saa monen viikon ruuat. Verot alas, paitsi pienipalkkaisilta ja tavallisilta eläkeläisiltä.
Kokoomus on ihmiselle susi? - Me leikataan köyhiltä loputkin, 20 eurolla
95
61
Vastaukset
- Anonyymi
Työttömillä ja eläkeläisillä on aikaa juosta kahvitarjousten perässä. Aina ne valittaa.
- Anonyymi
Kunto kasvaa.
- Anonyymi
Juokseminen on terveellistä aivoilleki.
- Anonyymi
Ei köyhä eläkeläinen jaksa juosta. Kulkeminen maksaa.
- Anonyymi
Joo, KELA-taksikyytejä on vaikea saada edes terveyskeskukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, KELA-taksikyytejä on vaikea saada edes terveyskeskukseen.
Reijo KOK BERNER uudisti taksilait.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reijo KOK BERNER uudisti taksilait.
Vapaa yrittää I en kukoistaa.
- Anonyymi
Oma vika. Kun juoksee, jaksaa pitkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma vika. Kun juoksee, jaksaa pitkään.
Ylös, ulos ja lenkille!
- Anonyymi
Kok on ihmissusi.
- Anonyymi
Ei ihmissusia olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmissusia olekaan.
Pistä linkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmissusia olekaan.
Oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmissusia olekaan.
Totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
Missä linkki?
- Anonyymi
Äänestä SDP:tä !
- Anonyymi
SDP:n Mrinin hallitus korotti pieneläkeläisten veroja eläkehaarukassa 1300 - 1800 e/kk.
Onhan se kuvottavaa, jos myös pieneläkeläiset saavat luvatun 6,8 %:n indeksikorotuksen.
2500 e/kk eläkkeen verotus laski niin paljon, että toteutunut indeksikorotus on 8 %.
1300 - n. 1800 eläkkeellä toteutunut korotus on 6,4 - 6,5 %.
- Anonyymi
Säästö on parasta.
- Anonyymi
Sijoitus tuottaa.
- Anonyymi
"Sijoitus tuottaa."
Mikä sijoitus auttaa. Totta, korvien väliin sijoittaminen.
Me ainakin myytiin kaikki sijoitukset jo vuosi takaperin pois. Kaikki pankkiin ja tietysti jaetaan lapsille edelleen. Asunnot 32 myytiin jo 15-20 vuotta sitten. Tuntui että se on eläkeläiselle liikaa tressiä, vaikka oli vuokralaisa jotka ovat asuneet yli 20 vuotta.
nim. eläkeläiseksi 63v ja siitä on nautittu 21 vuotta. Pari vuotta takaperin kyllä askel hidastui kun lonkka kipeytyi.
- Anonyymi
Miksi KOK toimii noin.??
- Anonyymi
Ropo tähtää 1930 luvulle
- Anonyymi
Tästähän on kysymys sanoa a häkkänen.
- Anonyymi
Kani?
- Anonyymi
Kanilta hattu jo leikattu?
- Anonyymi
Polku lapsi
- Anonyymi
Marinin hallitus poisti invalidivähennyksen 115 e/v 1.1.2023 alkaen.
KIEROA!
Kukkaro kevenee, mutta useimmille syy selviää vasta veroehdotuksesta keväällä 2024, jolloin vaaleuista on jo yli vuosi.
Aiemmin verottaja on tehnyt invalidivähennyksen suoraan verosta virkatyönä.- Anonyymi
Se on Orpolle mieleen. Kokoomuslaiset eivät itse huomanneet leikata, kun invalidivähennyksen teki verottaja suoraan verosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Orpolle mieleen. Kokoomuslaiset eivät itse huomanneet leikata, kun invalidivähennyksen teki verottaja suoraan verosta.
Kokoomuksen veroasiantuntemus on heikoissa kantimissa.
- Anonyymi
Ei leikata.
- Anonyymi
Kerätään pulloja
- Anonyymi
verot alas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
verot alas
SDP:n Heinäluoma poisti varallisuusveron lyhyeksi jääneellä valtiovarainministerikaudellaan.
Sipilän hallitus hyväksyi hallintarekisterin, ts. omistukset piiloon hallintarekisteriin.
Seuraavaksi Kokoomus poistaa pääomatuloverot kokonaan ja kansalaisten verotus muuetaan kaikilta osin tasaveroksi. Nythän vasta kunnallisvero, kirkollisvero ja käytännössä myös mediavero ovat tasaveroja. Anonyymi kirjoitti:
SDP:n Heinäluoma poisti varallisuusveron lyhyeksi jääneellä valtiovarainministerikaudellaan.
Sipilän hallitus hyväksyi hallintarekisterin, ts. omistukset piiloon hallintarekisteriin.
Seuraavaksi Kokoomus poistaa pääomatuloverot kokonaan ja kansalaisten verotus muuetaan kaikilta osin tasaveroksi. Nythän vasta kunnallisvero, kirkollisvero ja käytännössä myös mediavero ovat tasaveroja.Kun suurin osa pääomatuloista tavallisella saajalla tulee pääomista, joista on jo verot maksettu, niin niiden pitäisikin olla verottomia. Muutoinhan tulee moninkertaista verotusta, eikä se ole hyväksi vaurauden luonnissa hyvinvoinnin suuntaan!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun suurin osa pääomatuloista tavallisella saajalla tulee pääomista, joista on jo verot maksettu, niin niiden pitäisikin olla verottomia. Muutoinhan tulee moninkertaista verotusta, eikä se ole hyväksi vaurauden luonnissa hyvinvoinnin suuntaan!
Joko dementia vaivaa?
Veroja ei makseta siitä "itse säästetystä" pääomasta, vaan sen tuotoista, kuten osingoista, korkotuotoista ja myyntivoitoista. Pääomavero eli varallisuusvero poistettiin jo SDP:n Heinäluoman valtiovarainministerikaudella reippaasti yli 10 vuotta sitten. Anonyymi kirjoitti:
Joko dementia vaivaa?
Veroja ei makseta siitä "itse säästetystä" pääomasta, vaan sen tuotoista, kuten osingoista, korkotuotoista ja myyntivoitoista. Pääomavero eli varallisuusvero poistettiin jo SDP:n Heinäluoman valtiovarainministerikaudella reippaasti yli 10 vuotta sitten.Itse säästetyn pääoman tuotto on myös itsesäästettyä! Eihän sitä muutoin olisi saatavilla kuin säästämällä! Sosialisti on ahne ja jopa on ajoittain kansallistanut muiden omaisuuksia, sikamaista touhua, kun ette itse saa mitään aikaan, niin kateus saa teistä pölkkypäitä!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Itse säästetyn pääoman tuotto on myös itsesäästettyä! Eihän sitä muutoin olisi saatavilla kuin säästämällä! Sosialisti on ahne ja jopa on ajoittain kansallistanut muiden omaisuuksia, sikamaista touhua, kun ette itse saa mitään aikaan, niin kateus saa teistä pölkkypäitä!
En ole ikinä äänestänyt demareita enkä vasureitakaan, mutta mielestäni pitäisi tietää, mistä kirjoittaa.
Anonyymi kirjoitti:
En ole ikinä äänestänyt demareita enkä vasureitakaan, mutta mielestäni pitäisi tietää, mistä kirjoittaa.
Minähän tiedän mistä kirjoitan!
Muuta et kykene osoittamaan!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minähän tiedän mistä kirjoitan!
Muuta et kykene osoittamaan!Sitten kirjoitat tarkoituksella soopaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kirjoitat tarkoituksella soopaa.
Tuo mitä kirjoitin on täyttä faktaa jota et muuksi kykene osoittamaan! Vertaa vaikka:
"Itse säästetyn pääoman tuotto on myös itsesäästettyä! Eihän sitä muutoin olisi saatavilla kuin säästämällä! Sosialisti on ahne ja jopa on ajoittain kansallistanut muiden omaisuuksia, sikamaista touhua, kun ette itse saa mitään aikaan, niin kateus saa teistä pölkkypäitä!"
Oman pääoman tuoton pitäisi olla verotonta!
Sosialistinen ajattelu vie tuhkatkin pesästä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tuo mitä kirjoitin on täyttä faktaa jota et muuksi kykene osoittamaan! Vertaa vaikka:
"Itse säästetyn pääoman tuotto on myös itsesäästettyä! Eihän sitä muutoin olisi saatavilla kuin säästämällä! Sosialisti on ahne ja jopa on ajoittain kansallistanut muiden omaisuuksia, sikamaista touhua, kun ette itse saa mitään aikaan, niin kateus saa teistä pölkkypäitä!"
Oman pääoman tuoton pitäisi olla verotonta!
Sosialistinen ajattelu vie tuhkatkin pesästä!Mielestäni pienet pääomatulot, esim. alle 1000 e/vuodessa voisivat olla verovapaat ja myös kaikki myyntitappiot sellaisenaan, pienetkin, tulisi voida vähentää verotuksessa toisin kuin nykyään.
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni pienet pääomatulot, esim. alle 1000 e/vuodessa voisivat olla verovapaat ja myös kaikki myyntitappiot sellaisenaan, pienetkin, tulisi voida vähentää verotuksessa toisin kuin nykyään.
Tuokin olisi muutos oikeaan suuntaan mutta liian pieni, koska hyvin asiansa hoitaneella niitä on tuo jo kuukaudessa ja aina sosialismi siitä pihistää vähintään 30%.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Tuokin olisi muutos oikeaan suuntaan mutta liian pieni, koska hyvin asiansa hoitaneella niitä on tuo jo kuukaudessa ja aina sosialismi siitä pihistää vähintään 30%.
Kun et selvästikään tunne edes keskeisiä veroasioita, ei kannattaisi esiintyä asiantuntijana.
Sijoittajana voi tietysti pärjätä myös moukantuurilla. Apinat ovat sen osoittaneet. Anonyymi kirjoitti:
Kun et selvästikään tunne edes keskeisiä veroasioita, ei kannattaisi esiintyä asiantuntijana.
Sijoittajana voi tietysti pärjätä myös moukantuurilla. Apinat ovat sen osoittaneet.Taidan tuntea veroasiat sinua paremmin koska joudun maksamaan monen sortin veroja ja sinä et ehkä mitään jos ei työttömyyskorvauksesta sitä peritä! Ehkä juuri siksi tuo apinavero on sinulle niin tuttua!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Taidan tuntea veroasiat sinua paremmin koska joudun maksamaan monen sortin veroja ja sinä et ehkä mitään jos ei työttömyyskorvauksesta sitä peritä! Ehkä juuri siksi tuo apinavero on sinulle niin tuttua!
Apina pärjäsi pörssisijoittajana paremmin kuin sijoittamisen ammattilaiset. Tutkittu asia.
Miten verottaja suhtautui, maksoiko apina myös veroa, ei ole tiedossa. Anonyymi kirjoitti:
Apina pärjäsi pörssisijoittajana paremmin kuin sijoittamisen ammattilaiset. Tutkittu asia.
Miten verottaja suhtautui, maksoiko apina myös veroa, ei ole tiedossa.Oliko vallan veljesi?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Oliko vallan veljesi?
Ei mun vaan ehkäpä sun asiantuntemuksen tasoa? Taisi nyt mennä imartelun imartelun puolelle.
Mitä muuten pitää ajatella "asiantuntijasta", joka jälkikäteen pokkana poistaa asiantuntemattoman veromöläyksensä? -Rekatulle nimimerkille se onnistuu. Anonyymi kirjoitti:
Ei mun vaan ehkäpä sun asiantuntemuksen tasoa? Taisi nyt mennä imartelun imartelun puolelle.
Mitä muuten pitää ajatella "asiantuntijasta", joka jälkikäteen pokkana poistaa asiantuntemattoman veromöläyksensä? -Rekatulle nimimerkille se onnistuu.Liikaa meitä verotetaan, jokaisen pitää itse hankkia omat varansa elämiseen, se onnistuu tieltä työn avulla koska minäkin olen onnistunut. Pitää vain suhtautua työhön oikein, eikä antautua ay orjaksi!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Liikaa meitä verotetaan, jokaisen pitää itse hankkia omat varansa elämiseen, se onnistuu tieltä työn avulla koska minäkin olen onnistunut. Pitää vain suhtautua työhön oikein, eikä antautua ay orjaksi!
ay:stä taidamme olla samaa mieltä
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Liikaa meitä verotetaan, jokaisen pitää itse hankkia omat varansa elämiseen, se onnistuu tieltä työn avulla koska minäkin olen onnistunut. Pitää vain suhtautua työhön oikein, eikä antautua ay orjaksi!
Verotus minimiin ja palvelut. Jokainen hoitakoon tiensä ja muut vastaavat missä kulkee. Katuvalot ja muut vastaavat niiden huoleksi joita ne auttaa. Terveydenhuolto USA:n malliin. Tosin osavaltiosta riippuen sielläkin verotus Suomen luokkaa. JNE.
Verotuksesta voi olla montaa mieltä. Kuka sitä maksaa ja kuka siitä hyötyy enemmän kun toiset. Moni Extyökkäriä myöten ei edes ymmärrä kaikkea asiasta, Extyökkäri hyvä esimerkki siitä että vastuu muiden, mutta itseä ei saisi mikään tuontapainen koskea, kuten lopulta koskekaan kun me hänen hoidot ja elämä maksetaa. Anonyymi kirjoitti:
Verotus minimiin ja palvelut. Jokainen hoitakoon tiensä ja muut vastaavat missä kulkee. Katuvalot ja muut vastaavat niiden huoleksi joita ne auttaa. Terveydenhuolto USA:n malliin. Tosin osavaltiosta riippuen sielläkin verotus Suomen luokkaa. JNE.
Verotuksesta voi olla montaa mieltä. Kuka sitä maksaa ja kuka siitä hyötyy enemmän kun toiset. Moni Extyökkäriä myöten ei edes ymmärrä kaikkea asiasta, Extyökkäri hyvä esimerkki siitä että vastuu muiden, mutta itseä ei saisi mikään tuontapainen koskea, kuten lopulta koskekaan kun me hänen hoidot ja elämä maksetaa.Älä kuvittele vaan lue kommenttejani! Oppisit edes jotain, kun nyt näytätä täys toopelta!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Itse säästetyn pääoman tuotto on myös itsesäästettyä! Eihän sitä muutoin olisi saatavilla kuin säästämällä! Sosialisti on ahne ja jopa on ajoittain kansallistanut muiden omaisuuksia, sikamaista touhua, kun ette itse saa mitään aikaan, niin kateus saa teistä pölkkypäitä!
Luovutustappion verovähennysoikeus.
Miksi demarit on tuollaisen oikeuden nettoveronmaksajille aikanaan säätäneet ? Anonyymi kirjoitti:
Luovutustappion verovähennysoikeus.
Miksi demarit on tuollaisen oikeuden nettoveronmaksajille aikanaan säätäneet ?Ajatteles, jos maksat veroa siitä, että saat tuloa omaisuuden luovutuksesta, niin pitäähän sen olla myös päinvastoin!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ajatteles, jos maksat veroa siitä, että saat tuloa omaisuuden luovutuksesta, niin pitäähän sen olla myös päinvastoin!
Extyökkärin kirjoituksista näkyy selvästi se tosiasia, että mielenterveyspalveluihin tarvitaan huomattavasti enemmän henkilökuntaa ja lääkkeitä.
Anonyymi kirjoitti:
Extyökkärin kirjoituksista näkyy selvästi se tosiasia, että mielenterveyspalveluihin tarvitaan huomattavasti enemmän henkilökuntaa ja lääkkeitä.
Mistähän syystä? Laitappa eritellyt perustelut!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ajatteles, jos maksat veroa siitä, että saat tuloa omaisuuden luovutuksesta, niin pitäähän sen olla myös päinvastoin!
Yritän yritän mutta en vaan ymmärrä miksi yksityisen omistamisen myyntitappion pitäisi valtion kuitata.
Eikös vähävarainenkin porvari halua, että jokainen olisi oman onnensa oikea sininen seppä eikä valtion (nettoveronmaksajien) vasen punainen elätti ?
Kotitalousvähennys 2 miljardia.
Oman onnensa sepät remontoivat ja siivouttavat yksityisomaisuuttaan valtion laskuun ? Anonyymi kirjoitti:
Yritän yritän mutta en vaan ymmärrä miksi yksityisen omistamisen myyntitappion pitäisi valtion kuitata.
Eikös vähävarainenkin porvari halua, että jokainen olisi oman onnensa oikea sininen seppä eikä valtion (nettoveronmaksajien) vasen punainen elätti ?
Kotitalousvähennys 2 miljardia.
Oman onnensa sepät remontoivat ja siivouttavat yksityisomaisuuttaan valtion laskuun ?Miksi voitosta sitten pitäisi maksaa veroja jos tappiosta ei saa korvausta? Eikö tasapuolisuus sovi komuloiselle?
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Miksi voitosta sitten pitäisi maksaa veroja jos tappiosta ei saa korvausta? Eikö tasapuolisuus sovi komuloiselle?
Tasapuolisuus, he heh !
Kokkarit on sitten hupaisa vänkääjiä. Anonyymi kirjoitti:
Tasapuolisuus, he heh !
Kokkarit on sitten hupaisa vänkääjiä.Et näköjään ymmärrä sanaa tasapuolisuus!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Et näköjään ymmärrä sanaa tasapuolisuus!
Kokoomukselaiset ei siis hyväksy että heidänkin pitäisi itse vastata elämästään. On teillä melkoinen seurakunta ja uskonto.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Kun suurin osa pääomatuloista tavallisella saajalla tulee pääomista, joista on jo verot maksettu, niin niiden pitäisikin olla verottomia. Muutoinhan tulee moninkertaista verotusta, eikä se ole hyväksi vaurauden luonnissa hyvinvoinnin suuntaan!
mitä sie höpötät jos saa 1€ pääomaa menee siitä 0.30€ veroa
mut milli niin eipä maksa 0.30milliä veroa vaan alle oikeinko?
tampio ;) Anonyymi kirjoitti:
mitä sie höpötät jos saa 1€ pääomaa menee siitä 0.30€ veroa
mut milli niin eipä maksa 0.30milliä veroa vaan alle oikeinko?
tampio ;)Taisin tuossa edellä kirjoittaa pääomatuloista, en pääomasta!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Taisin tuossa edellä kirjoittaa pääomatuloista, en pääomasta!
miksi kerätä omaisuutta liikaa et kuitenkaan saa niitä matkaan kun tulee se päätepiste, nautitaan nyt eikä tulevaisuudessa koska et tiedä milloin tulevaisuus päättyy.
en tarkoita sitä että tilit pitää näyttää 0€ kuitenkaan ;) Anonyymi kirjoitti:
miksi kerätä omaisuutta liikaa et kuitenkaan saa niitä matkaan kun tulee se päätepiste, nautitaan nyt eikä tulevaisuudessa koska et tiedä milloin tulevaisuus päättyy.
en tarkoita sitä että tilit pitää näyttää 0€ kuitenkaan ;)Mikä on liikaa omaisuutta? Voitko määrittää sen määrän?
Miten voit tietää sen millaiseksi maailma muuttuu ensi vuonna? Saatko enää palkkaa ja jos saat niin paljonko? Mielestäni sellainen parin vuoden puskuri on hyvä alku ja vähentää stressiä huomattavasti.
Jos sitä sitten jää jälkeesi niin jälkikasvu siitä nauttii ja jos ei ole jälkikasvua ,voit testamentata kelle haluat.
Minä ainakin olen siitä mielissäni, etten ole tyhjätasku ja se antaa näin eläkeläisellekin suuren vapauden ajanvieton puitteissa. Voin lähteä vaikka Nord Capiin tai Roomaan kunhan vaan itse siihen innostun joskin noissa olen jo pariin kertaan vieraillutkin. Onhan noiden välissä montakin kiinnostavaa paikkaa, joihin voi käydä tutustumassa., Vielä kun sen voi tehdä omalla rahalla eikä jää velkaorjaksi kelleen, niin se on vielä mukavampaa.
- Anonyymi
Wow
- Anonyymi
Nkdv
- Anonyymi
Hwiare statister
- Anonyymi
20 e on vähän.
- Anonyymi
Kyllä siitäkin voi leikata.
- Anonyymi
Ei tässä nyt vielä kukaan ole mitään tehny.
- Anonyymi
Miksi puhutte tuollaista roskaa? Suomessa kukaan ei ansaitse alle 3000e/kk. Tämän on vakuuttanut kokoomuslainen kansanedustajanainen.
- Anonyymi
Ei juuri kukaan
- Anonyymi
Ruokaa tuokaa.
- Anonyymi
Juomaa jakakaa.
- Anonyymi
KOK Sari Sarkomaa presidentiksi! -Tietää neuvoa, miten 20 eurolla saa monen viikon ruuat.
- Anonyymi
Parasta 1930luvulla.
Jos et ole aikuisten oikeesti rikas niin älä äänestä Sekoomusta. Siis jos tienaat alle 3,5 k per kk.
Kaikessa loppupeleissä maksat Sinä. Terveyden hoidon maksuissa, päivähoidon maksuissa jne. Sinä maksat!
Vaikka on trendikästä olla mukamas parempi osainen niin älä äänestä. Koska Sinä maksat!- Anonyymi
Voi sadoa muille että kokoomusta
Salaa voi äänestää mitä vain Anonyymi kirjoitti:
Voi sadoa muille että kokoomusta
Salaa voi äänestää mitä vainVaikka noin. Toki jos tienaa 10 k kuussa niin ymmärrän Kokoomusta äänestänyttä. Alhaisemmat verot.
- Anonyymi
Peto pahimmasta päästä aloittajaa myötäillen.
- Anonyymi
Hurraa.
- Anonyymi
Raateluhampaat välillä vilahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raateluhampaat välillä vilahtaa.
Yhdessä kuorossa ulvotaan - leikataan, leikataan.
- Anonyymi
AA-AA-AAA-AAPUVA !!!
- Anonyymi
Kaumaattinen lähestymistapa.
- Anonyymi
Karttakaamme kokoomusta yli kaiken.
- Anonyymi
9 eke palkka päivältä riittää. Siihen.
- Anonyymi
Susi on eläin.
- Anonyymi
Kok. Aina valittaa
- Anonyymi
Leikkaaminen on kivaa, varsinkin pienituloisilta.
- Anonyymi
Hei, missä on noin kirjoitettu?
- Anonyymi
Pistää guuggeliin tekstin "Kokoomuksen Sarkomaa pienituloisista: ”Parilla kympillä ihminen hankkii vaikka monen viikon ruuat”"
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810