Päättyi jouluna. Aaton jälkeen ei uusia aloituksia blogissa :DD
Hellun ja nahkun suhde
16
80
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa ne on viettänyt joulun yhdessä eikä ole tarvinnut blogata....oi ihanata
- Anonyymi
Rakastelleet takka tulen äärellä :)
- Anonyymi
Hehku kaipaa K miestä täällä
Mistä olet heidän salattuun blogiin päässyt stalkkaamaan? Toisekseen tuo eka kommentti varmaan osuu oikeaan. Onnea heille.
- Anonyymi
Ketä oikeasti kiinnostaa??!😂😂😂 Kannattaa varmaan hankkia ihan oikea elämä. Tosin kukaan ei varmaan jaksa juoruakkaa/stalkkeria irl.
- Anonyymi
Mä oletan että mies mainostaa nyt tällä kertaa itse tätä tämän vuoden spektaakkeleiden spektaakkelia eli tätä palstasatuaan joka ei kiinnosta oikeasti juuri ketään ja jos kiinnostaa, niin sieltä häpeäpoterostaan voi pälyillä ja päteä varmuudella ainaki siihen saakka kun mies kärrätään vihdoin parempaan talteen tarinoimasta
- Anonyymi
Hehe.no mulla tuo taaksejäänyttä elämää muilla nykypäivää
- Anonyymi
Ai tämän miehen feikkikeskustelun seuraaminen? No siitä on hyvä kyllä lähteä👍
- Anonyymi
Ei ne puhu enään. Ero tuli.
- Anonyymi
Olen seurannut ja jouluaaton jälkeen ei ole uusia keskusteluita. Ero tuli ja se naurattaa 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen seurannut ja jouluaaton jälkeen ei ole uusia keskusteluita. Ero tuli ja se naurattaa 🤣🤣
sinä olet aidosti ja oikeasti paha ihminen, onnea valitsemallesi tielle ... tulet mätänemään sisältäpäin. 🤥
- Anonyymi
Hui kamalaa tekstiä 💀
- Anonyymi
Eihän sitä tiedä jos vaikka olivat ne ulla linnan tyypid :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä tiedä jos vaikka olivat ne ulla linnan tyypid :D
Tosi törkeesti sanottu.
- Anonyymi
Politiikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p465269Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511730Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1331700Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141335
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41230No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol24116081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877