Olen lihava

Anonyymi-ap

Kroppani on pötkylä, olen ruma ja homssuinen. Uskon silti, että minäkin löydän joskus jonkun joka rakastaa minua. 😊 ei provo, ei trolli, ei kenenkään kiusaamisaloitus, eikä kenenäkään esiintymistä. Kirjoitin itsestäni ja en mollaa itseäni, vaan eihän kaikki maailman ihmiset vain ole hyvännäköisiä! Voisi olla huonomminkin, jos olisi vaikka joku epämuodostuma tai sairaus. Vaikka sellaisetkin ihmiset voivat olla kauniita, en sitä sano!

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietysti löydät. Ajattele viikko että olen kaunis ja oletkin vähän kauniimpi. Se ajattelu oikeasti vaikuttaa ulkonäköön. Se tulee ilmeistä ja muista. Kun ajattelet olevasi kaunis saatat jopa hymyillä ja olla sitä. Rumennat itsesi hokemalla sitä koko ajan itsellesi. Ei ole tervettä haukkua itseään koko ajan.

      • Anonyymi

        Hymyilen kyllä ja paljon, mutta ihan muista asioista. Ei mulle iloisuus ja onnellisuus tule siitä, tunnenko itseäni kauniiksi vai en. Ulkonäköni ei tee minua surulliseksi, eikä päinvastoin. Toki silloin on itsevarmempi olo, jos on laittautunut. Ja ylipainoisuus kyllä välillä painaa mieltä, mutta sille asialle teen koko ajan jotain. Tajusin kyllä tuon sun pointin, mutta kokisin turhaksi itsensä huijaamiseksi jos ajattelisin, että olen kaunis. Kun en ole sitä ulkoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilen kyllä ja paljon, mutta ihan muista asioista. Ei mulle iloisuus ja onnellisuus tule siitä, tunnenko itseäni kauniiksi vai en. Ulkonäköni ei tee minua surulliseksi, eikä päinvastoin. Toki silloin on itsevarmempi olo, jos on laittautunut. Ja ylipainoisuus kyllä välillä painaa mieltä, mutta sille asialle teen koko ajan jotain. Tajusin kyllä tuon sun pointin, mutta kokisin turhaksi itsensä huijaamiseksi jos ajattelisin, että olen kaunis. Kun en ole sitä ulkoisesti.

        Ehkä alat pikkuhiljaa kokea itsesi kauniimmaksi. Kokeile. Ajattelulla on paljon suurempi vaikutus kuin arvaatkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä alat pikkuhiljaa kokea itsesi kauniimmaksi. Kokeile. Ajattelulla on paljon suurempi vaikutus kuin arvaatkaan.

        Tuo ei vain toimi mun kohdalla. Tiedostan kaikki omat ulkonäölliset ja sisäiset vikani ja heikkouteni niin hyvin. Mulle on aina toitotettu joka paikassa miten ruma, huono, sairas jne. olen. Joskus jos joku kehuu kauniiksi tai kivaksi, niin se tuntuu suoranaiselta vttuilulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä alat pikkuhiljaa kokea itsesi kauniimmaksi. Kokeile. Ajattelulla on paljon suurempi vaikutus kuin arvaatkaan.

        Jos rehellinen olen niin kaikista eniten kaipaisin sitä, että mua kehuttaisiin ihanaksi, mukavaksi, kivaksi, hyväksi ihmiseksi tai ihan mitä vaan. Ulkonäköä ei tarvi kommentoida, vaikka silloin jos olisin täydessä tällingissä niin sen huomioiminen tietenkin tuntuisi hyvältä.


      • Anonyymi

        Ei tarvi haukkua itseä kun ex haukkuu irl. Vaikka olen sopusuhtainen ja nätiksi ja kauniiksikin sanottu. Niin tämä exmies edelleen haukkuu lähes päivittäin minua sian ja miehen näköiseksi, huoraksi ja solvaa jopa sukuelimeni. Sellaiselle pahoinpitelevälle narsistiselle, vieraissa juoksevalle alkoholistimiehelle olin uskollinen. Sitä uskoin turhaan ja sitä rakastin. Kunnes jätin kuin nallin kalliolle. Jaksoin vuoden.

        Enkä muuten tästä päivästä enää lue hänen viestejään :) Kun on jo älykkäämpi, lahjakkaampi, empaattisempi, hyväkuntoisempi, komeampi ja mukavampi turvallinen hyvä mies minulla. Jotta heipat sulle ex. Postimerkki pyllyyn ja amerikkaan vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi haukkua itseä kun ex haukkuu irl. Vaikka olen sopusuhtainen ja nätiksi ja kauniiksikin sanottu. Niin tämä exmies edelleen haukkuu lähes päivittäin minua sian ja miehen näköiseksi, huoraksi ja solvaa jopa sukuelimeni. Sellaiselle pahoinpitelevälle narsistiselle, vieraissa juoksevalle alkoholistimiehelle olin uskollinen. Sitä uskoin turhaan ja sitä rakastin. Kunnes jätin kuin nallin kalliolle. Jaksoin vuoden.

        Enkä muuten tästä päivästä enää lue hänen viestejään :) Kun on jo älykkäämpi, lahjakkaampi, empaattisempi, hyväkuntoisempi, komeampi ja mukavampi turvallinen hyvä mies minulla. Jotta heipat sulle ex. Postimerkki pyllyyn ja amerikkaan vaan.

        Sullahan on hyvin asiat nyt, miksi kuunnella jorinoita ja haukkuja..Erossa monesti alkaa tuo solvaaminen ja yritys toisen itsetunnon latistamiseksi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi haukkua itseä kun ex haukkuu irl. Vaikka olen sopusuhtainen ja nätiksi ja kauniiksikin sanottu. Niin tämä exmies edelleen haukkuu lähes päivittäin minua sian ja miehen näköiseksi, huoraksi ja solvaa jopa sukuelimeni. Sellaiselle pahoinpitelevälle narsistiselle, vieraissa juoksevalle alkoholistimiehelle olin uskollinen. Sitä uskoin turhaan ja sitä rakastin. Kunnes jätin kuin nallin kalliolle. Jaksoin vuoden.

        Enkä muuten tästä päivästä enää lue hänen viestejään :) Kun on jo älykkäämpi, lahjakkaampi, empaattisempi, hyväkuntoisempi, komeampi ja mukavampi turvallinen hyvä mies minulla. Jotta heipat sulle ex. Postimerkki pyllyyn ja amerikkaan vaan.

        Et kauaa aikaillut? Tuota alkoiko suhde ennen kun lopetit edellisen? Entä onko diagnoosi narsismista?


    • Anonyymi

      Riittää että miehet kiinostuu sen kauniimpi ei tarviikkaan olla...Miehiäkin on monea luokkaa Aluokkaa ja siitä edespäin..

      • Anonyymi

        Ei miehiä kiinnosta rumemmissa naisissa kuin ehkä se yksi asia, joten ei riitä todellakaan tuo.


      • Anonyymi

        Ja naisia. Ei tarvitse olla sukupuolesta riippuvainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naisia. Ei tarvitse olla sukupuolesta riippuvainen

        Juu kyllä toimii toisinpäinkin..Sehän menee vaan että mitä kukin hakee ei ole näöstä kiinni..


    • Anonyymi

      Rumia ei olekkaan on vain vähemmäm kauniita...Miehissä komeita ja ei niin komeita...Jokainen saa päättää mitä aattelee...

    • Anonyymi

      Kannattaa liikkua T: P

    • Anonyymi

      Näin. Ja aamulla taas nasmies

    • Anonyymi

      Kyllä taas on niin mustamaalaamismatskua kuin olla voi, turha selitellä muuta. Olet ällö.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe