...ei tolkun palaa, ole tässä lieksan palstassa.
Älyvapaata,
imbesilliä,
lapsellista,
sairasta paskalätinää.
Menkää hoitoon,
hankkikaa lääkitys!
Hyvästi!
Ei päätä, ei häntää...
7
157
Vastaukset
- Anonyymi
Kun on meno villiä syö silliä.
- Anonyymi
Sinä joka kehoitit menemään hoitoon, niin kertoisitko myös paikan mihin pääsee hoitoa saamaan. Olen sairastanut jo viikon pahaa flunssaa enkä ole päässyt mihinkään hoidettavaksi vaikka olen yrittänyt saada apua.
Laita nyt ihmeessä tarkemmat tiedot, osoite ja puhelinnumero niin jospa vihdoin onnistaisi minuakin.- Anonyymi
Huoli pois! Enää muutama päivä ja uusi hieno hyvinvointialue aloittaa toimintansa!
Silloin kaikki pääsee hoitoon, aikoja saa sekä lääkärille että hammaslääkärille, sairaalapaikkoja riittää ja kaikki on paremmin kuin hyvin.
Eli yritä jaksaa vielä muutama päivä niin hoitoon pääsy on varma!
- Anonyymi
Lieksan ihmis- ja intiimisuhde juoruja Nusen Riverialla?
- Anonyymi
Juuri uutisissa sanottiin että demareiden ja vihreiden luomat hyvinvointialueet toimivat nnin että lapsilla mätänee hampaat suussa ja hoidot keskeytetty. Ei ihme että Marin luikkii karkuun.
- Anonyymi
Jollakin mätänee myös pää, marinin syytä sekin!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495718Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314082Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv462570No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452510Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322348- 242123
- 132052
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h251997- 431995