Mitäs baaria suosittelette, ”muodollisen” pätevyyden takia pitäisi lähestyä ?
Päteviä matkaoppaita
8
158
Vastaukset
- Anonyymi
Tule itse arvioimaan eli kaamosta karkuun Pattayan Paratiisiin.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17683581K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jokainen saa, sen mukaan kuin ansaitseekaan
- Anonyymi
Rahamies vie parhaat oppaat ja kelapummeille jää jämät.
- Anonyymi
Amalia jää Niuvan suljettujen ovien taakse, kiljupöntön halaukseen.
- Anonyymi
Toimintatonneja perstaskuun ja baanalle, sillä se selviää. Eikä selvää päivää tarvitse kärsiä.
Kerran kun olin pattajan alla, multa oli numba ja ranta pallo hukassa samaan aikaan.
Nukahdin rannalle, näin unta että ajoin syvän sinisellä kaalihaukalla halki Härmää
mielen vikaisen hyvä perseisen nuoren pojan kanssa luut pokalla ja kuunneltii tapsa kansaa.
Kun heräsin piitsiltä, naamani oli ravun punainen ja turvonnut kuin sillanpäällä.
Joku oli piirtänyt kullin kuvan rintaani aurinko rasvalla. Huomasin heti että numbaa ei ole missään ja kakarapennut on vieneet ranta pallon. tai tuuli.
Hulluuden partaalla heiluin siinä rapu varpaassani ja huusin vuoron perään palloa ja numbaa ja kansainvälistä hätähuutoa payday, payday.
Ketään missään ni lähin siitä toikkaroimaan ranta kadulle etsien opasta avuksi. Mopoon nojasi kaveri muovi liivissä ni annoin sille rahaa ja kysyin paikallisella kielellä että "hur många numborna häv juu titta i ranta katu roud?"
Hän otti sen rahan ja näytti keski sormella että oota vähän. Ei oo tänä päivänäkää tullu se ukko varmaan takas. Huijareita ne oppaat.
Suomalainen pariskunta tuli siihen ja sano että Herra Jumala missä kunnossa ukko... Minä sanoin että pie sie mursu iho ummessa. Ne rasvas mua varjossa, antoivat vettä ja veivät viileään no go baariin, jossa kuulema parhaat oppaat.
Siellä kirvely helpotti ja sain ilmaseksi lisää vettä.
Henkilö kunnan opas tuli siihen ja kysyi oonko ogei? Sanoin että oon muu sukupuolinen, koska olin paritellut vain nauta karjan kanssa toistaiseksi.
Ostin sieltä uuden oppaan mukaan 500 paaterolla. Hän varmaan auttaa ettimään numbaa. Mentiin ulos ja selostin kovasti paikallisella kielellä että "ju nou punkero? niiku tuo lihava veri fat ukko? seim seim?
Demonstroin että yhtä lihava ukko ku tämä, ja otin yhtä lihavaa setää mahasta kiinni jolla oli nahka liivi. Lienee selvää että meinasin tulla hulluksi kun heräsin seuraavana aamuna Bandog hospitalista aivan muumio siteissä.
Pääsin sairaalasta kahden kuukauden päästä ja kuulin että numba oli jäänyt kahden lava taksin väliin jumiin päästään ja lennätetty jo aiemmin suomeen Jorviin ja siitä suoraan psykiatriselle.
Voi pojat miten me sitte naurettiin tälle seikkailulle kuntoutuksessa.- Anonyymi
Viikon parasta Pasasta! :))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612