Minua kenties? Kun et vakiinnu - ihan vaan pohdin..että onko tässä ryhdyttävä toimenpiteisiin. n--》m
Odotatko sinä jotain
15
63
Vastaukset
- Anonyymi
Jos voit kertoa oletko söpö, hyvän näköinen vai ihan ok😂❤️❤️ t. Miäs sss
- Anonyymi
Onko tämä luokittelusi vastakkaisesta sukupuolesta? Mikä suosikkisi? Voin olla se😉 - sivusta
- Anonyymi
Olen vakiintunut aikoja sitten.
- Anonyymi
Sinua ja toimenpiteitäsi odotan.
- Anonyymi
Vastaus 10.45.41 kysymykseen ihan ok /söpö ois mulle hyvä. Valitettavasti ulkonäkö on eka asia johon kiinnitän huomioo. Sit kun on juteltu muihin.☺️🥰
- Anonyymi
Mikä siinä söpössä kiehtoo? Eräskin kutsuu minua söpöksi ja en ole kyllä mikään koiranpentu, en edes ilmettä omista.
- Anonyymi
Ehkä juuri sinua odotan.
- Anonyymi
Ketä sinä odotat?
- Anonyymi
Aika usein nämä on niitä jotka ei halua ketään. Kokemuksia vaan.
- Anonyymi
Ehkä noinkin, mutta aina ei ole noin yksinkertaista. Voi olla tullut vaikka pettymyksiä toisen suhteen ja eivät enää uskalla ottaa seuraavaa askelta.
- Anonyymi
Hyvä ajatus.
- Anonyymi
Minä odotan häntä. Olen vakiintunut odottelemaan sitä että hän tulisi elämääni ja rakastaisi minua lopun elämäänsä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24715321
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461934- 1891481
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1231392- 281209
- 122968
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81784Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80748- 75678