...ei tolkun palaa, ole tässä lieksan palstassa.
Älyvapaata,
imbesilliä,
lapsellista,
sairasta paskalätinää.
Menkää hoitoon,
hankkikaa lääkitys!
Hyvästi!
Ei päätä, ei häntää...
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
Kun on meno villiä syö silliä.
- Anonyymi
Sinä joka kehoitit menemään hoitoon, niin kertoisitko myös paikan mihin pääsee hoitoa saamaan. Olen sairastanut jo viikon pahaa flunssaa enkä ole päässyt mihinkään hoidettavaksi vaikka olen yrittänyt saada apua.
Laita nyt ihmeessä tarkemmat tiedot, osoite ja puhelinnumero niin jospa vihdoin onnistaisi minuakin.- Anonyymi
Huoli pois! Enää muutama päivä ja uusi hieno hyvinvointialue aloittaa toimintansa!
Silloin kaikki pääsee hoitoon, aikoja saa sekä lääkärille että hammaslääkärille, sairaalapaikkoja riittää ja kaikki on paremmin kuin hyvin.
Eli yritä jaksaa vielä muutama päivä niin hoitoon pääsy on varma!
- Anonyymi
Lieksan ihmis- ja intiimisuhde juoruja Nusen Riverialla?
- Anonyymi
Juuri uutisissa sanottiin että demareiden ja vihreiden luomat hyvinvointialueet toimivat nnin että lapsilla mätänee hampaat suussa ja hoidot keskeytetty. Ei ihme että Marin luikkii karkuun.
- Anonyymi
Jollakin mätänee myös pää, marinin syytä sekin!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856483
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2905454Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984151- 522900
- 272874
- 1202093
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721301
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151