Ketä sinä täällä kaipaat

Anonyymi-ap

Ja miten tänne päädyit, jos nyt käyt täällä? Olet edes anonyymin selityksen mulle velkaa.

30

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihastuin mieheen ja sen ihastuksen vallassa googletin jotain ja eksyin tänne. Vain häntä kaivannut täällä ja jos tunteet loppuu niin katoan täältä.

      • Anonyymi

        Tämä meni miehelle, unohdin mainita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä meni miehelle, unohdin mainita!

        Ei se mitään. Kiva vaan jos kaivattuni lukisi kommentin ja ajattelisi että onkohan minulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä meni miehelle, unohdin mainita!

        Nykyisin ei erota miestä naisesta.
        Ei se mitään haittaakaan.
        Tää on niin tätä.


    • Minä kaipaan N alkuista nuorta naista. Kaivannut häntä täällä viime vuoden syksystä saakka.

    • Anonyymi

      Kenelle sulle velkaa? No en todellakaan ole, eikä ole kukaan toinenkaan. Jos noin naiviin kyssäriin jotkut vastaa, niin se ei oo multa pois.
      Kait mä oon käynyt niinkuin nytkin kun kirjoitan. Ei se mihkään jossitteluun kuulu. Muttei sen pitäisi ketään rasittaa.
      Kysyn sulta yhtä lailla selitystä, miksi anona kyselet, velaksi sekin lasketaan.

    • Anonyymi

      Minä ihastuin nuorempaan mieheen. Ja tyhmä kun olen, niin etsin vihjeitä netistä, että: "mistä tunnistaa ihastuneen miehen", "ihastuneen miehen eleet" yms vastaavaa. Sitten taisin kysellä vihjeitä täältä. Vaikka täältä ei mitään hyviä vihjeitä ole oikein saanut, enemmänkin vain minua on haukuttu ja sanottu, että ei nuorempi mies voisi minusta olla kiinnostunut.
      Olen kuitenkin kokenut tämän kirjoittamisen helpottavana asiana, kun saa purkaa ajatuksiaan anonyymisti.
      Ja T-mies on mielessäni.

      • Anonyymi

        no vahtaako se sua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no vahtaako se sua?

        Kyllä hän on katsellut.


      • Anonyymi

        Tämä voisi olla kirjoittamani, ihastuksen kirjainkin on sama. Mutta siis purkautumaan tulin palstalle - meillä on kuitenkin yhteys, sitä ei vaan käytetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no vahtaako se sua?

        Mutta palstalla on sanottu, että ne katseet ei merkitse mitään.


    • Anonyymi

      En mä ketään kaipaa v*ttuilen muuten vaan ja esitän kaipaavaa..Real life kuulin jonkun kakaran kaipuuta joka oli nainut puolivuotta aikaisemmin jotain tyyppiä. Joululahjat jäänyt tekemättä puolivuotta sitten olevalle panokaverille siinä onkin sitten uusioperhetulossa tulevaisuudessa,,??

    • Anonyymi

      Puolivallattomasti kaipailen Katja- nimistä ihanaista. Puolivallattomasti siksi että ois kiva tutustua häneen ilman mitään pakko säätöä vaan nätisti ja hissukseen...

      • Kannattaa vaan mennä ja kertoa sille naiselle, että kiinnostais. Siinä se selviää nopeasti onko yhteistä säveltä, vaiko ei. Täällä huutelet vielä vuosienkin päästä tyhjyyteen muuten.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kannattaa vaan mennä ja kertoa sille naiselle, että kiinnostais. Siinä se selviää nopeasti onko yhteistä säveltä, vaiko ei. Täällä huutelet vielä vuosienkin päästä tyhjyyteen muuten.

        Tämä on yksipuoleisten ihastusten ajatushautomo eikä täältä löydä kuin vertaistukea. Täältä poistutaan kukin ajallaan. Tuskin näitä keväällä enää lueskelen..on silloin jo parempaa ajanvietettä, näin luulen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on yksipuoleisten ihastusten ajatushautomo eikä täältä löydä kuin vertaistukea. Täältä poistutaan kukin ajallaan. Tuskin näitä keväällä enää lueskelen..on silloin jo parempaa ajanvietettä, näin luulen?

        Kyllä täällä näyttää monella romanssit kukkivan. Paitsi minulla ja sinulla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä täällä näyttää monella romanssit kukkivan. Paitsi minulla ja sinulla.

        Miksi sinä haluat muille vakuutella että nuo palstasekopään itse kyhäämät hahmot olisi legittejä romansseja, joko olet stanan tyh mä tai ne ovat juurikin sinun itse tekemiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä haluat muille vakuutella että nuo palstasekopään itse kyhäämät hahmot olisi legittejä romansseja, joko olet stanan tyh mä tai ne ovat juurikin sinun itse tekemiä

        Olen vaan hyväuskoinen.


      • Anonyymi

        😘😘😘😘😘 söpis?


    • Anonyymi

      En kaipaa ketään. Ajatustenpurkupaikka vain minulle.

    • Anonyymi

      Jaa kuka niin? Kelle viestisi on tarkoitettu?

    • Anonyymi

      Mä kerroin googlelle sanan ikävä. Ei viisas teko sekään.

    • Anonyymi

      Olen ollut s24 muutenkin pitkään ....
      Tulin pyörimään sivustolle joskus 2003 tammikuussa .silloin opiskelin mut ei ollu siitä huolimatta kavereita paljoakaan....
      Ja sitten olen esim kirjoitellellut irl erojen jälkipyykkiä tänne ...
      Kirjoittaminen on auttanut minua ....
      Olen nainen jos joku miettii sitä.
      Edelleen on se että olen syystä tai toisesta pitkiä aikoja yksin ...
      Olen 20 vuoden ajan muuttaa tilanne mut enää enää ei jaksa ....
      Kun ei vain asiat mee niiku toivoi....
      On edes anonyymi kirjoittelu kun ei muuta ole.
      Selvinnyt tällätavoin eteenpäin ....

      Tuorenpia irl erojuttui en käy tässä läpi
      Olen ne jo käsitellyt....
      Muuten....

    • En nyt kaipaa ketään ja yritän pitää tilanteen stabiilina, mutta välillä kurkkaan tännekin mitä täällä pähkitään.

      Jotkut jutut koskettaa ja kaiketi mä olen ihminen joka tarvitsee tunnetta saadakseen elämästä irti mitään.

      • Olen empaattinen olento ja myötäelän helposti, joskus liikaakin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Olen empaattinen olento ja myötäelän helposti, joskus liikaakin.

        Millainen ”empaattinen myötäeläjä”(jep) olet miehenä, mikä siis oikeasti olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millainen ”empaattinen myötäeläjä”(jep) olet miehenä, mikä siis oikeasti olet?

        Nainen yhä edelleen.


    • Anonyymi

      Täälä kukaan ketään kaipaa, niin se oikeesti on..Täällä on helppo huudella pahaa oloaan..Suomalaiset ovat niin umpimielistä porukkaa ja vakavaa..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Osoittaa melkoista kunnioituksen puutetta noin kirjoittaa. Mutta tämähän onkin vain suomi24

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe