On töitä, koulua, perheongelmia ja kaikkee mahdollista. Sitten vielä tämä stressi jonka sinä olet (söpöydelläs) aiheuttanut... En edes nuku kunnolla kun pitää sua alkaa keskellä yötäkin ajattelemaan. Pakko päästää jostain irti tai hajoon. Kuitenkin suurella todennäköisyydellä me kohdataan ihan oikeastikin... Tai sitten yritän parsia kasaan tämän vanhan ja ikävän, jossa ei ole onnea koskaan ollutkaan.
Kauhee stressi
26
269
Vastaukset
- Anonyymi
Olen Ville 45v. Minuako kaipaat!
- Anonyymi
Nussitko vielä ukkosi kanssa silti?
- Anonyymi
Aika suora kysymys... Haluatko sinä nussia mua? Oletko mustasukkainen minusta?
- Anonyymi
Tämä oli vastaus sun kysymykseen siis.
- Anonyymi
En ole mustasukkainen. En kiinnostu näkemättä ihmisistä. Juttelen.
- Anonyymi
Kohdataan ihan oikeastikin? Olitko niin surkeassa jamassa että rakastuit pelkkään mielikuvaan? Älä laita sille miehelle yhtään rahaa ennen kuin olet nähnyt sen olevan oikeasti olemassa.
- Anonyymi
Kiitos huolenpidosta, mutta ollaan tavattu ihan oikeasti. Kysymys oli vain että milloin uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos huolenpidosta, mutta ollaan tavattu ihan oikeasti. Kysymys oli vain että milloin uudelleen.
Onko teillä ollut jotain peliä irl?
- Anonyymi
Montako lasta sinulla on?
- Anonyymi
Kuinka moni palstamies kuvittelee nyt sitten olevansa söpö, ihan oikeesti herätkää
- Anonyymi
Kuinka moni olettaa sukupuolen kun sitä ei kerrota, siinä vastakysymys.
- Anonyymi
Palstamies voi kuvitella ihan mitä vaan, myös olevansa söpö. Se on aika pieni paha jos toisessa ääripäässä on se että kuvittelee telepaattisia yhteyksiä ja ajatuksenlukua ihmisen kanssa jota ei todennäköisesti kiinnosta pätkääkään
Palsta pähkinänkuoressa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka moni olettaa sukupuolen kun sitä ei kerrota, siinä vastakysymys.
Jos sama nainen kirjoittaa 5-10 aloitusta päivässä niin miten et muka opi jo tunnistamaan tuota?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstamies voi kuvitella ihan mitä vaan, myös olevansa söpö. Se on aika pieni paha jos toisessa ääripäässä on se että kuvittelee telepaattisia yhteyksiä ja ajatuksenlukua ihmisen kanssa jota ei todennäköisesti kiinnosta pätkääkään
Palsta pähkinänkuoressaJokainen on jollekin söpö jossain elämän vaiheessa. Rakastuneelle naiselle joku palstamies voi olla se maailman söpöin. Toisen roska on toisen aarre eikä se ole vain sanonta. Sivusta naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sama nainen kirjoittaa 5-10 aloitusta päivässä niin miten et muka opi jo tunnistamaan tuota?
Äläpäs liiottelee! 5 aloitusta ehkä viikossa korkeintaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palsta pähkinänkuoressa"jos"
Kuinka monta ääripäätä palstalta tunnet?
Jos joku kirjoittaa huumorilla teletappi yhteydestä ja joku toinen ottaa sen tosissaan, niin kumpi on pahemmin sekaisin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida 5-10 aloitusta riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"jos"
Kuinka monta ääripäätä palstalta tunnet?
Jos joku kirjoittaa huumorilla teletappi yhteydestä ja joku toinen ottaa sen tosissaan, niin kumpi on pahemmin sekaisin?Voisi lisätä vielä yhden kysymyksen tähän.
Jos joku sanoo vitsillä että hänen ajatuksiaan luetaan ja joku toinen ottaa sen tosissaan, niin kumpi on pahemmin sekaisin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi lisätä vielä yhden kysymyksen tähän.
Jos joku sanoo vitsillä että hänen ajatuksiaan luetaan ja joku toinen ottaa sen tosissaan, niin kumpi on pahemmin sekaisin?Sinä se olet koska luulet muiden tarvitsevan alleviivausta asiassa joka on tervejärkisten mielestä psykoottista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämäni ei ole palstalla joten hyvin vaikea sanoa, ellei minulla olisi pakonomainen tarve tunnistella sekaisimmat aloitukset naisten tekeleiksi, mitä ne ei ole
- Anonyymi
Aloitus ei ole minulta, minä olen meistä se söpö.
- Anonyymi
Ei multakaan vaikka mies on se söpö mun jutussa :)
- Anonyymi
Peliä peliä.. Mieheni pelaa pelejä on varsinainen mulkku. En kadu yhtään mitään... Kun puntit on tasan niin voiko aloittaa puhtaalta pöydältä? Rakastanko? En! Velvollisuus on paska sana.
- Anonyymi
Eroa. Kukaan tervepäinen mies ei sekoa varattuun.
- Anonyymi
Velvollisuus elää loppuelämä onnettomana ja kuolla vitutukseen ennen aikojaan ?
Nykyään on ihan ok erota jos siltä tuntuu. - Anonyymi
Miks sun pitää väkisin pitää yllä tommosta tilannetta. Ota ero ja sillä siiti. Älä pidä teitä vankina suhteessa mikä on vaan kärsimystä kaikille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, edelleen tunnistat kyllä
Jatkamme siitä mihin jäimme. Tekniikkakin meni kauhusta polvilleen kun rikoimme rajat. Edelleen on vielä verkko avaamatta. Nyt huomaat, että pidät si1911365Tältä näyttää Elastiselle rakennettava luksusmökki Lapissa - Jopa Samu Haber hehkuttaa: "Upee"
No nyt ei ole kyllä mikään pikkumökki, vaan aika öky... Ela on jakanut kuvia rakennusvaiheessa olevasta vapaa-ajan asunnosta. Se ei todellakaan näytä14821Maisa menetti autonsa
Alamäki on alkanut...todellisuudessa auto lähti liisarista kun rahat loppui... https://www.seiska.fi/Kotimaa/Voi-ei-Maisa-Torppa-joutui-autokiipeliin39789- 99686
Katja Ståhl sai yllätyksekseen masennusdiagnoosin - Yksi asia herätti: "Rupesin hirveesti..."
Tsemppiä ja voimia, Katja Ståhl! Juontaja, hevosnainen Ståhl avaa yksityiselämäänsä Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa. Lue lisää: https://www.suomi4670Olisitko nainen hävennyt mun kanssa
liikkuessa, vai päinvastoin? Luin jostain lehdestä kauan sitten että naiset miettii tätä kautta asioita. Ja olisitko hävennyt mua faijasi edessä? Ei s127610- 23599
Haluun vaan, että tiedät
Olet ensimmäinen ja viimeinen päivän ajatuksissani - en voi sinua unohtaa, vaikka aikaa on kulunut, kyyneleet edelleen virtaavat..13548- 152533