Ilotulitteet

Anonyymi-ap

Muistutan nyt jo hyvissä ajoin että niitä raketteja ei saa ampua Vanhassakaupungissa ja keskusta-alueella.

17

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saako rakettaja ampua Ruonassa lainkaan siis siinä kalliolla kylpylää vastapäätä?

      • Anonyymi

        Joskus siinä oli kielto, mutta en tiedä onko vielä. Kyllähän se ampuminen siinä on aika riskialtista kun porukkaa yleensä runsaasti paikalla.


    • Anonyymi

      Asiallinen ihminen ei ammu yhtään rakettia, kun naapurissa ammutaan tappavia pommeja. Aika tunteeton täytyy ihmisen olla, jos tänä vuona raketteja ampuu...

    • Anonyymi

      Kaupunki järjestää ilotulituksen, onkohan harkittu ihan loppuun asti. Euroopassa soditaan, ja Naantalissakin on Ukrainalaisia, joiden kotimaassa on taivas tulitteita täynnä. TODELLA HUONO PÄÄTÖS KAUPUNGIN PÄÄTTÄJILTÄ.

    • Anonyymi

      Porukka taas varmasti kännissä ampuu ja sitten tulee vammoja.

    • Anonyymi

      Kyllä oli kaupungilta outo päätös, vai tuliko mieleen mitä Ukrainalaiset ja monet Suomalaiset miettivät, kun taivas on pommeja täynnä.

    • Anonyymi

      viime yönä joku paukutteli

    • Anonyymi

      Missään nimessä ei kaupungin pitäisi raketteja ampua. PISTE.

    • Anonyymi

      Karvetissa ammuttiin ilotulite viimeyönä.

      • Anonyymi

        Onneksi vain ilotulite eikä ketään muuta ammuttu.


    • Anonyymi

      Iloitseppa sitten räiskeestä,kun naapuri räiskii,ja tappaa ihmisiä Ukrainassa.Rimanalitus Naantalilta, nekin rahat olisi pitänyt antaa Ukrainalaisten auttamiseen.. Suuri häpeä Naantalin maineelle.

    • Anonyymi

      Helsingin ilotulitus peruttu. Naantalilta rimanalitus,kun sodan riehuessa lähialueella halutaan taivaan täydelle raketteja. Toisenlaista kannanottoa olisi päättäjiltä odottanut..

      • Anonyymi

        ilotulitusraketit Uutena vuotena ovat ihan eri juttuja. Ne tuovat suurta iloa ihmisille oikein käytettyinä. Toivoa siihen että maailmasta voi tulla parempi paikka vuona 2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ilotulitusraketit Uutena vuotena ovat ihan eri juttuja. Ne tuovat suurta iloa ihmisille oikein käytettyinä. Toivoa siihen että maailmasta voi tulla parempi paikka vuona 2023

        Mitä ihmeen iloa??? Saastetta ilmaan,roskia maastoon, silmävammoja tuli nytkin vaikka ja kuinka. Maailmasta ei tule parempi,vaan entistä sotaisempi. Kohti maailmaloppua ollaan menossa.


    • Anonyymi

      Tammistossa ilotulitteet paukkuivat vielä eilenkin illalla.

    • Anonyymi

      Mikä ilotulitus Naantalissa eilen

    • Anonyymi

      Pekka Siitoin ilotulitus varmaankin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe