Siis pelkästään fantasioin, että se mies olisi vähän kovakourainen kammarin puolella. En ole tuo mustelmien kerjääjä kuitenkaan.
Fantasioin
13
232
Vastaukset
- Anonyymi
Saisi n*ssia multa turhat luulot pois. Näyttää mulle paikkani. 🤤 ap
- Anonyymi
Ai että :P
- Anonyymi
Taas Iumppu laittoi minuutissa itse kommentin. Et ole terve!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas Iumppu laittoi minuutissa itse kommentin. Et ole terve!
Voi niitä haaveita ja fantasioita olla kokemattomallakin, ei aina tarvi olla löysälumppu puhuakseen tuhmia
- Anonyymi
Minä olen aina kovakourainen. Heittäisin sinut sänkyyn ja repisin vaatteet yltäsi. Sit puristaisin kurkusta ja lykkisin niin että sänky huutaisi ave mariaa. Ja ottaisin hiuksistasi kiinni ja kääntäisin selin pyllyn pystyyn ja läpsisin sinulle olganismin. Sit vielä lykkisin kerran takiapäin😅
- Anonyymi
Menkää fantasioimaan jollekin toiselle osastolle. Täällä haluaa ikävöidä rauhassa hillitymmät henkilöt.
- Anonyymi
Laita ilmoituksia ylläpitoon. Hyvällä tuurilla on köyhä ja tietämätön suojauksista ja saa bannit. Minua tuo nainen oikeasti suututtaa täällä. Täysin mieIenvikainen.
- Anonyymi
Fantasiat pidetään itsellä, niitä ei kerrota muille. Aika rajuakin tulee mieleen kun toista ajattelee mut ei niitä koskaan toteuttaisi oikeasti......paitsi jos toinen sitä oikein oikeasti haluaa. Niitä ei minnekkään kirjoiteta kaikkien nähtäväksi.
- Anonyymi
Tuo Ap onkin 12 vuotiaan tasolla henkisesti. Lapsi naisen vaatteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Ap onkin 12 vuotiaan tasolla henkisesti. Lapsi naisen vaatteissa.
Ehkä niin mut antaa fantasioida,niin me kaikki tehdään, toteuttaminen on sit toinen juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä niin mut antaa fantasioida,niin me kaikki tehdään, toteuttaminen on sit toinen juttu.
Tätä lukee lapsetkin etkö oikeasti tajua. Tämä ei ole K18 palsta. Kohta ollaan koko porukka syytettynä jostain tuon haahkan takia. Olette niin lapsia vielä.
- Anonyymi
En tykkää noin lapsellisista ja sekavista naisista. Ei sinua kehtaisi sukulaisille esitellä. Joulupöydässä saisi hävetä. Ei jatkoon
- Anonyymi
Ei tämä sulle ollutkaan.😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3913397Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista873225Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis3071548Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K4561380- 91061
- 461050
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined681012