Muistutan nyt jo hyvissä ajoin että niitä raketteja ei saa ampua Vanhassakaupungissa ja keskusta-alueella.
Vastaukset 17
- Anonyymi
Saako rakettaja ampua Ruonassa lainkaan siis siinä kalliolla kylpylää vastapäätä?
- Anonyymi
Joskus siinä oli kielto, mutta en tiedä onko vielä. Kyllähän se ampuminen siinä on aika riskialtista kun porukkaa yleensä runsaasti paikalla.
- Anonyymi
Asiallinen ihminen ei ammu yhtään rakettia, kun naapurissa ammutaan tappavia pommeja. Aika tunteeton täytyy ihmisen olla, jos tänä vuona raketteja ampuu...
- Anonyymi
Kaupunki järjestää ilotulituksen, onkohan harkittu ihan loppuun asti. Euroopassa soditaan, ja Naantalissakin on Ukrainalaisia, joiden kotimaassa on taivas tulitteita täynnä. TODELLA HUONO PÄÄTÖS KAUPUNGIN PÄÄTTÄJILTÄ.
- Anonyymi
Porukka taas varmasti kännissä ampuu ja sitten tulee vammoja.
- Anonyymi
Kyllä oli kaupungilta outo päätös, vai tuliko mieleen mitä Ukrainalaiset ja monet Suomalaiset miettivät, kun taivas on pommeja täynnä.
- Anonyymi
viime yönä joku paukutteli
- Anonyymi
Missään nimessä ei kaupungin pitäisi raketteja ampua. PISTE.
- Anonyymi
Karvetissa ammuttiin ilotulite viimeyönä.
- Anonyymi
Onneksi vain ilotulite eikä ketään muuta ammuttu.
- Anonyymi
Iloitseppa sitten räiskeestä,kun naapuri räiskii,ja tappaa ihmisiä Ukrainassa.Rimanalitus Naantalilta, nekin rahat olisi pitänyt antaa Ukrainalaisten auttamiseen.. Suuri häpeä Naantalin maineelle.
- Anonyymi
Helsingin ilotulitus peruttu. Naantalilta rimanalitus,kun sodan riehuessa lähialueella halutaan taivaan täydelle raketteja. Toisenlaista kannanottoa olisi päättäjiltä odottanut..
- Anonyymi
ilotulitusraketit Uutena vuotena ovat ihan eri juttuja. Ne tuovat suurta iloa ihmisille oikein käytettyinä. Toivoa siihen että maailmasta voi tulla parempi paikka vuona 2023
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilotulitusraketit Uutena vuotena ovat ihan eri juttuja. Ne tuovat suurta iloa ihmisille oikein käytettyinä. Toivoa siihen että maailmasta voi tulla parempi paikka vuona 2023
Mitä ihmeen iloa??? Saastetta ilmaan,roskia maastoon, silmävammoja tuli nytkin vaikka ja kuinka. Maailmasta ei tule parempi,vaan entistä sotaisempi. Kohti maailmaloppua ollaan menossa.
- Anonyymi
Tammistossa ilotulitteet paukkuivat vielä eilenkin illalla.
- Anonyymi
Mikä ilotulitus Naantalissa eilen
- Anonyymi
Pekka Siitoin ilotulitus varmaankin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3131255Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan73876Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61803- 120683
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38662Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt42659- 50606
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.51573- 41563
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95542- 45537
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48515- 32511
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain84485Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9466- 19457
- 78440
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o29428Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411