Miehelle komealle muiden mielestä sellaiselle. Ehkä tästä löydät paremmin.:)
Mukavaa päivää
166
1449
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa tuolle aikaisemmalle sanoisin ettei sinussa ole mitään vikaa vaikka niin saattaa ajatella. Kyllä sieltä se nainen tulee joka pitää ykkösenä. :) ap
- Anonyymi
No voi kiitos :). Mukavaa päivää naiselle varmasti kauniille :). Ai huomasit sen mitä sanoin siellä toisessa tänää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi kiitos :). Mukavaa päivää naiselle varmasti kauniille :). Ai huomasit sen mitä sanoin siellä toisessa tänää?
Huomasin kyllä. :) en vain sitä ketjua oikein halua nostattaa enää kun niin paljon siellä jo kaikkea. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin kyllä. :) en vain sitä ketjua oikein halua nostattaa enää kun niin paljon siellä jo kaikkea. :)
Joo, juuri niin. Mitäs kuuluu nyt joulun jälkeiseen tiistaihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, juuri niin. Mitäs kuuluu nyt joulun jälkeiseen tiistaihin?
Joulu ohi ja uutta vuotta odotellessa. :) jotenkin mennyt vuosi niin nopeasti ja täälläkin oltua ties miten paljon. Enpä sitä kaivattua ole nähnyt kuin kerran tänä vuonna vilaukselta. Elossahan se oli vaikka ei siitäkään tietoa välillä. :) hän elää siellä jossain täydellistä elämäänsä eteenpäin ja minä vielä lähtökuopissa kaikkeen. Entä sinulle? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joulu ohi ja uutta vuotta odotellessa. :) jotenkin mennyt vuosi niin nopeasti ja täälläkin oltua ties miten paljon. Enpä sitä kaivattua ole nähnyt kuin kerran tänä vuonna vilaukselta. Elossahan se oli vaikka ei siitäkään tietoa välillä. :) hän elää siellä jossain täydellistä elämäänsä eteenpäin ja minä vielä lähtökuopissa kaikkeen. Entä sinulle? :)
No tässähän tämä. Lomaa ja liikaa aikaa miettiä asioita :). Tänään kyllä meen salille, sitä jo odotan muutaman päivän tauon jälkee :). Se mies elää täydellisessä maailmassa tai sitten ei elä ja kaipaa sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tässähän tämä. Lomaa ja liikaa aikaa miettiä asioita :). Tänään kyllä meen salille, sitä jo odotan muutaman päivän tauon jälkee :). Se mies elää täydellisessä maailmassa tai sitten ei elä ja kaipaa sua.
Onpa kiva. :) en tiedä kaipaako se minua eihän siitä voi olla varma. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kiva. :) en tiedä kaipaako se minua eihän siitä voi olla varma. :)
Ei voi tietää ei. Oispa helppoa kun sais tietää mitä toisen päässä liikkuu :). Mietin sitä eilistäkin vielä ja mitä se nainen mietti :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi tietää ei. Oispa helppoa kun sais tietää mitä toisen päässä liikkuu :). Mietin sitä eilistäkin vielä ja mitä se nainen mietti :).
Niinpä. :) minä kun viime vuonna näin sitä miestä niin en osannut yhtään sanoa mitä päässään liikkui. Yhden kerran tunnistin sieltä tunteen kun oltiin lähekkäin katsomassa. Kaikki muut kerrat täysin tyhjää. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. :) minä kun viime vuonna näin sitä miestä niin en osannut yhtään sanoa mitä päässään liikkui. Yhden kerran tunnistin sieltä tunteen kun oltiin lähekkäin katsomassa. Kaikki muut kerrat täysin tyhjää. :)
Jos silläkin naisella "löi tyhjää" eikä osannut sanoo eilen mitää? Ehkä toiveajattelua :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos silläkin naisella "löi tyhjää" eikä osannut sanoo eilen mitää? Ehkä toiveajattelua :).
Voi se olla mahdollista. :) kannattaa ensi kerralla jos tulee tilaisuus moikata ja kysyä sen jälkeen jotain. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se olla mahdollista. :) kannattaa ensi kerralla jos tulee tilaisuus moikata ja kysyä sen jälkeen jotain. :)
Yritän :). Jos enää tulee samanlaista tilaisuutta. Yrittikö se mies moikata sua tai mitään ikinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän :). Jos enää tulee samanlaista tilaisuutta. Yrittikö se mies moikata sua tai mitään ikinä?
Toivottavasti tulee. :) ei minua oikein koskaan yrittänyt. :/ kyllä se kovin katseli ja hakeutui katsomaan ikään kuin ohimennessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti tulee. :) ei minua oikein koskaan yrittänyt. :/ kyllä se kovin katseli ja hakeutui katsomaan ikään kuin ohimennessä.
Kyllähän tuo kuulostaa siltä että kiinnostusta löytyi. Niin itsekin tein sen Hoon kanssa kyllä että katselin häntä ja yritin päästä lähettyville :). Muuta en vaan saanut aikaan ja se harmittaa. Tai siis juteltiin me joskus niin kuin kerroinkin mutta tunteet jäi kertomatta. Harmittaa jos hänelläkin oli tunteita mutta tulkitsi ettei mulla olisi ja valitsi toisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tuo kuulostaa siltä että kiinnostusta löytyi. Niin itsekin tein sen Hoon kanssa kyllä että katselin häntä ja yritin päästä lähettyville :). Muuta en vaan saanut aikaan ja se harmittaa. Tai siis juteltiin me joskus niin kuin kerroinkin mutta tunteet jäi kertomatta. Harmittaa jos hänelläkin oli tunteita mutta tulkitsi ettei mulla olisi ja valitsi toisen.
Minäkin juttelin jotain sen miehen kanssa. Toki en kasvotusten. Ei meillä muuta oikein tapahtunutkaan. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin juttelin jotain sen miehen kanssa. Toki en kasvotusten. Ei meillä muuta oikein tapahtunutkaan. :/
Juu, se on kyllä harmi. Vaikea päästä yli kun kohtaa niin vahvoja tunteita herättävän ihmisen eikä sitä omakseen saa :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, se on kyllä harmi. Vaikea päästä yli kun kohtaa niin vahvoja tunteita herättävän ihmisen eikä sitä omakseen saa :(
Niin on. Olen jo osittain hyväksynyt ettei mitään ollut tai tule olemaan. Hän on siellä jossain ja elää omaa elämäänsä ja minä täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Olen jo osittain hyväksynyt ettei mitään ollut tai tule olemaan. Hän on siellä jossain ja elää omaa elämäänsä ja minä täällä.
Se on varmasti se oikea tie vaikka sattuukin. Voinko kysyä että kun näit sitä miestä saatoitko välillä vaikuttaa välillä ihastuneelta ja välillä siltä että voisi tulkita ettei kiinnosta? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmasti se oikea tie vaikka sattuukin. Voinko kysyä että kun näit sitä miestä saatoitko välillä vaikuttaa välillä ihastuneelta ja välillä siltä että voisi tulkita ettei kiinnosta? :)
Yleensä kyllä näinkin. Halusin ajatella että jos en vaikuta kiinnostuneelta että se olisi jotenkin helpompi minun vain olla ja etten ihastuisi niin paljoa. Mutta olinhan minä silti ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä kyllä näinkin. Halusin ajatella että jos en vaikuta kiinnostuneelta että se olisi jotenkin helpompi minun vain olla ja etten ihastuisi niin paljoa. Mutta olinhan minä silti ihastunut.
Okei, mietin vaan edelleen sitä eilistä :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli tyhmä ajatus että mitä jos se nainen on varattu mutta ihastui silti muhun ja käyttäytyi siks niin :)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, mietin vaan edelleen sitä eilistä :).
Kannattaa yrittää uudestaan jos saat tilausuuden ja kysyä vaikka ihan joku neutraali kysymys töistä. :) jos se sillä kyllä minäkin sellaiseen olisin vastannut vaikka kuinka olisin jännittynyt ja ahdistunut. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli tyhmä ajatus että mitä jos se nainen on varattu mutta ihastui silti muhun ja käyttäytyi siks niin :)?
Eihän sitä voi tietää onko varattu vai ei. :) mutta kyllä varatutkin ihastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa yrittää uudestaan jos saat tilausuuden ja kysyä vaikka ihan joku neutraali kysymys töistä. :) jos se sillä kyllä minäkin sellaiseen olisin vastannut vaikka kuinka olisin jännittynyt ja ahdistunut. :)
Kyllä mä yritän :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos itse olit varattu silloin aikoinaan ennen eroa niin tuliko sinulle koskaan sellaista tunnetta olisiko jonkun muun kanssa parempi olla tai ihastuitko muihin suhteen aikana? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos itse olit varattu silloin aikoinaan ennen eroa niin tuliko sinulle koskaan sellaista tunnetta olisiko jonkun muun kanssa parempi olla tai ihastuitko muihin suhteen aikana? :)
En oikeastaan ajatellut tai ihastunut. Jos alan suhteeseen niin se nainen on sillon se kuka on mulle kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikeastaan ajatellut tai ihastunut. Jos alan suhteeseen niin se nainen on sillon se kuka on mulle kaikki.
Noinhan sen kuuluisikin olla. :) olitko onnellinen siinä suhteessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinhan sen kuuluisikin olla. :) olitko onnellinen siinä suhteessa?
Olin minä, ja se otti kyllä koville kun se vaihtoi mut toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon kyllä. Tai sitten sillä vain tunteet lopahti ja lähti etsimään muualta ja saikin sellaisen heti. Tuli vain mieleen oletko sellainen somessa viihtyvä että joutuiko sieltäkin sitten poistelemaan yhteiskuvia kun tuli ero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon kyllä. Tai sitten sillä vain tunteet lopahti ja lähti etsimään muualta ja saikin sellaisen heti. Tuli vain mieleen oletko sellainen somessa viihtyvä että joutuiko sieltäkin sitten poistelemaan yhteiskuvia kun tuli ero.
Niin, mitä jos seuraavallakin vaan tunteet lopahtaa? Mitä jos mua ei oo tehty kelleen :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko palsta taitaa olla minua vastaan. Jotkut sanoo että olen pilannut tämän paikan. Toki eihän ne minua tiedä ja luulevat mitä kerrotaan. Mutta näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitä jos seuraavallakin vaan tunteet lopahtaa? Mitä jos mua ei oo tehty kelleen :(
Eikä lopahda. Sinun on vain luotettava siihen ettei niin käy vaikka se on vaikeaa. Rakkaus on sellaista että joutuu laittamaan itsensä likoon ja toivomaan parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko palsta taitaa olla minua vastaan. Jotkut sanoo että olen pilannut tämän paikan. Toki eihän ne minua tiedä ja luulevat mitä kerrotaan. Mutta näin.
Mistä niin ajattelet? Sinähän toimit täällä niinku pitääkin, kaipaat sitä miestä. Ketkä noin sanoo ovat ilkeitä kiusaajia vaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niin ajattelet? Sinähän toimit täällä niinku pitääkin, kaipaat sitä miestä. Ketkä noin sanoo ovat ilkeitä kiusaajia vaa.
Tuolta muualta ja tästä alempaa ketjua. Kyllä tiedän että ovat osittain oikeassa että minulla on päässä vikaa mutta en silti haluaisi muuta kuin rauhaa ilman häiriöitä. Kaikki eivät vain sitä tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolta muualta ja tästä alempaa ketjua. Kyllä tiedän että ovat osittain oikeassa että minulla on päässä vikaa mutta en silti haluaisi muuta kuin rauhaa ilman häiriöitä. Kaikki eivät vain sitä tajua.
Mä tajuan. :) Oot kiva kun kuuntelet mua ja auatat. Ainut kuka mua auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tajuan. :) Oot kiva kun kuuntelet mua ja auatat. Ainut kuka mua auttaa.
Onpa kivasti sanottu sinäkin autat minua. :) jotenkin välillä täällä on niin negatiivinen ilmapiiri että tulee itsellekin sellainen huono olo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa kivasti sanottu sinäkin autat minua. :) jotenkin välillä täällä on niin negatiivinen ilmapiiri että tulee itsellekin sellainen huono olo.
Niin on, yleensä tosi negatiivinen ilmapiiri. Kiitos sanoistani :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, yleensä tosi negatiivinen ilmapiiri. Kiitos sanoistani :).
Onneksi täällä on edes yksi joka ei hauku täällä miksi vaan. Aiemmin piti puhua kun tuli mieleen juuri tuosta että kun on oman itsensä tuntemisen kanssa ongelmia ja sitten kun on sellaisia ihmisiä jotka ajattelee että pitää olla tietynlainen tai painostaa johonkin asiaan. Tulee vain välillä olo että onko millään mitään väliä kun ei oikein itse saa mitään mielihyvää mistään vaikka yrittäisikin olla se täydellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi täällä on edes yksi joka ei hauku täällä miksi vaan. Aiemmin piti puhua kun tuli mieleen juuri tuosta että kun on oman itsensä tuntemisen kanssa ongelmia ja sitten kun on sellaisia ihmisiä jotka ajattelee että pitää olla tietynlainen tai painostaa johonkin asiaan. Tulee vain välillä olo että onko millään mitään väliä kun ei oikein itse saa mitään mielihyvää mistään vaikka yrittäisikin olla se täydellinen.
Yrität olla täydellinen että miellyttäisit muita vai että miellyttäisit itsees? Pyri jälkimmäiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrität olla täydellinen että miellyttäisit muita vai että miellyttäisit itsees? Pyri jälkimmäiseen.
En oikein tiedä mitä edes haen. Mistä olisin itsestäni tyytyväinen. Mikä toisi sen onnen minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein tiedä mitä edes haen. Mistä olisin itsestäni tyytyväinen. Mikä toisi sen onnen minulle.
Mo mitens se ketä tapailet? Tuletko hänen kanssaan onnelliseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mo mitens se ketä tapailet? Tuletko hänen kanssaan onnelliseksi?
En minä ole koskaan ollut kaivattuni kanssa. Ja hetkellisesti kyllä tuon tapailun kanssa. En vain tiedä mitä haluan elämältäni. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole koskaan ollut kaivattuni kanssa. Ja hetkellisesti kyllä tuon tapailun kanssa. En vain tiedä mitä haluan elämältäni. :(
Onpa ikävää :(. Se vaan jotain juttuja keksiä mistä pitää ja opetella rakastamaan itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ikävää :(. Se vaan jotain juttuja keksiä mistä pitää ja opetella rakastamaan itseään.
Mutta ei oikein mikään tunnu miltään. Voin onnistua voin epäonnistua. Voidaan nauraa tai olla kuin en olisi olemassakaan. Olen surullinen ja silti jatkan elämääni. Suurin osa ärsyyntyy vain minusta ja sanomisistani niin täällä kuin irl. Niin se on aina ollut. En ole mikään huipputyyppi ja en tiedä mitä edes elämältä haluan. Katselen vain kun muut pärjää ja onnistuu vieressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei oikein mikään tunnu miltään. Voin onnistua voin epäonnistua. Voidaan nauraa tai olla kuin en olisi olemassakaan. Olen surullinen ja silti jatkan elämääni. Suurin osa ärsyyntyy vain minusta ja sanomisistani niin täällä kuin irl. Niin se on aina ollut. En ole mikään huipputyyppi ja en tiedä mitä edes elämältä haluan. Katselen vain kun muut pärjää ja onnistuu vieressä.
Nyt olet taas liian jyrkkä itsellesi hassu :). Ei ole noin. Ja miksi ne sitten ärsyyntyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet taas liian jyrkkä itsellesi hassu :). Ei ole noin. Ja miksi ne sitten ärsyyntyy?
Mä en ärsyynny ja ois kiva jos mulla ois tollanen oikean elämän kaveri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen liian ärsyttävä näköjään. En tiedä helpompi olisi varmaan vain olla olematta kun ei sovi mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ärsyynny ja ois kiva jos mulla ois tollanen oikean elämän kaveri
Sinä oletkin poikkeus. Kaikilla muilla aina tuntuu olevan hankalaa minun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen liian ärsyttävä näköjään. En tiedä helpompi olisi varmaan vain olla olematta kun ei sovi mihinkään.
Nyt susta vain tuntuu siltä, mutta ihan varmasti on ihmisiä ketkä susta välittää. Palstan perusteella ei kannata tehdä päätelmiä, täällä on paljon vaan ketkä haluaa kiusata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oletkin poikkeus. Kaikilla muilla aina tuntuu olevan hankalaa minun kanssa.
Te olisitte just sopivat toisillenne. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta me nyt tuemme toisiamme vain. Menisitte kaipaamaan omianne jooko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt susta vain tuntuu siltä, mutta ihan varmasti on ihmisiä ketkä susta välittää. Palstan perusteella ei kannata tehdä päätelmiä, täällä on paljon vaan ketkä haluaa kiusata.
On minulla mutta niin paljon aiheutan vain outoja tilanteita kaikille ja täälläkin paheksuntaa. Pitäisi olla lempeämpi mutta alkaa ärsyttää ja en ajattele enää järkevästi. Joidenkin mielestä en ole tarpeeksi hyvä tai sitten en vain sovi siihen yleiseen muottiin. Ehkä jotkut ajattelee etten ole tarpeeksi rohkea tai kypsä ihmisenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minulla mutta niin paljon aiheutan vain outoja tilanteita kaikille ja täälläkin paheksuntaa. Pitäisi olla lempeämpi mutta alkaa ärsyttää ja en ajattele enää järkevästi. Joidenkin mielestä en ole tarpeeksi hyvä tai sitten en vain sovi siihen yleiseen muottiin. Ehkä jotkut ajattelee etten ole tarpeeksi rohkea tai kypsä ihmisenä.
Enhän minäkään ole rohkea enkä varmaan dovi yleiseen muottiin. Jos joku kiusaa tai en kelpaa tällaisena niin se on hänen ongelmansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enhän minäkään ole rohkea enkä varmaan dovi yleiseen muottiin. Jos joku kiusaa tai en kelpaa tällaisena niin se on hänen ongelmansa.
En osaa ajatella niin. Ajattelen vain että se on minun vika etten ole riittävä. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa ajatella niin. Ajattelen vain että se on minun vika etten ole riittävä. :/
Ei ole vaan niiden muiden mielestä. Mikset muka ois riittävä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta me nyt tuemme toisiamme vain. Menisitte kaipaamaan omianne jooko?
Tuosta se hyvä tarina alkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta se hyvä tarina alkaa.
Asia nyt ei vaan kuulu sinulle. Tämähän ei mikään deittisivu ole ja osaamme kyllä mennä sellaiselle jos seuraa haluamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaan niiden muiden mielestä. Mikset muka ois riittävä?
Jos olen tehnyt virheitä. Jos en ole se paras kaveri. Ehkä latistan tunnelman aina kun en vain osaa olla normaalisti kuten muutkin. Ehkä suutun helposti ärsyynnyn ja olen hankala ihmisenä. Olen varmaan se outo tyyppi kaikkien mielestä. Se epäkypsä kaikista. Ehkä en ole niin menestynytkään mitä se mieskin olisi halunnut. Ehkä teen syntiä edes kaipaamalla sitä. Onko tämä palstalla oleminenkaan mikään hyvä ratkaisu ollut no ei todellakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olen tehnyt virheitä. Jos en ole se paras kaveri. Ehkä latistan tunnelman aina kun en vain osaa olla normaalisti kuten muutkin. Ehkä suutun helposti ärsyynnyn ja olen hankala ihmisenä. Olen varmaan se outo tyyppi kaikkien mielestä. Se epäkypsä kaikista. Ehkä en ole niin menestynytkään mitä se mieskin olisi halunnut. Ehkä teen syntiä edes kaipaamalla sitä. Onko tämä palstalla oleminenkaan mikään hyvä ratkaisu ollut no ei todellakaan.
Olet minusta normaalein täällä. Ja kypsä kun pystyt analysoimaan itseäsi ja näkemään puutteita, joita kuitenkin on ihan kaikissa ihmisissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet minusta normaalein täällä. Ja kypsä kun pystyt analysoimaan itseäsi ja näkemään puutteita, joita kuitenkin on ihan kaikissa ihmisissä
Vaikea sitä on itsestään nähdä. Kaikki muut tuntuvat olevan niin itsevarmoja ja hyvin pärjääviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sitä on itsestään nähdä. Kaikki muut tuntuvat olevan niin itsevarmoja ja hyvin pärjääviä.
No oonko mä? Pärjään silti ihan hyvin :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oonko mä? Pärjään silti ihan hyvin :).
Olet sinä itsevarma. Pystyt niin hyvin täälläkin olemaan ilman ylimääräisiä tunnekuohuja. Minä taas räjähdän täällä niin helposti kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä itsevarma. Pystyt niin hyvin täälläkin olemaan ilman ylimääräisiä tunnekuohuja. Minä taas räjähdän täällä niin helposti kaikesta.
No mutta jos opettelet sitä, mietit mistä se johtuu että jonkun viesti menee ihon alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta jos opettelet sitä, mietit mistä se johtuu että jonkun viesti menee ihon alle.
En tiedä mistä se johtuu. Taidan tarvita ammattiapua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mistä se johtuu. Taidan tarvita ammattiapua.
Varmaan siitä heikosta itsetunnosta? Jos otat itseesi kun joku vähän provosoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin niistä. Ja kaikesta muustakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinäkin sen tuosta näet ja mitä olen kertonut että ihan sekaisin olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinäkin sen tuosta näet ja mitä olen kertonut että ihan sekaisin olen.
Et ole sekasin minusta, sulla on tekemistä itseluottamuksen suhteen. Se on ihan mun rehellinen mielipide :). En sanoisi että olet sekaisin. Haluatko sinä avata enemmän tuota "kaikkea muuta" ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole sekasin minusta, sulla on tekemistä itseluottamuksen suhteen. Se on ihan mun rehellinen mielipide :). En sanoisi että olet sekaisin. Haluatko sinä avata enemmän tuota "kaikkea muuta" ?
En täällä halua. :) mutta kiitos jos ajattelet niin. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En täällä halua. :) mutta kiitos jos ajattelet niin. :)
Ajattelen ja ymmärän ettet halua kertoa :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin vain yleisesti kun keskustelin täällä joskus naisten ja miesten välisestä ystävyydestä että jonkun miehen mielestä sellainen ei ole mahdollista että kuulema jossain vaiheessa halutaan aina enemmän mutta sinulla on edelleen niitä naispuoleisia ystäviä mutta et ole niistä ajatellut mitään enempää? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä jos vielä täällä käyt. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä. Voi kun saisin sinut viereeni yöksi. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä. Voi kun saisin sinut viereeni yöksi. :)
Et sinä ole tuo kiva mies mutta oletko mies viime vuodelta? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietin vain yleisesti kun keskustelin täällä joskus naisten ja miesten välisestä ystävyydestä että jonkun miehen mielestä sellainen ei ole mahdollista että kuulema jossain vaiheessa halutaan aina enemmän mutta sinulla on edelleen niitä naispuoleisia ystäviä mutta et ole niistä ajatellut mitään enempää? :)
En ole ajatellut enempää. Ihan roskaa ettei voisi olla kavereita :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä sinne, ei viime vuoden mieheltä vaan siltä kivalta :). Olisipa tuo joka haluaa viereesi se viime vuoden miehesi :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ole tuo kiva mies mutta oletko mies viime vuodelta? :)
Miksi sinä sitä viimevuotista enää kaipaat, kun on parempaakin tarjolla? Mies jonka kanssa juttelet täällä joka päivä, ja muutkin käyvät jo kuumana häneen, kun hän on niin ihana ja komea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä sitä viimevuotista enää kaipaat, kun on parempaakin tarjolla? Mies jonka kanssa juttelet täällä joka päivä, ja muutkin käyvät jo kuumana häneen, kun hän on niin ihana ja komea.
Miten voi kukaan käydä kuumana kun ette te edes tunne minua? Ja lopettakaa tuo painostaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ajatellut enempää. Ihan roskaa ettei voisi olla kavereita :).
Niin minäkin ajattelen. :) ajatteleeko ne sinun kaverit sitten sinusta enempää? Tai onko tullut sellainen tunne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä sinne, ei viime vuoden mieheltä vaan siltä kivalta :). Olisipa tuo joka haluaa viereesi se viime vuoden miehesi :).
Tuskinpa on. :) tiedän kyllä kun on sinulta kun kuulostaa mukavalle. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hae täältä kumppania vaan vastauksia elämääni ja siihen mitä tunnen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa on. :) tiedän kyllä kun on sinulta kun kuulostaa mukavalle. :)
Kuulostaa niin mukavalle, että.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa niin mukavalle, että.
Ystävällinen mukava käytös on pieni mutta suuri ele. Sillä pystyy hyvin erottumaan täällä joukosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävällinen mukava käytös on pieni mutta suuri ele. Sillä pystyy hyvin erottumaan täällä joukosta.
Kyllä erotut todella eduksesi. Saat vielä hyvän vaimon tästä keskustelukaverista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä erotut todella eduksesi. Saat vielä hyvän vaimon tästä keskustelukaverista.
Puhuin tuosta miehestä kun olen itse nainen. En hae täältä mitään suhteita muuta kuin keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhuin tuosta miehestä kun olen itse nainen. En hae täältä mitään suhteita muuta kuin keskustelua.
Keskustelu muuttuu hyväksi suhteeksi, kun opit tuntemaan tuon mukavan miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelu muuttuu hyväksi suhteeksi, kun opit tuntemaan tuon mukavan miehen.
Ei täällä voi mitään suhteita syntyä. Me vain keskustellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä voi mitään suhteita syntyä. Me vain keskustellaan.
Onhan se jo suhde tavallaan tuo. Kokoonnutte juttelemaan ja seurustelemaan tänne joka päivä. Harvalla täällä ihan noin hyvin menee. Moni kaipailee yksinään, saamatta mitään vastakaikua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se jo suhde tavallaan tuo. Kokoonnutte juttelemaan ja seurustelemaan tänne joka päivä. Harvalla täällä ihan noin hyvin menee. Moni kaipailee yksinään, saamatta mitään vastakaikua.
Minulla on kaipausta ollut jo pitkään täällä yksin. Löysin sattumalta kun vertailtiin kaivattuja ja oli jotain samaa. Enemmän kun juteltiin niin huomasi olevan yhteisiä kokemuksia ja vertaistuki myöskin. Minä en hae täältä mitään muuta kuin vastauksia itseeni ja siihen mieheen ja tältä mieheltä niitä saa vaikka ei olekaan se minun kaivattuni. Kyseessä on siis palstakaveri. Jos se muita harmittaa niin ei tarvitse lukea näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kaipausta ollut jo pitkään täällä yksin. Löysin sattumalta kun vertailtiin kaivattuja ja oli jotain samaa. Enemmän kun juteltiin niin huomasi olevan yhteisiä kokemuksia ja vertaistuki myöskin. Minä en hae täältä mitään muuta kuin vastauksia itseeni ja siihen mieheen ja tältä mieheltä niitä saa vaikka ei olekaan se minun kaivattuni. Kyseessä on siis palstakaveri. Jos se muita harmittaa niin ei tarvitse lukea näitä.
Luulenpa, että et tule kaivattuasi täältä koskaan löytämäänkään. Ei kukaan löydä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa, että et tule kaivattuasi täältä koskaan löytämäänkään. Ei kukaan löydä.
Ei sitä voi tietää. Haluaisin kysyä häneltä viime vuodesta asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin ajattelen. :) ajatteleeko ne sinun kaverit sitten sinusta enempää? Tai onko tullut sellainen tunne?
En minä ole huomannut ainakaan. Tuskin kai :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo tuo pakottaminen ja painostaminen, jooko? Miksi et keskity kaipaamaan omaa omaa ihastustasi ? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta jo tuo pakottaminen ja painostaminen, jooko? Miksi et keskity kaipaamaan omaa omaa ihastustasi ? :)
Kyllästyy kaipailemaan sellaista, jolta ei saa vastakaikua. Ei edes huomenta taikka hyvää yötä käy sanomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vertaistuki tarkoittaa, että hän kehuu sinua ja saat itsetuntoasi nostettua? Hän ei ole koskaan nähnyt sinua. Ei voi tietää kauneuttasi. En ole kukaan aiempi tulin sivusta nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole huomannut ainakaan. Tuskin kai :).
Niin. :) sillä minun kaivatullakin oli tai on edelleen niitä naispuoleisia kavereita ellei enemmänkin. :) ei minun nukkumisesta tullutkaan mitään. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllästyy kaipailemaan sellaista, jolta ei saa vastakaikua. Ei edes huomenta taikka hyvää yötä käy sanomassa.
Vastailen täällä kyllä jos tulisi häneltä aloitus. En jaksa enää huudella sille miehelle huomenia ja öitä kun ei me tunneta senkään kanssa. Kirjoitan hänelle silloin kun tuntuu sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vertaistuki tarkoittaa, että hän kehuu sinua ja saat itsetuntoasi nostettua? Hän ei ole koskaan nähnyt sinua. Ei voi tietää kauneuttasi. En ole kukaan aiempi tulin sivusta nyt.
Vertaistukea ja näkemyksiä kaikkeen. Ei mitään pelkkää kehumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailen täällä kyllä jos tulisi häneltä aloitus. En jaksa enää huudella sille miehelle huomenia ja öitä kun ei me tunneta senkään kanssa. Kirjoitan hänelle silloin kun tuntuu sille.
Ette taida koskaan tunteakaan. Paremmin tuon mukavan miehen tunnet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ette taida koskaan tunteakaan. Paremmin tuon mukavan miehen tunnet.
Onhan tuo totta kun en ole sen miehen kanssa puhunut kasvotusten puhumalla tai tutustunut. Mutta olen sen miehen myös nähnyt ja olemukseen ihastunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että muut käyvät kuumana. Siitä vaan kiinni jos sille tuntuu. Palstanaiset vauhdissa. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä palstan on melkein enemmän pilanneet ne, jotka yrittää väkisin tunkea sinun miehen feikkidialogeihin spinnaamaan keskustelua ikäänkuin trollin jutuista ei olisi helppo löytää erroreita, mutta se onkin toinen juttu millä lihaksilla käydään väittämään, että kyseessä olisi joku tietty hlö. Ehkä toisilla ei ole elämässä muuta tapaa nujertaa ihmistä tai vaihtoehtoisesti tehdä ihan itsestään selän takana naureskeltava törppö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, ettei suurin osa ole tajunnut, että sinä mies performoit jotain naista ongelmalliseksi olemattoman itsetuntosi takia. Koetko oikeasti saavuttavasi tällä performanssilla jotain konkereettista? Mukavaa kun ihmisillä on näin lomien myötä aikaa pysähtyä ajattelemaan myös omilla aivoillaan ilman suuruuteen sairastuneiden ohjelmointeja har
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänks, minä ainaki otan kopin tästä jälkimmäisestä. Eihä se väärin oo. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään hassu raakku, ei tässä ole kun yksi mies yksin höpäjämässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääh lääh ny ois kova tarve maalittaa voitko mies kertoa lisää näistä fantastisista verbaalisista kierroksistasi niin voin väittää suveenisti asioita tuolla tosielämässä olemattomalla kuplaan perustuvalla asiantuntijan pieteetilläni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, kuka tahansa voidaan laskea sinua miestä menestyneemmäksi ja sen näkee ihan jo esimerkiksi tästä naurettavasta tavasta nostaa osakkeitasi. Ja että oikeen syntiä tekisit laittamalla itsesi etusijalle? Jo minä kaiken oon ny lukenu. Meta on muuten btw
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se sitten antoisaa analysoida miksi naisena esiintyvä mies provosoi itseään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän provoon nämä hyvin vääristyneellä tavalla ns mieskeskeiset kummajaiset tarttuu nääs. Siis nämä jotka on jääny johonkin hyvinomituisella tavalla limboon näihin sinun kirjoituksiin utelemassa kaikkea mahollista skeidaa. Hienosti vedetty palstamies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ou mai gaad taas sinua raasua feikkidialogissa keskellä yötä etsimässä nimenomaan naiseen kohdistuvaa lyttäyskulmaa. Voiko naisella huonompaa itsetuntoa enää olla? Ja mikä tämä jatkuva päälleliimattu ulkonäkökeskeisyys täällä on, aika surkuhupaisaa on meinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, kuka tahansa voidaan laskea sinua miestä menestyneemmäksi ja sen näkee ihan jo esimerkiksi tästä naurettavasta tavasta nostaa osakkeitasi. Ja että oikeen syntiä tekisit laittamalla itsesi etusijalle? Jo minä kaiken oon ny lukenu. Meta on muuten btw
Joo metateksti tämä todella on- nainen joka pitää puoliaan tai jopa ajaa omaa etuaan ei ole varsinaisesti enää edes kirkonkirjojen mukaan diabolinen tai vastaavaa, että get over it ja kuivaa krotiilin kyyneleet
Teidän kannattaisi jo vaihtaa ne numerot, niin saisitte rauhassa keskustella ja sopia vaikka tapaamisesta. :)
- Anonyymi
Sinun kannattaisi olla puuttumatta muiden asioihin. Vieläkin sama homma jatkuu vaikka on sanottu jo monta kertaa ja olet niin paljon aikaisemmin lupaillut ettet puutu tähän enää.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaisi olla puuttumatta muiden asioihin. Vieläkin sama homma jatkuu vaikka on sanottu jo monta kertaa ja olet niin paljon aikaisemmin lupaillut ettet puutu tähän enää.
Minua lähinnä huvittaa, että te ette ota neuvosta vaaria.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Minua lähinnä huvittaa, että te ette ota neuvosta vaaria.
Onhan tämäkin huvittavaa ettet sinäkään osaa ottaa neuvosta vaaria.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tämäkin huvittavaa ettet sinäkään osaa ottaa neuvosta vaaria.
Yritän vain antaa hyvää vinkkiä, miten edetä. Teillähän on enemmän juttua toisillenne, kuin kaivatuillenne. Kaipailu on jäänyt jo taka-alalle ja juttu luistaa teillä hyvin. Ei muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkääpä nyt hermostua. Olkaa noteeraamatta kaikkea. Ok
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Yritän vain antaa hyvää vinkkiä, miten edetä. Teillähän on enemmän juttua toisillenne, kuin kaivatuillenne. Kaipailu on jäänyt jo taka-alalle ja juttu luistaa teillä hyvin. Ei muuta.
Täällähän me edelleen kaivataan niitä kaivattuja mutta on toivotonta siksi vertaistuki on tarpeen.
Anonyymi kirjoitti:
Täällähän me edelleen kaivataan niitä kaivattuja mutta on toivotonta siksi vertaistuki on tarpeen.
Hyppäätte sänkyyn yhdessä ja toteatte, että tämä oli vain vertaustukea. Me vain tuettiin toisiamme? 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Härre gyyd mukava mies tai nainen. Tämä on keskustelupalsta. Olet todella asiaton. Et omista näitä tekstejä etkä voi päättää kuka kommentoi mihinkin. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vihoviimonen jolta kannattaa kuunnella neuvoja näissä jutuissa. Jättäisit noteeraamatta.
- Anonyymi
Eikö kuitenkaan ole sinun mielestäsi komea?
Eihän ne ole vielä nähneet toisiaan? Täällä vaan jutustavat. Mutta juttu luistaa paremmin kuin kaipaamiensa kanssa ikinä. Joka päivä kaipaavat toisiaan täällä. Onhan tämäkin taas yks palstaromanssi.
- Anonyymi
En ole nähnyt sitä miestä joten en voi tietää.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Eihän ne ole vielä nähneet toisiaan? Täällä vaan jutustavat. Mutta juttu luistaa paremmin kuin kaipaamiensa kanssa ikinä. Joka päivä kaipaavat toisiaan täällä. Onhan tämäkin taas yks palstaromanssi.
Enemmän hämmästyttää miten elämänkoululle tuntuu menevän nämä sinun feikkivuoropuhelut edelleen läpi, siis tämä kahden kirjoittajan teoria. Se antaa ihmisestä heikkolahjaisen vaikutelman
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän hämmästyttää miten elämänkoululle tuntuu menevän nämä sinun feikkivuoropuhelut edelleen läpi, siis tämä kahden kirjoittajan teoria. Se antaa ihmisestä heikkolahjaisen vaikutelman
Sinulle täällä kaikki on yksinpuhelua. Sitä taidat harrastaa ihan itse.
- Anonyymi
Siitä vähän sääliä taas rumille miehille
- Anonyymi
Ei olekaan sellaista kuin ruma mies minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan sellaista kuin ruma mies minulle.
Jos sanon olevani ruma ja epäsymmetrinen kasvoiltani ja muut ovat samaa mieltä niin ei se ongelma poistu vaikka sinä et pitäisi rumana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sanon olevani ruma ja epäsymmetrinen kasvoiltani ja muut ovat samaa mieltä niin ei se ongelma poistu vaikka sinä et pitäisi rumana.
Kyllä sinä jonkun silmään olet komea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä jonkun silmään olet komea.
Huh huh just älä jaksa enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh huh just älä jaksa enää
Ei tuossa nyt rumaksi ole ketään sanottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuossa nyt rumaksi ole ketään sanottu.
En tarvitse sääliäsi. Lopeta. En edes kirjoittele täällä sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse sääliäsi. Lopeta. En edes kirjoittele täällä sinulle.
Sinä otit tuon aloituksen sanat itseesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä otit tuon aloituksen sanat itseesi.
Pidä sinä huolta vain omista asioistasi ja niistä koirista ja jätä muut rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä sinä huolta vain omista asioistasi ja niistä koirista ja jätä muut rauhaan.
Ei minulla mitään koiria ole.
- Anonyymi
Taitaa projisoida 100 prosenttisesti itsensä kautta, aloittajamies siis
- Anonyymi
Et ole yhtään ruma. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinä joku tötteröpää voit tulla toisen ihmisen aloitukseen sanomaan että jätä muut rauhaan ja pidä huolta omista asioistasi. Sinähän tulit siihen sivusta kun tuo nainen kirjoitti palstakaverilleen. Sinä puutuit heidän asioihin, sinä olet se jolle olisi pitänyt sanoa noin. Tämän palstan ihmisten tyhmyys on vaan mennyt multa yli siksi kommentoin ja sivusta oon.
Ehkä teidän kaivattujenne tarkoitus olikin saattaa teidät kaksi yhteen?
- Anonyymi
Ei me olla yhdessä kun jutellaan vaan vertaistukea. Eikö mies saa nykyään edes jutella naisen kanssa heti ajatellaan että nämä ovat pari?
Anonyymi kirjoitti:
Ei me olla yhdessä kun jutellaan vaan vertaistukea. Eikö mies saa nykyään edes jutella naisen kanssa heti ajatellaan että nämä ovat pari?
Ette ole yhdessä vielä. Mutta tässähän te koko ajan lähennytte ja tutustutte. Paremmin kuin niihin teidän kaivattuihinne.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Ette ole yhdessä vielä. Mutta tässähän te koko ajan lähennytte ja tutustutte. Paremmin kuin niihin teidän kaivattuihinne.
Annetaan vertaistukea toisillemme anonyymisti. Tein sinulle taliaivo aloituksen mene sinne jankuttamaan.
Anonyymi kirjoitti:
Annetaan vertaistukea toisillemme anonyymisti. Tein sinulle taliaivo aloituksen mene sinne jankuttamaan.
Te olette sokeita. Ette huomaa miten kaipaatte toisianne täällä joka päivä ja janoatte toistenne seuraa.
- Anonyymi
Prinssi_J kirjoitti:
Te olette sokeita. Ette huomaa miten kaipaatte toisianne täällä joka päivä ja janoatte toistenne seuraa.
Sinä olet sokea kun et huomaa ettei sinua täällä kaivata.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet sokea kun et huomaa ettei sinua täällä kaivata.
Olen sen huomannut kyllä ettei minusta välitä kukaan.
Kaipailkaa nyt vaan toisianne.
- Anonyymi
Kaipaat miestä jota et näe komeana?
- Anonyymi
En ole tuota miestä nähnytkään. En tiedä minkä näköinen on muuten kuin vähäisesti.
- Anonyymi
Ainakin sisäisesti palstan kauneimpia miehiä mun mielestä ♥️ sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin sisäisesti palstan kauneimpia miehiä mun mielestä ♥️ sivusta
Et sä taida olla varsinkaan sisäisesti kaunis
- Anonyymi
Mikä hitto näissä miehen tusinaprovoissa kiahtoo tuohon päälle jääneeseen kyselyikään asti? Kai minäki saan täällä udella😉
- Anonyymi
Mukava nainen, ottaisitko suihin :).
- Anonyymi
Toki, annan kaikille pildeä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki, annan kaikille pildeä. :)
Tälläset kommentit on tosi törkeää kiusaamista. Häpeäisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläset kommentit on tosi törkeää kiusaamista. Häpeäisit.
Kai varsinkin noin huonot ätmin provoläpät jos joku haluaa ottaa tosissaan ja assosioida johonkin aktuaaliseen henkilöön niin kertoo hieman enemmän hänestä. Tästä kommentista ei esim ota tolkkua, että missä se kiusaamiskulma oikein on. Siinäkö, että joku tolvana eläytyy johonkin tosielämän asioihin ja kokee, että häntä kiusataan keskustelupalstan kautta ja oikein nohevana läksyttää täällä sitä ihmistä jonka kokee tällaisia kirjoittelevan ja jonka kokee olevan itselleen jotain emotionaalista tms velkaa vai mikä homma😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai varsinkin noin huonot ätmin provoläpät jos joku haluaa ottaa tosissaan ja assosioida johonkin aktuaaliseen henkilöön niin kertoo hieman enemmän hänestä. Tästä kommentista ei esim ota tolkkua, että missä se kiusaamiskulma oikein on. Siinäkö, että joku tolvana eläytyy johonkin tosielämän asioihin ja kokee, että häntä kiusataan keskustelupalstan kautta ja oikein nohevana läksyttää täällä sitä ihmistä jonka kokee tällaisia kirjoittelevan ja jonka kokee olevan itselleen jotain emotionaalista tms velkaa vai mikä homma😂
Haluan uskoa, että kiusaamisella tarkoitettiin sitä, että joku misogyyninen ätmi esiintyy naisena ja koittaa mustamaalata jotakuta, mutta ihmisen vinoutuneesta mielestä ei voi olla varma varsinkaan täällä. On myös mahdollista, että joku todella elää tällaisessa limbossa ja kokee voimakkaita tunteita suomi24n provojen myötä
- Anonyymi
Muiden mielestä sellaiselle??? Pitääkö jotku vatipäät mua jonain homona vai???
- Anonyymi
Ehkä sinä itsellesi kynäilevä aloittaja pidät kun sinulla on tämä perin kummallinen tapa vahvistaa itseäsi joskus myös vähemmän mairittelevasti. Samat lukijat jotka näitä monologejasi tiiraa tietää kyllä itsekin, että mistä tämä touhu koostuu, mutta se irtipäästö koetaan jostain syystä niin kovin vaikeaksi ja tuntuu olevan pakko yrittää takertua aina edes viimeisimpään muiden trollausten kanssa identtisteen lätinään. Jotain yksilöintiä nämä piinatut sielut näistä yrittää edelleen hakea eikä ymmärtää omaa koomisuuttaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinä itsellesi kynäilevä aloittaja pidät kun sinulla on tämä perin kummallinen tapa vahvistaa itseäsi joskus myös vähemmän mairittelevasti. Samat lukijat jotka näitä monologejasi tiiraa tietää kyllä itsekin, että mistä tämä touhu koostuu, mutta se irtipäästö koetaan jostain syystä niin kovin vaikeaksi ja tuntuu olevan pakko yrittää takertua aina edes viimeisimpään muiden trollausten kanssa identtisteen lätinään. Jotain yksilöintiä nämä piinatut sielut näistä yrittää edelleen hakea eikä ymmärtää omaa koomisuuttaan
Herkkiä on ihmisen lapsen tunteet- olen jauhanut täyttä hevon peetä vuosikaudet tämä ei käy ja kuinka pelastan kasvoni? Väijymällä kellon ympäri etsimässä mitä tahansa huuhaata mikä voisi edes teoreettisesti puoltaa kaikille tuputettuja aistiharhoja🥱
- Anonyymi
Älkää paina stalkkerin viruslinkkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelleköhän sinäkin luulet puhuvasi, aika koomista monologia pidät itsekin täällä. Revitkö näitä monologi aiheita jonkun sometileiltä ? Sairasta .
- Anonyymi
Hyvää päivää miehille ja naisille ikään katsomatta.Tehkää itsenäinen päätös v.2023.Lopettakaka kaipailu.Jääte elämättä.Henkilö jota kaipaatte elää täyttä elämää.Ihan turha yksin kaivata.Haveilla sellaista mitä ette saa. Löydätte jonkun ihmisen elämän livenä joka arvostaa teitä on kanssanne.Itä-Helsinki nainen 28.12.22.joka ei kaipaa sellaista mitä ei saa.
- Anonyymi
Tiedätkö mitä. Moni meistä elää täyttää elämää ja kaipailee siinä rinnalla jotain. Et ole mikään ruudinkeksijä sinäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mitä. Moni meistä elää täyttää elämää ja kaipailee siinä rinnalla jotain. Et ole mikään ruudinkeksijä sinäkään.
tämä siis sivusta. Aloitus ei liity minuun kuhan kurkkasin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 846709
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905474Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984161- 323099
- 522910
- 1202103
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472040Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721311
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151