Pari viikkoa sitten näin unta, että vanhempi veli piiskasi minut. Kaksi asiaa minua ihmetytti. Ensinnä se, että veli piteli miua polviensa päällä, enkä pystynyt yhtään panemaan vastaan. Toinen ihme oli, että vaikka veli tosissaan paukutteli, niin se ei tuntunut missään.
Minua kyllä hävetti se tilanne, mutta onneksi ei muita ollut näkemässä. Nyt mietin miksi näin sellaisen unen. Mietin päivittäin, että oliko se kielto vai kehoitus kokeilemaan.
Kannattaako kokeila?
6
2686
Vastaukset
- Anonyymi
Se on fantasiaa joka sisälläsi asuu! Ei ehkä juuri unen kuvaamassa muodossa mutta kuitenkin. Veli on välimuoto haaveessa joku muu mies se sisäisen intohimon kohde jos ei tällä erää muita ole. Sanoisin haaveesi se on muodossa missä hyvänsä.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176837514
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Spede se taas jaksaa satuilla
Että mietit tarkoittaa että se on kehoitus kokeiluun.
- Anonyymi
Mitenkä yeistä mahtaa olla, että miehet näkevät unia piiskaamisesta. Unessa en ole ketään piiskannut, mutta minut on piiskattu noin yhden kerran/ vuosikymmenessä.
- Anonyymi
Kyllä kannattaa käydä veljeltä piiskat hakemassa. Jos jätät nyt väliin, niin kohta sinua kaduttaa
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998