mistä hyviä boksereita?

Anonyymi-ap

Minkälaiset bokserit ois sellasia hyviä tai onko jotai merkkiä mitä monet käyttää? itellä on vaa jotai vanhoja black horsen ja tarttisin uusia 😅

9

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

senkus meet k citymarkettiin ja ostat vaikka björn borgin bokserit

• Anonyymi
    • Anonyymi

Monet pojat käyttää just noita björn borgin boksereita. Mullakin on muutamat sellaset mut varmaan eniten on Jack jonesin boksereita.

• Anonyymi

Mä käytän Björn borgin boksereita ja ne tuntuu ja näyttää hyviltä. On mulla myös muutamat black horsen bokserit ja nekin on ihan ok.

• Anonyymi

Kaupasta löytyy vaikka mitä. Eihän Suomessa myydä muuta 😂 jos jotain muuta mallia haluaa pitää se ostaa netistä.

• Anonyymi

Mulla on kaikenlaisia mut ehkä eniten noita Black horsen boksereita. On mulla myös semmosia lahkeettomia alushousuja mut niitä käytän tosi harvoin.

• Anonyymi

Osta noita Björn Borgin boksereita. Käytän niitä ite ja oon nähny että mun kaveritkin käyttää niitä.

• Anonyymi

Oon käyttänyt Puman ja Black Horsen boksereita ja ainakin ite tykkään niistä.

• Anonyymi

Joko kävit ostamassa boksereita?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen keho ei ole miehen oikeus

Miesten seksuaalisten tarpeiden täyttäminen ei ole naisten tai yhteiskunnan velvollisuus. Seksi ei ole kenenkään oikeus. https://www.hs.fi/mielipide/a
      Sinkut
      278
      1892
    2. Pelkäsin Sinua

Nainen, siksi pakenin eikä meistä koskaan tullut mitään 😓. Pidin liikaa sinusta, niin siksi pelkäsin. Tiedän että meistä olisi tullut jotakin hyvää j
      Ikävä
      42
      908
    3. Naiset tulleet liiankin itsenäiseksi

Naisten asema on Suomessa yliarvostettua ja tämän kyllä huomaa naisten käyttäytymisestä.
      Maailman menoa
      371
      810
    4. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      50
      720
    5. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      705
    6. Erdogan haluaisi Suomen nyt Natoon

Tuokin ukkeli on melkoinen tuuliviiri. Vielä muutama päivä oli ihan eri mieltä kuin tänään. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009358534.html "Turki
      Maailman menoa
      323
      703
    7. Jos nainen et olisi tuollainen mörökölli

Meistä olisi tullut vähintäänkin hyvät ystävät. Taidat suhtautua kaikkeen liian vakavasti, mietit liikaa ja rakennat itsellesi henkisen umpikujan.
      Ikävä
      42
      675
    8. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      638
    Aihe