Raijan studion asiakaspalvelu

Anonyymi-ap

Mitä kokemuksia muilla? Itse ainakin saimme tylyä kohtelua joulun alla, jäi todella ikävä tunne ikään kuin olisimme tulleet vain häiritsemään!

20

2401

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erittäin tylyä ja huonoa palvelua, huono kuvaaja, kärtyisä, kärsimätön. Äänestin jaloilla ja kerroin kaikille lähipiiristä myös tuon kokemuksen.

• Anonyymi

Samaa mieltä, en varmasti toiste eksy. Onneksi Kärkkäiseltä saa vastaavat palvelut 👌

• Anonyymi

Elä ny oo nuin katteellinen!

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😋 ­N­­y­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17682738W

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

eikös yritys ole myynnissä.. pakkopullaa kun ei kaupaksi mene

• Anonyymi

Tyynyn kohtelun sain minäkin käydessäni kuvauksissa.

• Anonyymi

Metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

• Anonyymi

Passi kuvassa kävin ko liikkeessä muutamia vuosia sitten. Sisälle mennessä näin naishenkilön tupakka kädessä ja puhelin toisessa. Sisällä ei ollut ketään. Istuin odottamaan samalla jouduin kuuntelemaan jonkin aviokriisin kolmoisdraaman läpikäyntiä jota ulkona oleva nainen kävi isoon ääneen. Kuului suljetun oven läpi. Aika kului ja olin jo lähdössä pois kun nainen tuli sisälle ja tiuskaisi "mitä asiaa". Hän otti kuvat ja hirveitä tuli.

• Anonyymi

Ei ole kuvaajan vika jos kuvista tulee Hirveitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kuvaajan vika jos kuvista tulee Hirveitä.

Kyllä hyvä kuvaaja saa passi kuvastakin ihmisen näköisen. Olin niin vihaisen näköinen kuvassa että hyvä etteivät rajoilla terroristina pidättäneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hyvä kuvaaja saa passi kuvastakin ihmisen näköisen. Olin niin vihaisen näköinen kuvassa että hyvä etteivät rajoilla terroristina pidättäneet.

Passikuva on yhyssana! Opettele kirjottammaan!

• Anonyymi

Huono ja negatiivinen kuva on minullekin jäänyt sen vähän mitä olen asioinut

• Anonyymi

semmoinen kuva tulee kuin on malli,

• Anonyymi

Huono kuvaajakin osaa luoda hyvän tunnelman. Mutta huono asiakaspalvelija ei opi koskaan käyttäytymään. Ei jatkoon. Kärkkäisellä saa kuvat ja gigantissa kympin passikuvat käytävällä kopissa nopiaa, suosittelen. Tympiä palvelu ja huono kuvaaja siinä riitan kuvaamossa.

• Anonyymi

Käykääpä JämpiJutussa ostamassa lämpöpumppua kun on yrittäjä paikalla... siitäpä mallia asiakaspalveluun... Itsekeskeinen ku..ipää

• Anonyymi

Useita kertoja asioineena ei ole yhtään mitään negatiivista sanottavaa :) Aina ollut mukava asiakaspalvelu, asiantunteva ja homma kuin homma hoitunut! :)

• Anonyymi

Aloititko hevosista juttua raataamaan, kyllä silloin omistajan käytös muuttuu hetkessä aurinkoiseksi 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloititko hevosista juttua raataamaan, kyllä silloin omistajan käytös muuttuu hetkessä aurinkoiseksi 🤣

Ei tarvitse keskustella hevosista kun keskustelunaiheita on maailma pullollaan, kiitos kysymästä 😊 Tyytyväinen olen saamaani palveluun ja tulen käymään jatkossakin 😊

• Anonyymi

Mahtavaa asiakaspalvelua, nopeasti hoituu passikuvat! Suosittelen muillekkin! 😊

• Anonyymi

Hyvän tuulista asiakaspalvelua. Käyn myös jatkossa :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7565
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2471
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40