Naapuritalossa myöhään eilen illalla jälleen kamala möykkä ja pauke. Poliisi kävi myös paikalla ja vei jonkun miehen mukanaan joka näytti laittavat hyvinkin paljon vastaan. Tälläinen meno pitää saada loppumaan sillä virkavallan käynti lähes joka viikkoista nyt ollut viime-aikana.
Karvetissa tapahtuu taas
9
242
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Täällä Sienipolulla eilen illalla ammuttiin ilotulite asunnossa että silleen. Rauhatonta on joo.
- Anonyymi
Mitenpä lopetat.8kk olen yhden höpelön uhkailuja ja mölinåä ottanut vastaan poliisit käy mut eivät vie mihinkään.lataamos välil ja sama meno jatkuu mökkiin tulles . Varmaan kohta minä olenkin se häirikkö kun soitan poliisit näin laki suomessa.
- Anonyymi
Jälleen eilen illalla ja yöllä samaa möykkää. Juttelin tässä aamulla yhden kyseisessä talossa asuvan henkilön kanssa ja oli myös kuullut saman möykän, mutta ei tiennyt mistä tulee vaikka oli rappukäytävään mennyt kuuntelemaan. Tälläisen möykän on vain loputtava ennen kuin pitää ryhtyä kovempiin toimenpiteisiin.
- Anonyymi
Mikä talo kyseessä?
- Anonyymi
Kolmostalo.
- Anonyymi
kerrostalo kolmannessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmostalo.
häiritseekö yksityinen talo viereistä kaupungin vuokrataloa. nyt on kyllä jutut teillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmostalo.
Höpöhöpö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682867
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642356- 2032169
- 711796
- 951713
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91591- 921353
- 811110
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2091102- 951059