Sinne sopisi Ukrainan evakkoja turvaan. Vai onko liian Venäjä mielinen hallitus kunnalla. Tulisi vähän eloa kuntaan.
Koulukeskus tyhjillään
3
1130
Vastaukset
- Anonyymi
Harkimon Liike Nyt on edustettuna. Iltasanomien urheilutoimituksen päällikön mukaan Liike Nyt käyttää Ukrainan lasten verenvuodatuksen rahoja. Venäjältähän Harkimon rahat ovat. Hyvä tuotto yrityksestä, joka tuotti tappiota vuosien ajan. Mistähän maksettiin?
Kiintoisa yhteys myös Natsi=Saksaan. - Anonyymi
Valtamedia vaikenee, että Ohiossa on menossa myrkkykatastrofi, kun rautatievaunuja myrkkylasteineen kaatui huonon rautatiehuollon takia ja syttyivät palamaan. Ilmaan pääsi Tsernobylin tyyppisiä myrkkykaasuja ja suurella alueella kuolivat kalat, linnut, pieneläimet ja ihmisiä. Media vaikeni, kunnes tiedot levisivät Juutuupiin, Bitchuteeen ym. Kohta tarvitaan sitä koulukeskusta Naton joukkojen majoittamiseen, jos Suomi liittyy Natoon, tai amerikkalaisten myrkkypakolaisten hätämajoitukseen. Toivottavasti VR hoitaa rautatiet paremmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329