Kunhan yhden asian tajuat mies

Anonyymi-ap

En ole tuo joka tuottaa suurimman osan sisällöstä tänne nykyisin.
Kaipaan mutta täällä ihan hillitysti ja harvoin. Häiritsee todella jos luulisit mun olevan hän.

28

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiköhän ne ole niitä alkoholistimummoja. Kuulemma ihan ovat lahko.

      • Anonyymi

        En ole mummo enkä aIkohoIisti mutta sinun juttusi on niin jalkeenjaaneita että hävettää kirjoitella samalla foorumilla. Miten yksi naisen irvikuva voi pilata koko paikan jutuillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mummo enkä aIkohoIisti mutta sinun juttusi on niin jalkeenjaaneita että hävettää kirjoitella samalla foorumilla. Miten yksi naisen irvikuva voi pilata koko paikan jutuillaan.

        Ainakin selvisi että valehtelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin selvisi että valehtelet.

        En valehtele koskaan. En pidä sellaisesta showsta mitä hän täällä järjestää. Ihmisillä on oikeita tunteita ja aitoa ikävää. Tämä käy leikkimässä ja itseasiassa haukkuu kaikkia kuten sinä juuri mummoja ja aIkohoIisteja. AIkohoIismi on sairaus ja isovanhemmuus on rikkaus, joten siivoa suusi , olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin selvisi että valehtelet.

        No mitä sä nyt sait selville tällä kertaa provoilevan miehen palstakommenteista? Selvästi yrität konstruoida jotain tuubaa


    • Anonyymi

      Tiedän. Siksi olen itsekin hiljoksiin.

      • Anonyymi

        Hyvä että joku ymmärtää kun osalla on oikeasti ikävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että joku ymmärtää kun osalla on oikeasti ikävä

        En minäkään välitä tänne kirjoittaa. En onneksi ole kauan ollutkaan.


    • Anonyymi

      Ketään ei kiinnosta kuka olet tai kuka et ole.

      • Anonyymi

        Kyllä kiinnostaa. Sinua ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kiinnostaa. Sinua ei kiinnosta.

        Niinhän sinä luulet, mutta ketään ei kiinnosta ja sehän sua vtuttaakin niin paljon, että alat kiusaamaan kateuksissasi sellasia jotka saavat enemmän huomiota kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet, mutta ketään ei kiinnosta ja sehän sua vtuttaakin niin paljon, että alat kiusaamaan kateuksissasi sellasia jotka saavat enemmän huomiota kuin sinä.

        En ole aloittaja. Kyllä kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Erehdyt. Olen ap.n kanssa samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja. Kyllä kiinnostaa.

        Etpä vissiin. 🤣Ja jos et olekaan, niin vakka kantensa valitsee. Ei muuta sanottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet, mutta ketään ei kiinnosta ja sehän sua vtuttaakin niin paljon, että alat kiusaamaan kateuksissasi sellasia jotka saavat enemmän huomiota kuin sinä.

        Enemmän huomiota ? En halua huomiota. Pelkään juuri sitä että kaivattuni luulisi minun olevan tuollainen huomionhakuinen kuin hän/sinä. Kirjoitan harvoin ja oikeista tunteistani. Sinulle tämä on joku leikkikenttä minne syljet touretteasi tunteettomasti. Olen erilainen, rauhallinen ja tunteellinen. Minua ei saa sotkea tollaseen kuin sä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aloittaja. Kyllä kiinnostaa.

        Kiitos sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä vissiin. 🤣Ja jos et olekaan, niin vakka kantensa valitsee. Ei muuta sanottavaa.

        Kyllä sä olet oikeassa siinä, että kyseinen kommentoija on todennäköisesti apmies itse. Se on varmaan aplodien paikka. Ihanaa kuvaa muuten annat kaikista naisista kun tappelet huomiosta naisena esiintyvän äijän kanssa ja uusinnat naisvihaa. Lämmin kiitos👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet, mutta ketään ei kiinnosta ja sehän sua vtuttaakin niin paljon, että alat kiusaamaan kateuksissasi sellasia jotka saavat enemmän huomiota kuin sinä.

        Onkohan yksikään näistä provodraamoosta johon yrität viitata sen kummempaa provoisoimosta mitä tuo aloituksen kirjoittanut uggel tekee nyt? Siis juuri tämä sama jonka kanssa väittelet hyvin lapsellisesti jostain palstan ruutuajasta🥱


    • Anonyymi

      Kuka se mies sitten on ketä käyt naimassa?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa sulle lukemista https://www.duodecimlehti.fi/duo12283

        Älä häpäise duodecim-lehteä. Tuollasella pöljällä ei ole oikeutta edes lukea duodecim-lehden artikkeleita, kun et tajua niistä asioista yhtään mitään. Et edes tajua mikä on Tourette ja miten se ilmenee käytännössä. 🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Kunpa se nainen joskus istuisi kanssani iltaa yhteisessä kodissa. En ymmärrä mitään tästä draamasta täällä.

    • Anonyymi

      Ai. Ok.

    • Anonyymi

      Mitä väliä täällä voi olla kuka ja mikä vaan. Ei se mies sinua tuosta aloituksesta tunnista.

    • Anonyymi

      Ja ei siinä, jo aiemmin pistänyt merkille tuon mainitsemasi kirjoittelijan ilmaantumisen.

      • Anonyymi

        Taitaa olla ihan sekopäinen kirjoittelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla ihan sekopäinen kirjoittelija.

        Ai tämä yks ja sama naisina esiintyvä sekopäinen kirjoittelija joka on myös aloittaja ja jonka juttuja toiset sekopäät päivittelee ja yrittää epätoivoisesti henkilöidä hänet kuka keneksikin naiseksi jonka olemassaolo on jostain syystä liikaa. Voi ipanoita


    • Anonyymi

      Eiku tää olikin se kaikenvihaaja varsinkin nykyisin äidin vihaaja kamalaa geenituotosta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe