Minkälaiset bokserit ois sellasia hyviä tai onko jotai merkkiä mitä monet käyttää? itellä on vaa jotai vanhoja black horsen ja tarttisin uusia 😅
mistä hyviä boksereita?
21
1303
Vastaukset
- Anonyymi
senkus meet k citymarkettiin ja ostat vaikka björn borgin bokserit
- Anonyymi
tässä on ihmeen hyvät boxerit päällä ja halvat:
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/sloggi-men-start-hipster-3-pack-miesten-bokserit
ja tässä vähän paremmat:
https://www.stockmann.com/calvin-klein-underwear-bokserit-3-pack/1170224339-1.html
Noi kun ostat niin pärjäät jo pitkälle.... - Anonyymi
Monet pojat käyttää just noita björn borgin boksereita. Mullakin on muutamat sellaset mut varmaan eniten on Jack jonesin boksereita.
- Anonyymi
Mä käytän Björn borgin boksereita ja ne tuntuu ja näyttää hyviltä. On mulla myös muutamat black horsen bokserit ja nekin on ihan ok.
- Anonyymi
Kaupasta löytyy vaikka mitä. Eihän Suomessa myydä muuta 😂 jos jotain muuta mallia haluaa pitää se ostaa netistä.
- Anonyymi
Mulla on kaikenlaisia mut ehkä eniten noita Black horsen boksereita. On mulla myös semmosia lahkeettomia alushousuja mut niitä käytän tosi harvoin.
- Anonyymi
Osta noita Björn Borgin boksereita. Käytän niitä ite ja oon nähny että mun kaveritkin käyttää niitä.
- Anonyymi
Oon käyttänyt Puman ja Black Horsen boksereita ja ainakin ite tykkään niistä.
- Anonyymi
Joko kävit ostamassa boksereita?
- Anonyymi
sellaset starterin ''liukaspintaset'' on parhaat
- Anonyymi
Niken ja Puman bokserit on varmaan parhaita mitä oon käyttänyt
- Anonyymi
Under Armour tech 6in bokserit on parhaat
- Anonyymi
Mulla on kans muutamat. Harrastatko urheilua?
- Anonyymi
Mee Ruåtsiin tai Ahnanmaalle. Kyllä ne påjat kaupassa nevoo kädestäpitäen.
- Anonyymi
Älä osta liian matalii.
- Anonyymi
Miten liian matalia?
- Anonyymi
Onhan niitä monia hyviä merkkejä. Vaikka esim just Puma, Björn borg ja CK.
- Anonyymi
Björn Borgin bokserit on kyl parhaat joita oon käyttänyt. Just eilen kävin taas ostaa niitä.
- Anonyymi
Ostin vasta CK:t. Mukavat ja kikkeli tykkää
- Anonyymi
Mistä kaupasta oot ostanut niitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751400Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431289Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521086Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51775
- 65764
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62737Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637