Raketti 2022

Anonyymi-ap

Meinaatteko ostaa tänä vuonna ilotulitteita, vai laitatteko rahat Ukrainaan tai sähkölaskuun?

34

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raketteihin rahat ja raketit ukrainalaisten lähellä, jotta savat kotoisen uudenvuoden mieliinsä.

      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­N­­­y­­­m­f­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#176824137

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kaikki kolme vaihtoehtoa, eivät ole toisiaan pois sulkevia.

      • Anonyymi

        Eli maksetaan jollekin, et laittaa ukrainalaisen sähkötuoliin ja ampuu sitä raketeilla samalla? 🤔


    • Anonyymi

      Silloin ei puhuta rahasta, ilmastosta, roskaamisesta, metelistä eikä häirinnästä kun suomalainen haluaa raketteja ampua!!!!
      Silloin ei ole kukaan köyhä eikä kipeä!!

      • Anonyymi

        Alaluokan "hupia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alaluokan "hupia".

        Mä oon jo kasilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon jo kasilla.

        Mä jo kympillä
        kolmatta kertaa


    • Anonyymi

      Ainakin yksi ääliö osti Citymarketin kassalta sellaisen hyvesignaloivan Ukraina-solmukkeen. Varmaan sama täti laittaa rahaa niille nigerialaisten kirjeiden kirjoittajillekin.

      • Anonyymi

        Oliko sinulta pois? Tulit kuitenkin tänne itse hyvesignaloimaan.


    • Anonyymi

      Lapsuuden herkimpiä muistoja on se, kuinka isä aina uutenavuotena kiskaisi pullon kosaania huiviin ja alkoi sitten armeijan käyneenä miehenä ampua raketteja. Niitä saattoi lentää talojen seiniin ja autoihin. Hauskaa oli. Paitsi äidillä.

      • Anonyymi

        Sama. Paitsi itse join kossun ja heiteltiin toisia tykäreillä.


    • Anonyymi

      Hyvin ruuti rätisee ja mummot tärisee, joka vuosi?🖲️🌋🌋

    • Anonyymi

      Ainakin ennen raketit kannatti ostaa just ennen ku myynti loppuu..sai puoleen hintaan

    • Anonyymi

      Raketeille täyskielto koko maahan.

    • Anonyymi

      vähämielistä saastuttamista, valuutat vielä maapallon toiselle puolen = suomen köyhdyttämistä.

      • Anonyymi

        Hei haloo pahvi! Paas kattoen saastuttamista telkasta. Vuosi vaihtuu toisella puolen maailmaa jo aamulla Suomessa (täällä ammutaan sitten myöhemmin), puhu sit vast saastuttamisesta, kun huomaat, että täällähän räiskitään vaan kissan pieruja. On niin komioita tuolla muualla. Huolehtisit pahvi siitä, kuinka paljon paskaa tulee sodasta, tuosta "lähi"alueen. Parin vuoden sota on varmaan jo enemmän, kun suomen autojen saastemäärä 10 vuodessa. Me istuun vaikka Mannerheimintielle, jäähtyis vähän aivosi, nehän on pudonnu perseen oaikalle.


    • Anonyymi

      Valitetaan ruuan ja sähkön hinnasta, mutta ammutaan rahaa taivaalle. Ampukaa rakettinne, mutta luovutaan kaikista sähkötukiaisista. Kela on jo olemassa köyhiä varten.

      • Anonyymi

        Köyhän itkua.
        Nami miten hyvää krapula juomaa onkin köyhän kyyneleet.


      • Anonyymi

        Ne ampuu, kellä on rahaa. Mitä huolehdit muittan rahoista?


    • Anonyymi

      Me porvari naapurusto tilasimme ja saapuikin eilen kotiintuotuna ilotulitteita n 10000e; n arvosta. Kyllä lähtee!! Köyhille hupia. Voitte kurkkia puiden takaa.

      • Anonyymi

        Pieniä on teijän lehmät meijän vasikoihin rinnalla! T:Panostaja


    • Anonyymi

      Hyvesingnaloiva..😖

      Sovitaan heti tähän vuoden alkuun että kukaan, koskaan , missään ei enää käytä tuota sanaoksennusta.

      • Anonyymi

        Paskat sovita mitään, elä vaan ittes kans sovussa.


    • Anonyymi

      No haista 💩

    • Anonyymi

      Köyhiltä alueilta ammutaan tosi paljon raketteja turhaan inisevät rahan puutetta. Esim hämeenlinnassa jukolan alueella on tosi paljon raketteja on paljon köyhiä ja mamuja tosi paljon. Sitten halutaan kaiken maailman avustuksia rahat olis peree käyttää ruokaan. Haloo köyhät ja mamut. Mamut on paossa pommituksia mutta sitten ostetaan helvetin paljon pommeja.

      • Anonyymi

        Hei. Olet Mikkeli keskustelussa, et Hämeenlinnan.

        Vai köyhä itkee, kun ei huvituksiin ole varaa?


      • Anonyymi

        Sinäkö tiedät Jukolassa asuvien taloustilanteet?
        Tarjo mamuille kossuryypyt, nehän harjottelee siinä samalla tulevia pamauksiaan. Toki Hämeenlinnassa ei mitään posautettavaa ole, mutta junalla pääsee stadiin.


    • Anonyymi

      Sähkölaskuun tai kurkusta alas.

    • Anonyymi

      Vois nämä aikamiespojat kerätä nuo muovirojut myös pois mitkä jää raketeista ympäriinsä! On ne huvinsa ja leikkinsä kullakin,räiskiä leikkipaukkujen kanssa ympäriinsä. Nää tyypit lukee varmaan vielä Aku Ankkaakin aamupuuro syödessään?

    • Anonyymi

      Köyhillä asuinalueella ammutaan tosi paljon raketteja. Eikö olis paree pistää leipään nekin rahat esim hämeenlinnassa jukolan alue ihan järjetön pauke. Ilmankos ei ole ruokaa

    • Anonyymi

      Leipäjonolaiset ja muut köyhät ostavat eniten raketteja!!
      Siihen raha riittää aina!

      • Anonyymi

        Kiitos tästä tiedosta. Onkin tullut ihmeteltyä, miten heikko lahjaisilla ei rahat riitä ruokaan koskaan.

        Onneksi tulit kertomaan tänne,mihin kaltaisesi rahansa tunkevat.


    • Anonyymi

      ensi viikolla on sitten -50 asteen pakkaset

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1896
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      44
      459
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    10. Näin juhannuksena tuttu nainen

      Harrastettaisiin sitä kovasti, yhdessä. Tunteeni tiedät kun ne ilmaisin. Olet koko ajan mielessä, houkuttelevana, halutt
      Ikävä
      27
      406
    Aihe