Raijan studion asiakaspalvelu

Anonyymi-ap

Mitä kokemuksia muilla? Itse ainakin saimme tylyä kohtelua joulun alla, jäi todella ikävä tunne ikään kuin olisimme tulleet vain häiritsemään!

20

2307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erittäin tylyä ja huonoa palvelua, huono kuvaaja, kärtyisä, kärsimätön. Äänestin jaloilla ja kerroin kaikille lähipiiristä myös tuon kokemuksen.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, en varmasti toiste eksy. Onneksi Kärkkäiseltä saa vastaavat palvelut 👌


      • Anonyymi

        Elä ny oo nuin katteellinen!


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😋 ­N­­y­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17682738W

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      eikös yritys ole myynnissä.. pakkopullaa kun ei kaupaksi mene

    • Anonyymi

      Tyynyn kohtelun sain minäkin käydessäni kuvauksissa.

    • Anonyymi

      Metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

    • Anonyymi

      Passi kuvassa kävin ko liikkeessä muutamia vuosia sitten. Sisälle mennessä näin naishenkilön tupakka kädessä ja puhelin toisessa. Sisällä ei ollut ketään. Istuin odottamaan samalla jouduin kuuntelemaan jonkin aviokriisin kolmoisdraaman läpikäyntiä jota ulkona oleva nainen kävi isoon ääneen. Kuului suljetun oven läpi. Aika kului ja olin jo lähdössä pois kun nainen tuli sisälle ja tiuskaisi "mitä asiaa". Hän otti kuvat ja hirveitä tuli.

      • Anonyymi

        Ei ole kuvaajan vika jos kuvista tulee Hirveitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kuvaajan vika jos kuvista tulee Hirveitä.

        Kyllä hyvä kuvaaja saa passi kuvastakin ihmisen näköisen. Olin niin vihaisen näköinen kuvassa että hyvä etteivät rajoilla terroristina pidättäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hyvä kuvaaja saa passi kuvastakin ihmisen näköisen. Olin niin vihaisen näköinen kuvassa että hyvä etteivät rajoilla terroristina pidättäneet.

        Passikuva on yhyssana! Opettele kirjottammaan!


    • Anonyymi

      Huono ja negatiivinen kuva on minullekin jäänyt sen vähän mitä olen asioinut

      • Anonyymi

        semmoinen kuva tulee kuin on malli,


    • Anonyymi

      Huono kuvaajakin osaa luoda hyvän tunnelman. Mutta huono asiakaspalvelija ei opi koskaan käyttäytymään. Ei jatkoon. Kärkkäisellä saa kuvat ja gigantissa kympin passikuvat käytävällä kopissa nopiaa, suosittelen. Tympiä palvelu ja huono kuvaaja siinä riitan kuvaamossa.

    • Anonyymi

      Käykääpä JämpiJutussa ostamassa lämpöpumppua kun on yrittäjä paikalla... siitäpä mallia asiakaspalveluun... Itsekeskeinen ku..ipää

    • Anonyymi

      Useita kertoja asioineena ei ole yhtään mitään negatiivista sanottavaa :) Aina ollut mukava asiakaspalvelu, asiantunteva ja homma kuin homma hoitunut! :)

      • Anonyymi

        Aloititko hevosista juttua raataamaan, kyllä silloin omistajan käytös muuttuu hetkessä aurinkoiseksi 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloititko hevosista juttua raataamaan, kyllä silloin omistajan käytös muuttuu hetkessä aurinkoiseksi 🤣

        Ei tarvitse keskustella hevosista kun keskustelunaiheita on maailma pullollaan, kiitos kysymästä 😊 Tyytyväinen olen saamaani palveluun ja tulen käymään jatkossakin 😊


    • Anonyymi

      Mahtavaa asiakaspalvelua, nopeasti hoituu passikuvat! Suosittelen muillekkin! 😊

    • Anonyymi

      Hyvän tuulista asiakaspalvelua. Käyn myös jatkossa :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe