Jäätiin jo pakosta tipattomalle tammikuulle. Meillä loppu rahat. Siis, me jäätiin jo tipattomalle tammikuulle.
Haave matkailussa ei tarvi olla kokoomuksen äänestäjiä. Siinä merkitsee myös todellinen position.
Mutta me jotka asutaan Pattayalla ja Kampotissa, niin tietenkin on hyvä jos kokoomus voittaa vaalit ja inflaatio ottaa Laukat Suomessa.
Siis ihan vappua satasen ja vero-alennuksen vuoksi.
Numba sai vappusatasen ja me toivomme inflaatiota ja kokkarien veronalennusta.
Ainahan se silloin parantaa taloutta, siis meidän taloutta. Savon Pattayalla voi olla toinen käsitys.
Minä ja Numba ja sensei
9
124
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei tunnu puhuvan eläkekorotuksista ja oluen ja paukkuen hinnoista. Ketään ei kiinnosta kokoomuksen lupaamat vero-alennukset koko linjan.
Rasputinia soitellaan ja matkustajamääriä kysellään.
Hei, se tarkoittaa ihan satana, että pojat on Savon Pattayalla. Ihminen mikä asuu ulkomailla ja Aasiassa kirjoittaa varmasti eläkkeistä ja veroista ja pissen ja ruuan ja asumisen hinnoista täällä.
Mutta paha on kirjoittaa, kun ei ole täällä eikö niin.
Poliittinen kantakin taitaa kiinnostaa muuten, kuin
Saamin vero-alennuksin eikö niin pojat.
Mitä Bisse maksoi eilen Bläkkäridissä ja Lassella.
Beergardenissa maksoi iso ja pieni ja oliko tarjouksia.
Kait te syötte edes siellä ja käytte kaupassa. Maksoitte vesilaskun ja mitä sitte ja paljonko maksoi.
Lenkki Atria 2 euroa miinus 60% ja reissumies 1 euro ja vettä ei tarvinnut ... Tulee hanasta ha ha toisin, kuin teillä siellä Pattayalla ha ha. - Anonyymi
Täällä Savon Pattayalla vietetään tipatonta tammikuuta kiljusammion äärellä. Kiljuahan ei lasketa alkoholijuomaksi, eihän?
- Anonyymi
Jos ihmisellä ei ole mitään muuta elämässään kuin miettiä moneenko bisseen eläke riittää missäkin maassa niin siitä ei voi enää alemmas vajota.
- Anonyymi
Voi helposti alat vain pattaya rakkkaaksi, niin se on siinä. Suomalaisille alkoholi on pyhä asia.
- Anonyymi
Vastasin Numballe, kun mies miettii ja miettii, että oi kun olisi Thaimaassa ja oi kun olisi Hua Hinissä. Mutta ei muista enää bissen eikä ruuan hintoja ja laskee budjettia.
Mä just laskin, että mulla on mennyt noin 8 dollaria rahaa kuussa noin päivässä baariin ja olueen. Mä yleensä käyn noin 3 päivän välein. Olut maksaa täällä 0,50 - 1 euro tuoppi. 25 dollaria kerran kolmessa päivässä on ihan ok.
Sillä maksaa jo lady rinkkejäkin.
Ruokaa menee päivässä, noin saman verran 8 dollaria.
Yhteensä noin 16 dollaria päivässä ja vuokra ja sähköä noin 200 dollaria yhteensä
Sitten menee hygienia ja muihin pakollisiin vähän.
Tuolla elää ihan hyvää elämää täällä Aasiassa ja Kampotissa. Teen itse ruokani myös ja syön joskus herkkuja tuohon hintaan.
Ravintoloissa voin käydä syömässä myös.
Mutta tykkään itse kokata. Toki ruokaa saa silloin enemmän. Oma terassi on kiva syödä ulkona.- Anonyymi
Minä olen thaimaassa ja hua hinissä tiedän tarkalleen mitä bisse ja ruoka täällä maksaa, mutta tuo ensimmäinen ei näy mitenkään kulutustottumuksissani, sen hinnalla ei ole väliä, se maksaa alkaen euron pieni tölkki, ruoka hinta on noin neljä ja puoli euroa riippuen paikasta, kahdelta hengeltä kuusi euroa, pizza hieman kalliimpaa, thairuuat hieman halvempia.
Tänään söimme vaimon kanssa somtam, papattaya salaattia, tahmariisiä sekä kolme kanan kinttua juomaksi kookkosshake kummallekin kaikki maksoivat yhteensä 220 bahta, eli seitsemisen euroa.
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen thaimaassa ja hua hinissä tiedän tarkalleen mitä bisse ja ruoka täällä maksaa, mutta tuo ensimmäinen ei näy mitenkään kulutustottumuksissani, sen hinnalla ei ole väliä, se maksaa alkaen euron pieni tölkki, ruoka hinta on noin neljä ja puoli euroa riippuen paikasta, kahdelta hengeltä kuusi euroa, pizza hieman kalliimpaa, thairuuat hieman halvempia.
Tänään söimme vaimon kanssa somtam, papattaya salaattia, tahmariisiä sekä kolme kanan kinttua juomaksi kookkosshake kummallekin kaikki maksoivat yhteensä 220 bahta, eli seitsemisen euroa.
By NumBall HHN 62v."papattaya" salaatti papattaa hyvin myös tullessaan pois suolistosta. Vaimon kanssa et kyllä syönyt mitään vaan söit yksin. Hommaa hyvä mies itsellesi jo mielikuvitusvaimo kun sinulla on jo senssukin mielikuvituskaverina.
- Anonyymi
Sama lasku huomenna?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124740MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022471Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5761861- 91723
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131577Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3998Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987