Minua kenties? Kun et vakiinnu - ihan vaan pohdin..että onko tässä ryhdyttävä toimenpiteisiin. n--》m
Odotatko sinä jotain
15
56
Vastaukset
- Anonyymi
Jos voit kertoa oletko söpö, hyvän näköinen vai ihan ok😂❤️❤️ t. Miäs sss
- Anonyymi
Onko tämä luokittelusi vastakkaisesta sukupuolesta? Mikä suosikkisi? Voin olla se😉 - sivusta
- Anonyymi
Olen vakiintunut aikoja sitten.
- Anonyymi
Sinua ja toimenpiteitäsi odotan.
- Anonyymi
Vastaus 10.45.41 kysymykseen ihan ok /söpö ois mulle hyvä. Valitettavasti ulkonäkö on eka asia johon kiinnitän huomioo. Sit kun on juteltu muihin.☺️🥰
- Anonyymi
Mikä siinä söpössä kiehtoo? Eräskin kutsuu minua söpöksi ja en ole kyllä mikään koiranpentu, en edes ilmettä omista.
- Anonyymi
Ehkä juuri sinua odotan.
- Anonyymi
Ketä sinä odotat?
- Anonyymi
Aika usein nämä on niitä jotka ei halua ketään. Kokemuksia vaan.
- Anonyymi
Ehkä noinkin, mutta aina ei ole noin yksinkertaista. Voi olla tullut vaikka pettymyksiä toisen suhteen ja eivät enää uskalla ottaa seuraavaa askelta.
- Anonyymi
Hyvä ajatus.
- Anonyymi
Minä odotan häntä. Olen vakiintunut odottelemaan sitä että hän tulisi elämääni ja rakastaisi minua lopun elämäänsä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2627201Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on393762PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23298Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663071Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1072758Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven102656IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-432404Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.482180- 651918
- 961811