Mies puhalsi poliisin alkometriin 2,5 promillea joulupäivän iltana Suomussalmella.
Eihän vain ollut eläkkeellä oleva rajamies?
Siunata sitä saapi.
Siunaaja
Mies puhalsi poliisin alkometriin 2,5 promillea
9
1239
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut rajamies vaan eräs persu.
- Anonyymi
Perso viinalle ollut.
Oliko ihan valtuutettu?
Ilmankos persut ei kirkkovaltuustoon halunneet. Syntie tekkeevät pirut.
Uskovainen kepulainen
- Anonyymi
Mitäpä muutakaan. Yöt kuulema päissään soittelevat puhelimella.
Kuulimpa vain.
Raitis naapuri- Anonyymi
Miksi sitä pitää viinapäissään rällätä. Pitäs laittaa 5 vuotta kortti hyllylle niin oppisivat.
Persut hyllylle heti!
- Anonyymi
Persut on kohta kansakunnan kaapin päällä, jytky tulee!
- Anonyymi
Tiukille ottaa tuon politiikan kanssa , ei varmasti "meidän puolueen väestä " kukaan juo minkään lajin "alkkohhoolia" eikä käy vieraissa ....milloinkas ne seuraavat vaalit ovatkaan...
- Anonyymi
Huotari
- Anonyymi
Oho. Kun laskeepi oikein ketä siellä on , ei ole vaihtoehtoja!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749