...ei tolkun palaa, ole tässä lieksan palstassa.
Älyvapaata,
imbesilliä,
lapsellista,
sairasta paskalätinää.
Menkää hoitoon,
hankkikaa lääkitys!
Hyvästi!
Ei päätä, ei häntää...
7
134
Vastaukset
- Anonyymi
Kun on meno villiä syö silliä.
- Anonyymi
Sinä joka kehoitit menemään hoitoon, niin kertoisitko myös paikan mihin pääsee hoitoa saamaan. Olen sairastanut jo viikon pahaa flunssaa enkä ole päässyt mihinkään hoidettavaksi vaikka olen yrittänyt saada apua.
Laita nyt ihmeessä tarkemmat tiedot, osoite ja puhelinnumero niin jospa vihdoin onnistaisi minuakin.- Anonyymi
Huoli pois! Enää muutama päivä ja uusi hieno hyvinvointialue aloittaa toimintansa!
Silloin kaikki pääsee hoitoon, aikoja saa sekä lääkärille että hammaslääkärille, sairaalapaikkoja riittää ja kaikki on paremmin kuin hyvin.
Eli yritä jaksaa vielä muutama päivä niin hoitoon pääsy on varma!
- Anonyymi
Lieksan ihmis- ja intiimisuhde juoruja Nusen Riverialla?
- Anonyymi
Juuri uutisissa sanottiin että demareiden ja vihreiden luomat hyvinvointialueet toimivat nnin että lapsilla mätänee hampaat suussa ja hoidot keskeytetty. Ei ihme että Marin luikkii karkuun.
- Anonyymi
Jollakin mätänee myös pää, marinin syytä sekin!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen755614Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2744900Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453224Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052663Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään52372Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41605Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151565Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291418Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211300Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei127875