Tämän pizzapaikassas Prismassa,
Ilmoitetaan työntekijästä kuka julkisesti naureskelee asiakkaille.
Ja muille kyllä minä sukulaissuhteet tiedän.
Kuka omistaa
11
103
Vastaukset
- Anonyymi
Katsellaan samalla asunnon paskanhajut ja käytäväkolinat,
Mulle on vitun sama
Kenen kanssa Suhosen veljekset ovat naimisissa- Anonyymi
Että puolusteleilotulitusta samalla kun ystäväsi käsketään helvettiin ensiavusta🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että puolusteleilotulitusta samalla kun ystäväsi käsketään helvettiin ensiavusta🤣
Toinen kehuu ehdokkaan koiraa Facebookissa
Ja vittuuntunut ensiavun hoitaja huutaa että ei tänne tartte tulla pikkuvaivassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen kehuu ehdokkaan koiraa Facebookissa
Ja vittuuntunut ensiavun hoitaja huutaa että ei tänne tartte tulla pikkuvaivassaAmpukaa raketteja uudenvuoden päivänäkin perkelettäkö se mulle kuuluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ampukaa raketteja uudenvuoden päivänäkin perkelettäkö se mulle kuuluu
Ja poliitikot ovat tienneet rikollisten teot jo aiemmin että minä saatanan pellenä oikein pidätte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja poliitikot ovat tienneet rikollisten teot jo aiemmin että minä saatanan pellenä oikein pidätte?
Haudalle paskalle,
Puskaradiossa äänessä oleva oli hoitajana samassa palvelutalossa ja missä se adressit.com adressi viipyy on 5v myöhässä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haudalle paskalle,
Puskaradiossa äänessä oleva oli hoitajana samassa palvelutalossa ja missä se adressit.com adressi viipyy on 5v myöhässäVittuilulla ja valheella on lyhyet jäljet
- Anonyymi
Vesalla vauhti piällä. Pillerikalja otettu.
- Anonyymi
Hyvä Kokoomus.
- Anonyymi
🎆🎇ratiritiralla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 314214
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344027- 593645
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans273490- 863487
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643311- 812876
- 542805
- 252586
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142294