Vessapassi

Anonyymi-ap

Pakko jakaa yksi pöyristyttävä kokemus ja toivon, ettei muilla ole vastaavia, eikä tämä ole yleistä. Olen suolistovaivainen eli toisin sanoen on aikoja, jolloin vessaan pääsy on ihan sekunneista kiinni. Käytän vaippoja, mutta lähtökohtaisesti ne ovat varmuuden vuoksi. Olin yhdessä kauppakeskuksessa ja hätä iski. Tiesin, missä on lähin invavessa ja että sinne pääsee vessapassilla. No, myyjä oli nuori jamppa, eikä uskonut minua. Hän siis luuli, että pilailen. Hän ei ollut ikinä kuullutkaan vessapassista, eikä näköjään ottanut selvää, että heidän kautta sinne pitäisi päästä. Siinä hänen lähestulkoon nauraessa päin naamaa mulla tuli housuun. Olin niin vihainen, että siinäkin nöyryyttävässä hetkessä sanoin, että naurattaako vielä, kun mulla tuli just paskat housuun. Siinä kohtaa hän hiljeni ja oli selkeästi kauhuissaan, että paskaa on kaikkialla, mutta kerroin mulla olevan kyllä vaippa ja pidin vielä lyhyen saarnan vessapassista. Näin jälkeen päin todella surkuhupaisa tilanne. Tämän takia myös pidän varmuuden vuoksi vaippaa, kun aina ei vessapassillakaan nopeasti pääse, mutta lähinnä se on mulla aiemmin johtunut siitä, että vessa on ollut varattuna. Kuitenkin mieluummin vaihdan vaipan isommassa vessassa kuin jossain pienessä kopissa räpellän, joten on vessapassista silloinkin hyötyä, kun vahinko on jo käynyt.

4

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hirveä tilanne.
      Vessapassi pitää olla tiedossa. Ihan osa yleissivistystä.

    • Anonyymi

      Nämä suolistovaivat ovat aika yleisiä juuri että on päästävä heti vessaan kun tuntee että
      On tarve.
      Ja niin moni, kuten sinäkin käyttää vaippaa kaiken varalta jos sattuu ettei ehdi .
      Moni jää kotiin kun pelkää että taas tulee vessahätä ja ettei kerkiä , nämä suolistovaivat rajoittavat aika lailla ihmisten elämää .
      Ja jokainen miettii mitä söisi ettei tarvitsisi joutua tähän tilanteeseen .
      Moni saa avun muuttaessaan ruokailutavat kokonaan , ja toisille auttaa lääke hoito esom
      ( Questran’ ) tai muita lääkkeitä tabletti muodossa .
      Joten ei ole kiva mitenkään , kun menee asioita hoitamaan ja vatsa alkaa temppuilemaan
      Tuo kertomasi kaupan työläinen ei varmaan ollut saanut tietoa vessa passista ja , toivottavasti vastaisuudessa käyttäytyy toisin

    • Anonyymi

      Invavessan käyttö on tarpeen vahingonkin satuttua siksi että yleensä niissä on lähes aina alapesusuihku käytettävissä, joka voi puuttua aika usein koppivessasta.

      Liikuntaesteisenä käytän invavessaa jos sellainen on saatavilla ja olen havainnut että niitä käytetään periaatteessa aiheettomasti. Koska invavessassa on tilaa enemmän, jotkut käyttää sitä pukukoppina vaatteita vaihtaessaan. Yllättäen olen huomannut että aika usein taksikuski marssii kepeästi invavessaan.

    • Anonyymi

      Ihan hirveää. Toivottavasti ei enään tapahdu.
      Itsellä on cronhnin tauti, ja tällä hetkellä minulle on tulossa käyttöön vessapassi koska työpaikan lähellä olevassa kaupassa pitää ilmeisesti maksaa vessaan pääsystä, eikä minulla usein ole rahaa mukana enkä olisi valmis maksamaan vaikka olisi. Myös jännittää että minullekin tämän tyyppinen tilanne tapahtuu kun en todellakaan haluaisi käyttää vaippoja, koska ne ovat epämukavia, näkyvät vaatteista läpi ja olen kuullut että ovat epähygienisiä. Tietääkö kukaan mistä saisin tietää että missä konserteissa/keikoissa vessapassi toimii?:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe