En ymmärrä

Anonyymi-ap

Miksi aikoinaan ylipäätään ihastuit minuun. Ehkä koitit perua kaiken kun huomasit että minäkin tykkään. Sinulla on joko kaikki paremmin kuin hyvin tai sitten tarve kulisseille.

32

878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kenelle tämä?

    • Anonyymi

      En oo perunut mitään. T. S

    • Anonyymi

      Miehellä miehelle tositarkoituksella.
      Vai sittenkin naiselta naiselle?

      • Anonyymi

        Näin


    • Anonyymi

      Miten ja miksi. Hyvä kysymys. Niin vain kävi. Se on se tunne. Ehkä joku muu osaa antaa sinulle paremman vastauksen...

    • Anonyymi

      En tiä kelle on mutta mä rakastan m miestä hautaan asti vaikka en sais koskaan koko ihanuutta

      • Anonyymi

        Tadaa! Minä olen täällä, m mies eli Marko! 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tadaa! Minä olen täällä, m mies eli Marko! 😎

        Olisitpa ollut Mika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa ollut Mika.

        Marko käy mulle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitpa ollut Mika.

        M o r i n g ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M o r i n g ???

        Häkä Häkkinen!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Henkinen ihastuminen tapahtui kaksi kertaa, mutta kummallakaan kerralla en halunnut sen enempää tutustua. Ihastuminen tapahtui silloin, kun voin todella huonosti kahdesta eri syystä johtuen.

    • Anonyymi

      Tai sitten aloin perua koska en huomannut että sinäkin tykkäät.

    • Anonyymi

      Onpas hölmö kysymys sinulta. Voiko ihastumista jotenkin edes selittää? Minkä sille tekee kun joku ihminen vain pistää sisuskalut uuteen järjestykseen. Näin teki minulle O alkava ihanuus... Jonka yritän kovasti unohtaa olosuhteiden takia.

    • Anonyymi

      Yritätkö järjellä perustella ihastumista? Eihän tuntemuksilleen mitään voi ja mihinkään lobotomiaan en välitä ilmoittautua. Tuntemuksieni...ainakin ja ehkä näkyvältä näyttävä kieltäminen johtui sisäisestä säikähdyksestäni mikä seurasi pelosta avautumisen tuomalle haavoittuvaisuudelle. Olosuhteet, tilanteet menneisyydessä ovat korkean ja paksun muurini perusta ja sitä en enää helpolla itsekään murra. Suojaa, kyllä. Eristää, tiedostan mutta se ei ole suojaamassa mitään kulisseja, koska niitä ei ole. Vain liian hyvä suoja.

    • Anonyymi

      Mä en jaksa enää varattua naista joka jahkailee.

      • Anonyymi

        Varattu olit itekin. Vai huvikseenko sormus nimettömässä kävelet?


      • Anonyymi

        Enpä jahkailis jos tekisit muuta kuin täällä kirjoittelisit....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä jahkailis jos tekisit muuta kuin täällä kirjoittelisit....

        Mun aikeet sun suhteen oli puhtaan valkeat....mä kirjoitin sulle! Hei tyhjää saa pyytämättäkin.
        Miksi oli pakko pelata rumasti? Mä en pelannut mitään.
        Ne mun tunteet löytyy sieltä sun työtakin povarista. Heitä roskiin.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun aikeet sun suhteen oli puhtaan valkeat....mä kirjoitin sulle! Hei tyhjää saa pyytämättäkin.
        Miksi oli pakko pelata rumasti? Mä en pelannut mitään.
        Ne mun tunteet löytyy sieltä sun työtakin povarista. Heitä roskiin.....

        En takuulla heitä... Vaan tulen ja otan sut oikeesti. Oletko valmis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En takuulla heitä... Vaan tulen ja otan sut oikeesti. Oletko valmis?

        Äläkä odottele mitään viestiä tänne tai wa... Tuijotan sua samanlailla sieluun asti kuin viimeksi ja puristan sua persikasta 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En takuulla heitä... Vaan tulen ja otan sut oikeesti. Oletko valmis?

        Älä oikeesti jaksa leikkiä! 😩 Mun on nyt mentävä. Moi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä oikeesti jaksa leikkiä! 😩 Mun on nyt mentävä. Moi....

        Leikkiä? Et edes tiedä kuka olen. Ja oletpahan täällä kirjoitellut "mulle" etkä edes voi olla varma kuka on kuka. Kyllä meni sulla taas tunteisiin. Kauanko jaksat vielä pelailla? En tiedä kuka olet, mutta minä tiedän kenet haluan... Ja aion tehdä sen livenä, en täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä oikeesti jaksa leikkiä! 😩 Mun on nyt mentävä. Moi....

        Ja munkin on mentävä.. Pitkä päivä töissä ja pk seudulla asti. Milloin mahdan keritä sinne missä sua voi edes vilaukselta nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja munkin on mentävä.. Pitkä päivä töissä ja pk seudulla asti. Milloin mahdan keritä sinne missä sua voi edes vilaukselta nähdä.

        Hyvää työpäivää. Kun kysyis livenä niin tietäis. Illalla lähen sivummalta keskustaan töihin. Siellä mua voi nähdä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja munkin on mentävä.. Pitkä päivä töissä ja pk seudulla asti. Milloin mahdan keritä sinne missä sua voi edes vilaukselta nähdä.

        Ethän sä tuntenut mua tai mä sua? 🤔😉
        Minun hän kyllä tietää mistä minut löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja munkin on mentävä.. Pitkä päivä töissä ja pk seudulla asti. Milloin mahdan keritä sinne missä sua voi edes vilaukselta nähdä.

        Kun tulet pk-seudulle niin peltilehmä jää sitten ulkokehälle!!! Peltilehmillä ei ole mitään asiaa kaupunkiin!


    • Anonyymi

      Erehdyin sun luonteesta. Siksi.

      • Anonyymi

        Nönönönönö. Luonteeni olikin parempi kuin osasit odottaa.


    • Anonyymi

      Just nuo mutta sinähän ymmärrät asian, ja tulet puoliväliin vastaan?

    • Anonyymi

      Niin kaipa mun oli kanssasi vaan yksinkertaisesti hyvä olla. Olin onnellinen. Täydensit jotenkin minua vaikka olit erillainen. Sait esiin puolia mitä kukaan muu ei ole saanut. Osasit ärsyttääkin sopivasti että aloin miettimään elämääni ja asioita. Sait minut uskomaan että elämästäni voi tulla vielä jotain.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe