Kissanpierut Juuasta

Anonyymi-ap

Joulu on jo takana ja uusivuosi kurkistaa jo nurkan takana. Mistä Juuassa saa ostettua ilotulitteita?

35

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kieppi myy omatekoisia raketteja ainakin

      • Anonyymi

        Oli niin kiihottavat bokserit että örisin kiepin vaaterekissä


    • Anonyymi

      Myykö ne pontikkaa myös? Oon kuullut että joku on lukenut suomi24stä että myy.

      • Anonyymi

        Jos joku huhu voi olla totta nii kyllä kiepissä tiskin alta pontikkaa myyvät. Kuiskaa henkilökunnan korvaan koodi sana moonshine likör beibe.


    • Anonyymi

      Kiepissä ilotulitteiden kaupan päälle anaalitapin...pitäähän silmä jotenkin suojata.

    • Anonyymi

      Olette väärässä. Kyltti on luettavissa kirkon risteyksessä. Jäikö peruskoulu kesken kun äiti karkasi vieraan iskän mukaan?

      • Anonyymi

        En ole nähnyt kylttiä kirkon anaali tapeista. Oletkohan glökiä ottanut liikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt kylttiä kirkon anaali tapeista. Oletkohan glökiä ottanut liikaa?

        Minä taas laitoin vahingossa tarkoituksella glögiä pyllyreikään koska saa sen hunajan aromin ja pissin pyllystä.


    • Anonyymi

      Myydäänkö kiepissä lisäksi myös Juuan kirkossa ilotulitteita?

    • Anonyymi

      Niin, tosiaan, nyt olen kyllä tyhmä, nyt en ymmärrä, hetkinen... siis se taulu liikenne ympyrästä ABSille päin 100m vasemmalle,...niin jotain siinä lukee. Joo, eikös siitä mennäkkin kirkkoon sitten oikealle ja Naumaseen vasemmalle. Ai niin raketteja, missäs niitä myytäisiin... minäkö tyhmä, nyt en ymmärrä.....

    • Anonyymi

      Onkos Juuan kirkossa jo Kiepin sivubasaari, vai onko tämä demarien vappuvitsailua?

    • Anonyymi

      Näköjään luettua ymmärtämättömät eivät osaa oikeikirjoitusta.

    • Anonyymi

      On niitä ilotulitteita jostain näköjään löytynyt ja ylimääräiset lapsilisät saatu paukutettua taivaan tuuliin.

      On se niin kumma, kun juuri ne joille ne ylimääräiset tulot (näin sivusta seuraten) olisivat olleet tarpeen ihan leivän ostamiseen, paukuttavat ne rinta rottingilla taivaan tuuliin.

      Mikähän ihmeen lapsetusgeeni lie, vai liittyneekö jotenkin älykkyyden määrään? Jotain rajaa pitäisi olla tuon löyhän rahan kylvämisessä, kun kuitenkin tuhlaavat turhuuksiin. Kannettu vesi ei kaivossa pysy, niin se on.

    • Anonyymi

      Mä ammuin siinä klo 18 jälkeen ekan raketin. Raketin telineenä käytin omaa pakara väliäni. Juuri ennen lähtölaukausta pakarat kramppasi aamun liiallisesta twerkkauksesta takia. Raketti räjähti sit persvakoon. Nyt makaan pers nahkat rullalla omalla sohvalla.

    • Anonyymi

      Halvinta kun piereskelee ite

    • Anonyymi

      Pakara väli on paras raketti teline. Ei kantsi liikaa pakaroita jännittää.

    • Anonyymi

      Vain mielensä hallitseva zen mestari osaa vapauttaa turhan maallisen vakavuuden ja jännityksen pakaroista.

    • Anonyymi

      Kävin kelloliike pehkosessa laitattamassa penisrenkaan niin siitä on kätevä työntää raketin keppi läpi ja käyttää laukaisualustana.

    • Anonyymi

      Sopivan väljä pers reikä käy joka tilanteessa.

    • Anonyymi

      Ainakin Karelia agro kuulemma saattaa myydä ilotulitteita mutta kiepistä saa parhaat kissanpierut. Ajatteliko kukaan valaa tinaa?

      • Anonyymi

        Pers poskien väliin aattelin valaa tinaa niin ei haittaa vuotava sulkija lihas.


      • Anonyymi

        Mä panna puksutan tilaa.


      • Anonyymi

        tinaa siis..


      • Anonyymi

        Ryppy reiästä saa toki kauniin tina korun.


      • Anonyymi

        Minulla on tinan valu perinne tiukassa. Viime vuonna tinasta sain anustapin.


    • Anonyymi

      Nyt siten on persauki

      • Anonyymi

        Minulla taas lusikallinen luiskahtaa farkku kankaalle. Joskus roiskuu paineella sepaluksesta ja lahkeista.


    • Anonyymi

      Mistä? Mistä? Höpöööö, höpöööö.

    • Anonyymi

      Onko turvallista kaataa sulaa tinaa pyllyreikään?

      • Anonyymi

        Tulitikulla rassaan pers silmää. Odotan pippeli pystyssä sieltä tulevaa kakan hajua.


    • Anonyymi

      Todella sairaita nämä jutut. Eikö kukaan ammattilainen pysty auttamaan näitä ihmisiä

    • Anonyymi

      Pitäää selvittää palvelimen kautta henkilöt. T: Ylläpitäjä

    • Anonyymi

      Mitä tehdä jos vehje on jäykkänä ja pissittää? En viittis kattoon pissiä!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Kokeile masturboida


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile masturboida

        En viitsi koska sit mällit on vessan katossa ja roiskeita pöntön reunalla


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      91
      5895
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      43
      2270
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1587
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      1289
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1223
    6. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      113
      1019
    7. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1010
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      930
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      827
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      798
    Aihe