Pietarissa käy tilitjen trollikoneet täysillä, kun Kremlissä painaa huoli siitä että Suomi ei enää ikipäivinä tule ostamaan energiaa siellä valtaa pitävältä rosvojoukolta.
Olkiluoto 3 käyttöönotto edistyy , tiltu käy täysillä
14
75
Vastaukset
- AnonyymiHienoa jos sähkön hinta laskee takaisin 5€/MW - AnonyymiMikä olisi 0,5 senttiä / kWh. Ei sähkö ole ennenkään noin vähän maksanut, joten tätä ei tapahdu. 

- AnonyymiMiten aloittaja voi olla noin sekaisin? Aloittaja on selvästi Ukrainan trolli ja levvittää Venäjä vihaa. - AnonyymiEi, olen ihan rehellinen suomalainen, toisin kuin te tiltut olette. 
- AnonyymiVenäjävihaan ovat syyllisiä yksinomaan venäläiset itse. 

- AnonyymiEi ne taida trollikoneet ymmärtää Olkiluodosta paljon trollailla ja toiseksi, Venäjän ison tuotantokapasiteetin rinnalla OL3 on yksi tuhahdus. Mutta Venäjän suurin haaste on nykyisellään estää tai oikeammin hidastaa oman tuotantopotentiaalinsa rommaamasta. Siksi Zaporižžja on Rosatomille tärkeä Venäjän eteläosien kannalta. - AnonyymiNiinpä, Venäjä tärvää energiaviennistä saamansa rahat turhaan sotimiseen, mitä vähemmän vientiä, sitä hankalampaa sodan rahoittaminen ja sitä nopeammin rahat loppuu. 
 Siksi Olkiluoto 3 saa tiltut käymään täysillä.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Niinpä, Venäjä tärvää energiaviennistä saamansa rahat turhaan sotimiseen, mitä vähemmän vientiä, sitä hankalampaa sodan rahoittaminen ja sitä nopeammin rahat loppuu. 
 Siksi Olkiluoto 3 saa tiltut käymään täysillä.Suomiko pystyy tällä kaatamaan Venäjän? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Suomiko pystyy tällä kaatamaan Venäjän? Ei pysty eikä ole tarkoituskaan. Suomi omalta osaltaan osallistuu sivistyneen maailman ponnisteluihin terroristivaltion hyökkäyksen naapurimaahansa, lopettamiseen. 
 Samoin Suomi puolustaa itseään estämällä terroristivaltion tulevat aggressiot esim. Suomen suvereniteettiä kohtaan.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Suomiko pystyy tällä kaatamaan Venäjän? Suomen ei tarvitse kaataa Venäjää eikä me suomalaiset haluakaan sitä kaataa eikä Olkiluoto 3 sitä kaada. Venäläiset kaataa itse putinin terroristihallinnon, ennemmin tai myöhemmin ja tavalla tai toisella. Toivottavasti siten että ei tule valtavaa kaaosta. 

- AnonyymiUlina ja housuihinkusemisen ja paskomisen äänet raikaavat kun maailma kääntää natsiterroristi Putinistanille selkänsä. 
 Putinin Venäjä ei ole aito Venäjä.
- AnonyymiToivottavasti tuo ranskalainen laitos alkaa skulaan, mutta tällä erää se on käynyt vasta muutaman tunnin. 
- AnonyymiMontako kilowattia yhdestä kuumana käyvästä pietarilaisesta saa ennnen kuin se kylmenee lopullisesti? 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424895
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161683
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011413
- 1521311