Tietääkö joku vastauksen?
Miksi naiset parveilevat Sahalahdentiellä?
12
1039
Vastaukset
- Anonyymi
elintaso laskee
- Anonyymi
Koska haluavat nähdä kaljupään ja nauraa tälle vanhalle gubbelle.
- Anonyymi
Puhutaan, että siellä voi törmätä vaikka urheilullisiin, komeisiin ja aitoihin miehiin. Silmäniloa siis.
- Anonyymi
Tänään asia selvisi. Sahalahdentien kuningas aloitti "Vain faneille" palvelun netissä!
- Anonyymi
Ja kaljupää spämmää ja mainostaa taas itseään.
- Anonyymi
Siellä asuu eräs Hollywood-tähti, mies jota sekoitetaan Vin Dieseliin ja Jason Stethamiin, mahtava näyttelijä ja kartanon omistaja, joka tunnetaan jopa Japanissa ja Etelä-Amerikassa taiteestaan.
- Anonyymi
Kyllä totinen tosi on se, että tuolla asuu eräs paikkakunnan ainoan kartanon omistaja! Tästä syystä sinne suuntautuu naispuolisten fanien pyhiinvaellusmatkoja!
- Anonyymi
Koska niiden omat löllykkämiehet eivät riitä.
- Anonyymi
Hän on niin komea, oih! Vetoaa naisiin.
- Anonyymi
Kaikki haluaa nähdä edes vilauksen tuosta paikkakuntamme komistuksesta, joka tunnetaan Japanissa, Hollywoodissa ja Etelä-Amerikan maissa mahtavana taiteilijana ja elokuvanäyttelijänä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086