Kouluaineet

Anonyymi-ap

Miettinyt tässä, että miten ja miksi koulussa arvosanan saa musiikista sekä kuvaamotaidosta?
Onhan totta, ettei kaikki ole musikaalisia eikä taiteellisia, siksi näistä ei pitäisi numeroita antaa. Tilalle joku esim. Tapaoppi.

7

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä olikin mielenkiintoinen kysymys tai toteamus, miksi noita aineita arvioidaan. Itse olen jo kymmeniä vuosia sitten kouluni käynyt ja kohtuulliset arvosanat noista kyllä saanut, mutta silti. Turhaan kai noista numero merkitään? Vai onko nykyään jotain jatko-opintoja, joihin numero tarvitaan? Mitä mieltä tästä arvioinnin tarpeellisuudesta ovat ko. aineiden opettajat?

• Anonyymi

Miettinyt tässä, että miten ja miksi koulussa arvosanan saa liikunnasta sekä uskonnosta?
      Onhan totta, ettei kaikki ole liikunnallisia eikä uskonnollisia, siksi näistä ei pitäisi numeroita antaa. Tilalle joku esim. musiikki.

• Anonyymi

Entäpäs jo ei ole musikaalinen?

• Anonyymi

Pakkouskonto pitäs lailla kieltää.Jeesusta tuputetaan joka nurkalta .

• Anonyymi

Logiikkaasi voitaisiin soveltaa kaikkiin muihinkin oppiaineisiin. Esim. kaikki eivät ole matemaattisesti tai kielellisesti lahjakkaita, siksi näistä aineista ei pitäisi numeroita antaa. Tilalle joku esim. tyhjyyteen tuijottaminen, josta kaikki voivat saada hyvän arvosanan.

• Anonyymi

Tsiisus

• Anonyymi

Siis tuijotus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      391
      3397
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      87
      3225
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      307
      1548
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      456
      1380
    5. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
      Oulainen
      9
      1061
    6. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      46
      1050
    7. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1012
    Aihe