Venäjä esittänyt jo joulukuussa Ukrainalle rauhanneuvottelut.
Onko kyse hämäyksestä vai alkaako Putinista tuntua että nyt menee omat ja varastetut rahat.
Rauhanneuvottelut!
12
167
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.verkkouutiset.fi/a/sergei-lavrovilta-uhkavaatimus-ukrainalle/#b7b5311e
Lavrov uhkailee että jos ei Ukraina tunnusta venäjän vaatimia alueita niin Venäjä ottaa ohjat käsiinsä🤣
Eikös se ole noin 10 kk yrittänyt ottaa ohjia käsiinsä.- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17682762V
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä noihin Valehtelijoitten Valtakunnan Puterin juttuihin ei kannata uskoa, täyttä paskaa koko Puterin sakki.
- Anonyymi
Tämä saastasakki on tänään ampunut taas yli 100 ohjusta Ukrainan siviilikohteisiin.
Mistähän löytyisi riittävän tehokas virus, mikä pistäisi vähintään puolet venäläisistä lakoon? - Anonyymi
ihan oikein mielummin 200 ohjusta
- Anonyymi
Natsi-Venäjä tuottaa raiskattuja, lahdattuja, raunioita ja köyhyyttä.
Syytä ylpeyteen...
- Anonyymi
Putin on koventamassa otteita ja odotetaan uutta liikekannallepanoa. Rauhan puheet valehtelua. Kaikki mitä Putin puhuu on projektioa, siten paljastaa itsensä.
Väittää että länsi haluaa tuhota Venäjän mutta totuus että Venäjä tahtoo tuhota lännen. Jo sodan alussa Putin sanoi että Euroopan hyvinvoinnit ajat ovat nyt lopussa.
Laskelmoitu sota, Ukraina välikappale, uhri. - Anonyymi
Kyse ei ole Ukrainasta eikä edes Itä-Ukrainassa jossa putin palkkamurhaajat olleet lietsomassa sotaa. Tosiasiassa Putin toistaa koko ajan halua " uuteen maailmanjärjestykseen." Tarkoitus on heikentää, hajottaa Eurooppa. Kaadettu pakolaiskaaos päälle ja yritetty aiheuttaa taloudellinen romahdus.
Putin haluaa tuhota demokratian, se on päävihollisensa. Venäjällä otettu käyttöön Stalinin ajan toimet. - Anonyymi
Tämä on vain Putinin harhainen mielisairas turha sota! Luonnon, ihmisten, aseiden, rahan ja kylien täyshävitystä! Putin hokee harhaisesti että Venäjää uhataan. Koko sota on käyty Ukrainan maaperällä ja sitä Putin tuhoaa!!! Kaikki hänen väitteensä ovat sekopäisiä vastuuttomia valheita. Hän haluaa tuhota Ukrainan ja lännen!
- Anonyymi
mulle riittää että se tuhoo ukrainan
- Anonyymi
Sehän on hyvä jos natsi putin on julistanut parin päivän tulitauon. Ukrainan armeija voi listiä putinin russakoita ihan rauhassa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1141946- 811244
- 421065
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri145874Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu69797Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri27762Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22721Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan36702Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i49700Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56649