Päteviä matkaoppaita

Anonyymi-ap

Mitäs baaria suosittelette, ”muodollisen” pätevyyden takia pitäisi lähestyä ?

8

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tule itse arvioimaan eli kaamosta karkuun Pattayan Paratiisiin.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­N­­y­m­f­­­o­­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17683581K

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jokainen saa, sen mukaan kuin ansaitseekaan

    • Anonyymi

      Rahamies vie parhaat oppaat ja kelapummeille jää jämät.

      • Anonyymi

        Amalia jää Niuvan suljettujen ovien taakse, kiljupöntön halaukseen.


    • Anonyymi

      Toimintatonneja perstaskuun ja baanalle, sillä se selviää. Eikä selvää päivää tarvitse kärsiä.

    • Kerran kun olin pattajan alla, multa oli numba ja ranta pallo hukassa samaan aikaan.
      Nukahdin rannalle, näin unta että ajoin syvän sinisellä kaalihaukalla halki Härmää
      mielen vikaisen hyvä perseisen nuoren pojan kanssa luut pokalla ja kuunneltii tapsa kansaa.

      Kun heräsin piitsiltä, naamani oli ravun punainen ja turvonnut kuin sillanpäällä.
      Joku oli piirtänyt kullin kuvan rintaani aurinko rasvalla. Huomasin heti että numbaa ei ole missään ja kakarapennut on vieneet ranta pallon. tai tuuli.
      Hulluuden partaalla heiluin siinä rapu varpaassani ja huusin vuoron perään palloa ja numbaa ja kansainvälistä hätähuutoa payday, payday.

      Ketään missään ni lähin siitä toikkaroimaan ranta kadulle etsien opasta avuksi. Mopoon nojasi kaveri muovi liivissä ni annoin sille rahaa ja kysyin paikallisella kielellä että "hur många numborna häv juu titta i ranta katu roud?"
      Hän otti sen rahan ja näytti keski sormella että oota vähän. Ei oo tänä päivänäkää tullu se ukko varmaan takas. Huijareita ne oppaat.

      Suomalainen pariskunta tuli siihen ja sano että Herra Jumala missä kunnossa ukko... Minä sanoin että pie sie mursu iho ummessa. Ne rasvas mua varjossa, antoivat vettä ja veivät viileään no go baariin, jossa kuulema parhaat oppaat.
      Siellä kirvely helpotti ja sain ilmaseksi lisää vettä.

      Henkilö kunnan opas tuli siihen ja kysyi oonko ogei? Sanoin että oon muu sukupuolinen, koska olin paritellut vain nauta karjan kanssa toistaiseksi.
      Ostin sieltä uuden oppaan mukaan 500 paaterolla. Hän varmaan auttaa ettimään numbaa. Mentiin ulos ja selostin kovasti paikallisella kielellä että "ju nou punkero? niiku tuo lihava veri fat ukko? seim seim?

      Demonstroin että yhtä lihava ukko ku tämä, ja otin yhtä lihavaa setää mahasta kiinni jolla oli nahka liivi. Lienee selvää että meinasin tulla hulluksi kun heräsin seuraavana aamuna Bandog hospitalista aivan muumio siteissä.
      Pääsin sairaalasta kahden kuukauden päästä ja kuulin että numba oli jäänyt kahden lava taksin väliin jumiin päästään ja lennätetty jo aiemmin suomeen Jorviin ja siitä suoraan psykiatriselle.

      Voi pojat miten me sitte naurettiin tälle seikkailulle kuntoutuksessa.

      • Anonyymi

        Viikon parasta Pasasta! :))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe