Hellun ja nahkun suhde

Anonyymi-ap

Päättyi jouluna. Aaton jälkeen ei uusia aloituksia blogissa :DD

16

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa ne on viettänyt joulun yhdessä eikä ole tarvinnut blogata....oi ihanata

• Anonyymi

Rakastelleet takka tulen äärellä :)

• Anonyymi

Hehku kaipaa K miestä täällä

• Mistä olet heidän salattuun blogiin päässyt stalkkaamaan? Toisekseen tuo eka kommentti varmaan osuu oikeaan. Onnea heille.

• Anonyymi

Ketä oikeasti kiinnostaa??!😂😂😂 Kannattaa varmaan hankkia ihan oikea elämä. Tosin kukaan ei varmaan jaksa juoruakkaa/stalkkeria irl.

• Anonyymi

Mä oletan että mies mainostaa nyt tällä kertaa itse tätä tämän vuoden spektaakkeleiden spektaakkelia eli tätä palstasatuaan joka ei kiinnosta oikeasti juuri ketään ja jos kiinnostaa, niin sieltä häpeäpoterostaan voi pälyillä ja päteä varmuudella ainaki siihen saakka kun mies kärrätään vihdoin parempaan talteen tarinoimasta

• Anonyymi

Hehe.no mulla tuo taaksejäänyttä elämää muilla nykypäivää

• Anonyymi

Ai tämän miehen feikkikeskustelun seuraaminen? No siitä on hyvä kyllä lähteä👍

• Anonyymi

Ei ne puhu enään. Ero tuli.

• Anonyymi

Olen seurannut ja jouluaaton jälkeen ei ole uusia keskusteluita. Ero tuli ja se naurattaa 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen seurannut ja jouluaaton jälkeen ei ole uusia keskusteluita. Ero tuli ja se naurattaa 🤣🤣

sinä olet aidosti ja oikeasti paha ihminen, onnea valitsemallesi tielle ... tulet mätänemään sisältäpäin. 🤥

• Anonyymi

Hui kamalaa tekstiä 💀

• Anonyymi

Eihän sitä tiedä jos vaikka olivat ne ulla linnan tyypid :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä tiedä jos vaikka olivat ne ulla linnan tyypid :D

Tosi törkeesti sanottu.

• Anonyymi

Politiikkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2767
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      305
      2715
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      47
      2371
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      161
      1440
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1152
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1126
    7. 57
      822
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      803
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      719
    10. 55
      712
    Aihe