Ilotulitteet

Anonyymi-ap

Muistutan nyt jo hyvissä ajoin että niitä raketteja ei saa ampua Vanhassakaupungissa ja keskusta-alueella.

17

712

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saako rakettaja ampua Ruonassa lainkaan siis siinä kalliolla kylpylää vastapäätä?

• Anonyymi

Joskus siinä oli kielto, mutta en tiedä onko vielä. Kyllähän se ampuminen siinä on aika riskialtista kun porukkaa yleensä runsaasti paikalla.

• Anonyymi

Asiallinen ihminen ei ammu yhtään rakettia, kun naapurissa ammutaan tappavia pommeja. Aika tunteeton täytyy ihmisen olla, jos tänä vuona raketteja ampuu...

• Anonyymi

Kaupunki järjestää ilotulituksen, onkohan harkittu ihan loppuun asti. Euroopassa soditaan, ja Naantalissakin on Ukrainalaisia, joiden kotimaassa on taivas tulitteita täynnä. TODELLA HUONO PÄÄTÖS KAUPUNGIN PÄÄTTÄJILTÄ.

• Anonyymi

Porukka taas varmasti kännissä ampuu ja sitten tulee vammoja.

• Anonyymi

Kyllä oli kaupungilta outo päätös, vai tuliko mieleen mitä Ukrainalaiset ja monet Suomalaiset miettivät, kun taivas on pommeja täynnä.

• Anonyymi

viime yönä joku paukutteli

• Anonyymi

Missään nimessä ei kaupungin pitäisi raketteja ampua. PISTE.

• Anonyymi

Karvetissa ammuttiin ilotulite viimeyönä.

• Anonyymi

Onneksi vain ilotulite eikä ketään muuta ammuttu.

• Anonyymi

Iloitseppa sitten räiskeestä,kun naapuri räiskii,ja tappaa ihmisiä Ukrainassa.Rimanalitus Naantalilta, nekin rahat olisi pitänyt antaa Ukrainalaisten auttamiseen.. Suuri häpeä Naantalin maineelle.

• Anonyymi

Helsingin ilotulitus peruttu. Naantalilta rimanalitus,kun sodan riehuessa lähialueella halutaan taivaan täydelle raketteja. Toisenlaista kannanottoa olisi päättäjiltä odottanut..

• Anonyymi

ilotulitusraketit Uutena vuotena ovat ihan eri juttuja. Ne tuovat suurta iloa ihmisille oikein käytettyinä. Toivoa siihen että maailmasta voi tulla parempi paikka vuona 2023

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ilotulitusraketit Uutena vuotena ovat ihan eri juttuja. Ne tuovat suurta iloa ihmisille oikein käytettyinä. Toivoa siihen että maailmasta voi tulla parempi paikka vuona 2023

Mitä ihmeen iloa??? Saastetta ilmaan,roskia maastoon, silmävammoja tuli nytkin vaikka ja kuinka. Maailmasta ei tule parempi,vaan entistä sotaisempi. Kohti maailmaloppua ollaan menossa.

• Anonyymi

Tammistossa ilotulitteet paukkuivat vielä eilenkin illalla.

• Anonyymi

Mikä ilotulitus Naantalissa eilen

• Anonyymi

Pekka Siitoin ilotulitus varmaankin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että

Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.
      Ikävä
      88
      1303
    2. Puukotus Kajaanissa

Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu
      Kajaani
      28
      846
    3. Liikenneonnettumuus

Linkkari ja ruotsibiili törmäsivät linkku oli redun opetusajossa
      Ylitornio
      13
      797
    4. Mieti oikeasti

Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.
      Ikävä
      38
      776
    5. Taasko sä vedit

Suojamoodin päälle? Miehelle
      Ikävä
      90
      705
    6. Pahin tapa satuttaa toista

On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.
      Ikävä
      80
      696
    7. Tiedoksi yhdelle naiselle

että mies lähestyy kaikin tavoin jos on kiinnostunut! 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      46
      688
    8. kene ajoi "kolarin"?

"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl
      Savonlinna
      17
      687
    9. Mitä söpö

Mies mietit?
      Ikävä
      58
      638
    10. Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen

Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj
      Ikävä
      27
      627
    11. Tulisitko huomenna mun luo?

🤗
      Ikävä
      65
      610
    12. Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä

Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan
      Ikävä
      85
      595
    13. Miten uskallan sua nähdä

Kun vaikutat suuttuneelta :(
      Ikävä
      41
      581
    14. Nainen, tässä olen kahden vaiheilla

Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa
      Ikävä
      56
      565
    15. Jos kaivattusi on

Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?
      Ikävä
      47
      556
    16. Minä kyllä odotan nainen

että sinun kanssa voisin jutella asioista ihan oikeasti.
      Ikävä
      43
      534
    17. Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.

Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.
      Ikävä
      129
      527
    18. Kylän tielle remonttia?

Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?
      Hyrynsalmi
      13
      512
    19. Suloinen ja herkkä

Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.
      Rakkaus ja rakastaminen
      31
      495
    20. Taas henkirikos

Kuka lienee nyt asialla.
      Ilomantsi
      9
      495
    Aihe