Hellun ja nahkun suhde

Päättyi jouluna. Aaton jälkeen ei uusia aloituksia blogissa :DD
15116
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Jospa ne on viettänyt joulun yhdessä eikä ole tarvinnut blogata....oi ihanata

Äänestä
  • Rakastelleet takka tulen äärellä :)

Äänestä

Hehku kaipaa K miestä täällä

Äänestä

Mistä olet heidän salattuun blogiin päässyt stalkkaamaan? Toisekseen tuo eka kommentti varmaan osuu oikeaan. Onnea heille.

Äänestä

Ketä oikeasti kiinnostaa??!😂😂😂 Kannattaa varmaan hankkia ihan oikea elämä. Tosin kukaan ei varmaan jaksa juoruakkaa/stalkkeria irl.

Äänestä
  • Mä oletan että mies mainostaa nyt tällä kertaa itse tätä tämän vuoden spektaakkeleiden spektaakkelia eli tätä palstasatuaan joka ei kiinnosta oikeasti juuri ketään ja jos kiinnostaa, niin sieltä häpeäpoterostaan voi pälyillä ja päteä varmuudella ainaki siihen saakka kun mies kärrätään vihdoin parempaan talteen tarinoimasta

Äänestä

Hehe.no mulla tuo taaksejäänyttä elämää muilla nykypäivää

Äänestä
  • Ai tämän miehen feikkikeskustelun seuraaminen? No siitä on hyvä kyllä lähteä👍

Äänestä

Ei ne puhu enään. Ero tuli.

Äänestä
  • Olen seurannut ja jouluaaton jälkeen ei ole uusia keskusteluita. Ero tuli ja se naurattaa 🤣🤣

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Olen seurannut ja jouluaaton jälkeen ei ole uusia keskusteluita. Ero tuli ja se naurattaa 🤣🤣

sinä olet aidosti ja oikeasti paha ihminen, onnea valitsemallesi tielle ... tulet mätänemään sisältäpäin. 🤥

Äänestä

Hui kamalaa tekstiä 💀

Äänestä
  • Eihän sitä tiedä jos vaikka olivat ne ulla linnan tyypid :D

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Eihän sitä tiedä jos vaikka olivat ne ulla linnan tyypid :D

Tosi törkeesti sanottu.

Äänestä

Politiikkaa

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Päättyi jouluna. Aaton jälkeen ei uusia aloituksia blogissa :DD

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu