko sinulta pois? Tulit kuitenkin tänne itse hyvesignaloimaan.
Lapsuuden herkimpiä muistoja on se, kuinka isä aina uutenavuotena kiskaisi pullon kosaania huiviin ja alkoi sitten armeijan käyneenä miehenä ampua raketteja. Niitä saattoi lentää talojen seiniin ja autoihin. Hauskaa oli. Paitsi äidillä.
Sama. Paitsi itse join kossun ja heiteltiin toisia tykäreillä.
Hyvin ruuti rätisee ja mummot tärisee, joka vuosi?🖲️🌋🌋
Ainakin ennen raketit kannatti ostaa just ennen ku myynti loppuu..sai puoleen hintaan
Raketeille täyskielto koko maahan.
vähämielistä saastuttamista, valuutat vielä maapallon toiselle puolen = suomen köyhdyttämistä.
Hei haloo pahvi! Paas kattoen saastuttamista telkasta. Vuosi vaihtuu toisella puolen maailmaa jo aamulla Suomessa (täällä ammutaan sitten myöhemmin), puhu sit vast saastuttamisesta, kun huomaat, että täällähän räiskitään vaan kissan pieruja. On niin komioita tuolla muualla. Huolehtisit pahvi siitä, kuinka paljon paskaa tulee sodasta, tuosta "lähi"alueen. Parin vuoden sota on varmaan jo enemmän, kun suomen autojen saastemäärä 10 vuodessa. Me istuun vaikka Mannerheimintielle, jäähtyis vähän aivosi, nehän on pudonnu perseen oaikalle.
Valitetaan ruuan ja sähkön hinnasta, mutta ammutaan rahaa taivaalle. Ampukaa rakettinne, mutta luovutaan kaikista sähkötukiaisista. Kela on jo olemassa köyhiä varten.
Köyhän itkua.
Nami miten hyvää krapula juomaa onkin köyhän kyyneleet.
Ne ampuu, kellä on rahaa. Mitä huolehdit muittan rahoista?
Me porvari naapurusto tilasimme ja saapuikin eilen kotiintuotuna ilotulitteita n 10000e; n arvosta. Kyllä lähtee!! Köyhille hupia. Voitte kurkkia puiden takaa.
Pieniä on teijän lehmät meijän vasikoihin rinnalla! T:Panostaja
Hyvesingnaloiva..😖
Sovitaan heti tähän vuoden alkuun että kukaan, koskaan , missään ei enää käytä tuota sanaoksennusta.
Paskat sovita mitään, elä vaan ittes kans sovussa.
No haista 💩
Köyhiltä alueilta ammutaan tosi paljon raketteja turhaan inisevät rahan puutetta. Esim hämeenlinnassa jukolan alueella on tosi paljon raketteja on paljon köyhiä ja mamuja tosi paljon. Sitten halutaan kaiken maailman avustuksia rahat olis peree käyttää ruokaan. Haloo köyhät ja mamut. Mamut on paossa pommituksia mutta sitten ostetaan helvetin paljon pommeja.
Hei. Olet Mikkeli keskustelussa, et Hämeenlinnan.
Vai köyhä itkee, kun ei huvituksiin ole varaa?
Sinäkö tiedät Jukolassa asuvien taloustilanteet?
Tarjo mamuille kossuryypyt, nehän harjottelee siinä samalla tulevia pamauksiaan. Toki Hämeenlinnassa ei mitään posautettavaa ole, mutta junalla pääsee stadiin.
Sähkölaskuun tai kurkusta alas.
Vois nämä aikamiespojat kerätä nuo muovirojut myös pois mitkä jää raketeista ympäriinsä! On ne huvinsa ja leikkinsä kullakin,räiskiä leikkipaukkujen kanssa ympäriinsä. Nää tyypit lukee varmaan vielä Aku Ankkaakin aamupuuro syödessään?
Köyhillä asuinalueella ammutaan tosi paljon raketteja. Eikö olis paree pistää leipään nekin rahat esim hämeenlinnassa jukolan alue ihan järjetön pauke. Ilmankos ei ole ruokaa
Leipäjonolaiset ja muut köyhät ostavat eniten raketteja!!
Siihen raha riittää aina!
Kiitos tästä tiedosta. Onkin tullut ihmeteltyä, miten heikko lahjaisilla ei rahat riitä ruokaan koskaan.
Onneksi tulit kertomaan tänne,mihin kaltaisesi rahansa tunkevat.
ensi viikolla on sitten -50 asteen pakkaset