Miettinyt tässä, että miten ja miksi koulussa arvosanan saa musiikista sekä kuvaamotaidosta?
Onhan totta, ettei kaikki ole musikaalisia eikä taiteellisia, siksi näistä ei pitäisi numeroita antaa. Tilalle joku esim. Tapaoppi.
Kouluaineet
7
145
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä olikin mielenkiintoinen kysymys tai toteamus, miksi noita aineita arvioidaan. Itse olen jo kymmeniä vuosia sitten kouluni käynyt ja kohtuulliset arvosanat noista kyllä saanut, mutta silti. Turhaan kai noista numero merkitään? Vai onko nykyään jotain jatko-opintoja, joihin numero tarvitaan? Mitä mieltä tästä arvioinnin tarpeellisuudesta ovat ko. aineiden opettajat?
- Anonyymi
Miettinyt tässä, että miten ja miksi koulussa arvosanan saa liikunnasta sekä uskonnosta?
Onhan totta, ettei kaikki ole liikunnallisia eikä uskonnollisia, siksi näistä ei pitäisi numeroita antaa. Tilalle joku esim. musiikki.- Anonyymi
Entäpäs jo ei ole musikaalinen?
- Anonyymi
Pakkouskonto pitäs lailla kieltää.Jeesusta tuputetaan joka nurkalta .
- Anonyymi
Logiikkaasi voitaisiin soveltaa kaikkiin muihinkin oppiaineisiin. Esim. kaikki eivät ole matemaattisesti tai kielellisesti lahjakkaita, siksi näistä aineista ei pitäisi numeroita antaa. Tilalle joku esim. tyhjyyteen tuijottaminen, josta kaikki voivat saada hyvän arvosanan.
- Anonyymi
Tsiisus
- Anonyymi
Siis tuijotus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sille jollekin, tunnistat kyllä
Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin3913397Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?
Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista873225Asbergerihmiset
Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis3071548Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä
Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K4561380- 91061
- 461050
Jasminilla uuis kulta
personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined681012