Muistutan nyt jo hyvissä ajoin että niitä raketteja ei saa ampua Vanhassakaupungissa ja keskusta-alueella.
Ilotulitteet
17
709
Vastaukset
- Anonyymi
Saako rakettaja ampua Ruonassa lainkaan siis siinä kalliolla kylpylää vastapäätä?
- Anonyymi
Joskus siinä oli kielto, mutta en tiedä onko vielä. Kyllähän se ampuminen siinä on aika riskialtista kun porukkaa yleensä runsaasti paikalla.
- Anonyymi
Asiallinen ihminen ei ammu yhtään rakettia, kun naapurissa ammutaan tappavia pommeja. Aika tunteeton täytyy ihmisen olla, jos tänä vuona raketteja ampuu...
- Anonyymi
Kaupunki järjestää ilotulituksen, onkohan harkittu ihan loppuun asti. Euroopassa soditaan, ja Naantalissakin on Ukrainalaisia, joiden kotimaassa on taivas tulitteita täynnä. TODELLA HUONO PÄÄTÖS KAUPUNGIN PÄÄTTÄJILTÄ.
- Anonyymi
Porukka taas varmasti kännissä ampuu ja sitten tulee vammoja.
- Anonyymi
Kyllä oli kaupungilta outo päätös, vai tuliko mieleen mitä Ukrainalaiset ja monet Suomalaiset miettivät, kun taivas on pommeja täynnä.
- Anonyymi
viime yönä joku paukutteli
- Anonyymi
Missään nimessä ei kaupungin pitäisi raketteja ampua. PISTE.
- Anonyymi
Karvetissa ammuttiin ilotulite viimeyönä.
- Anonyymi
Onneksi vain ilotulite eikä ketään muuta ammuttu.
- Anonyymi
Iloitseppa sitten räiskeestä,kun naapuri räiskii,ja tappaa ihmisiä Ukrainassa.Rimanalitus Naantalilta, nekin rahat olisi pitänyt antaa Ukrainalaisten auttamiseen.. Suuri häpeä Naantalin maineelle.
- Anonyymi
Helsingin ilotulitus peruttu. Naantalilta rimanalitus,kun sodan riehuessa lähialueella halutaan taivaan täydelle raketteja. Toisenlaista kannanottoa olisi päättäjiltä odottanut..
- Anonyymi
ilotulitusraketit Uutena vuotena ovat ihan eri juttuja. Ne tuovat suurta iloa ihmisille oikein käytettyinä. Toivoa siihen että maailmasta voi tulla parempi paikka vuona 2023
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilotulitusraketit Uutena vuotena ovat ihan eri juttuja. Ne tuovat suurta iloa ihmisille oikein käytettyinä. Toivoa siihen että maailmasta voi tulla parempi paikka vuona 2023
Mitä ihmeen iloa??? Saastetta ilmaan,roskia maastoon, silmävammoja tuli nytkin vaikka ja kuinka. Maailmasta ei tule parempi,vaan entistä sotaisempi. Kohti maailmaloppua ollaan menossa.
- Anonyymi
Tammistossa ilotulitteet paukkuivat vielä eilenkin illalla.
- Anonyymi
Mikä ilotulitus Naantalissa eilen
- Anonyymi
Pekka Siitoin ilotulitus varmaankin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483