Minua kenties? Kun et vakiinnu - ihan vaan pohdin..että onko tässä ryhdyttävä toimenpiteisiin. n--》m
Vastaukset 15
- Anonyymi
Jos voit kertoa oletko söpö, hyvän näköinen vai ihan ok😂❤️❤️ t. Miäs sss
- Anonyymi
Onko tämä luokittelusi vastakkaisesta sukupuolesta? Mikä suosikkisi? Voin olla se😉 - sivusta
- Anonyymi
Olen vakiintunut aikoja sitten.
- Anonyymi
Sinua ja toimenpiteitäsi odotan.
- Anonyymi
Vastaus 10.45.41 kysymykseen ihan ok /söpö ois mulle hyvä. Valitettavasti ulkonäkö on eka asia johon kiinnitän huomioo. Sit kun on juteltu muihin.☺️🥰
- Anonyymi
Mikä siinä söpössä kiehtoo? Eräskin kutsuu minua söpöksi ja en ole kyllä mikään koiranpentu, en edes ilmettä omista.
- Anonyymi
Ehkä juuri sinua odotan.
- Anonyymi
Ketä sinä odotat?
- Anonyymi
Aika usein nämä on niitä jotka ei halua ketään. Kokemuksia vaan.
- Anonyymi
Ehkä noinkin, mutta aina ei ole noin yksinkertaista. Voi olla tullut vaikka pettymyksiä toisen suhteen ja eivät enää uskalla ottaa seuraavaa askelta.
- Anonyymi
Hyvä ajatus.
- Anonyymi
Minä odotan häntä. Olen vakiintunut odottelemaan sitä että hän tulisi elämääni ja rakastaisi minua lopun elämäänsä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341475
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5191297Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "167780Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l155718- 51700
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va204676- 49647
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt23621- 44592
- 74573