Päteviä matkaoppaita

Anonyymi-ap

Mitäs baaria suosittelette, ”muodollisen” pätevyyden takia pitäisi lähestyä ?

8

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tule itse arvioimaan eli kaamosta karkuun Pattayan Paratiisiin.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­y­m­f­­­o­­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17683581K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jokainen saa, sen mukaan kuin ansaitseekaan

    • Anonyymi

      Rahamies vie parhaat oppaat ja kelapummeille jää jämät.

      • Anonyymi

        Amalia jää Niuvan suljettujen ovien taakse, kiljupöntön halaukseen.


    • Anonyymi

      Toimintatonneja perstaskuun ja baanalle, sillä se selviää. Eikä selvää päivää tarvitse kärsiä.

    • Kerran kun olin pattajan alla, multa oli numba ja ranta pallo hukassa samaan aikaan.
      Nukahdin rannalle, näin unta että ajoin syvän sinisellä kaalihaukalla halki Härmää
      mielen vikaisen hyvä perseisen nuoren pojan kanssa luut pokalla ja kuunneltii tapsa kansaa.

      Kun heräsin piitsiltä, naamani oli ravun punainen ja turvonnut kuin sillanpäällä.
      Joku oli piirtänyt kullin kuvan rintaani aurinko rasvalla. Huomasin heti että numbaa ei ole missään ja kakarapennut on vieneet ranta pallon. tai tuuli.
      Hulluuden partaalla heiluin siinä rapu varpaassani ja huusin vuoron perään palloa ja numbaa ja kansainvälistä hätähuutoa payday, payday.

      Ketään missään ni lähin siitä toikkaroimaan ranta kadulle etsien opasta avuksi. Mopoon nojasi kaveri muovi liivissä ni annoin sille rahaa ja kysyin paikallisella kielellä että "hur många numborna häv juu titta i ranta katu roud?"
      Hän otti sen rahan ja näytti keski sormella että oota vähän. Ei oo tänä päivänäkää tullu se ukko varmaan takas. Huijareita ne oppaat.

      Suomalainen pariskunta tuli siihen ja sano että Herra Jumala missä kunnossa ukko... Minä sanoin että pie sie mursu iho ummessa. Ne rasvas mua varjossa, antoivat vettä ja veivät viileään no go baariin, jossa kuulema parhaat oppaat.
      Siellä kirvely helpotti ja sain ilmaseksi lisää vettä.

      Henkilö kunnan opas tuli siihen ja kysyi oonko ogei? Sanoin että oon muu sukupuolinen, koska olin paritellut vain nauta karjan kanssa toistaiseksi.
      Ostin sieltä uuden oppaan mukaan 500 paaterolla. Hän varmaan auttaa ettimään numbaa. Mentiin ulos ja selostin kovasti paikallisella kielellä että "ju nou punkero? niiku tuo lihava veri fat ukko? seim seim?

      Demonstroin että yhtä lihava ukko ku tämä, ja otin yhtä lihavaa setää mahasta kiinni jolla oli nahka liivi. Lienee selvää että meinasin tulla hulluksi kun heräsin seuraavana aamuna Bandog hospitalista aivan muumio siteissä.
      Pääsin sairaalasta kahden kuukauden päästä ja kuulin että numba oli jäänyt kahden lava taksin väliin jumiin päästään ja lennätetty jo aiemmin suomeen Jorviin ja siitä suoraan psykiatriselle.

      Voi pojat miten me sitte naurettiin tälle seikkailulle kuntoutuksessa.

      • Anonyymi

        Viikon parasta Pasasta! :))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe