Ilotulitteet

Anonyymi-ap

Muistutan nyt jo hyvissä ajoin että niitä raketteja ei saa ampua Vanhassakaupungissa ja keskusta-alueella.

17

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saako rakettaja ampua Ruonassa lainkaan siis siinä kalliolla kylpylää vastapäätä?

      • Anonyymi

        Joskus siinä oli kielto, mutta en tiedä onko vielä. Kyllähän se ampuminen siinä on aika riskialtista kun porukkaa yleensä runsaasti paikalla.


    • Anonyymi

      Asiallinen ihminen ei ammu yhtään rakettia, kun naapurissa ammutaan tappavia pommeja. Aika tunteeton täytyy ihmisen olla, jos tänä vuona raketteja ampuu...

    • Anonyymi

      Kaupunki järjestää ilotulituksen, onkohan harkittu ihan loppuun asti. Euroopassa soditaan, ja Naantalissakin on Ukrainalaisia, joiden kotimaassa on taivas tulitteita täynnä. TODELLA HUONO PÄÄTÖS KAUPUNGIN PÄÄTTÄJILTÄ.

    • Anonyymi

      Porukka taas varmasti kännissä ampuu ja sitten tulee vammoja.

    • Anonyymi

      Kyllä oli kaupungilta outo päätös, vai tuliko mieleen mitä Ukrainalaiset ja monet Suomalaiset miettivät, kun taivas on pommeja täynnä.

    • Anonyymi

      viime yönä joku paukutteli

    • Anonyymi

      Missään nimessä ei kaupungin pitäisi raketteja ampua. PISTE.

    • Anonyymi

      Karvetissa ammuttiin ilotulite viimeyönä.

      • Anonyymi

        Onneksi vain ilotulite eikä ketään muuta ammuttu.


    • Anonyymi

      Iloitseppa sitten räiskeestä,kun naapuri räiskii,ja tappaa ihmisiä Ukrainassa.Rimanalitus Naantalilta, nekin rahat olisi pitänyt antaa Ukrainalaisten auttamiseen.. Suuri häpeä Naantalin maineelle.

    • Anonyymi

      Helsingin ilotulitus peruttu. Naantalilta rimanalitus,kun sodan riehuessa lähialueella halutaan taivaan täydelle raketteja. Toisenlaista kannanottoa olisi päättäjiltä odottanut..

      • Anonyymi

        ilotulitusraketit Uutena vuotena ovat ihan eri juttuja. Ne tuovat suurta iloa ihmisille oikein käytettyinä. Toivoa siihen että maailmasta voi tulla parempi paikka vuona 2023


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ilotulitusraketit Uutena vuotena ovat ihan eri juttuja. Ne tuovat suurta iloa ihmisille oikein käytettyinä. Toivoa siihen että maailmasta voi tulla parempi paikka vuona 2023

        Mitä ihmeen iloa??? Saastetta ilmaan,roskia maastoon, silmävammoja tuli nytkin vaikka ja kuinka. Maailmasta ei tule parempi,vaan entistä sotaisempi. Kohti maailmaloppua ollaan menossa.


    • Anonyymi

      Tammistossa ilotulitteet paukkuivat vielä eilenkin illalla.

    • Anonyymi

      Mikä ilotulitus Naantalissa eilen

    • Anonyymi

      Pekka Siitoin ilotulitus varmaankin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe