Hyvänyönkirje miehelle

Anonyymi-ap

Rakas, onko elämässäsi joku?

Siis elätkö parisuhteessa?

Tyhmä ja turha kysymys mutta mitäpä muutakaan. Jotain sinä kai "jännität" minun suhteen tai mitä se on, epäiletkö jotain, epäröit?

Mietin sinua, miltä äänesi kuulosti ja kuulostaisi, kaipaan sitä, kaikkea, sinua. Tietäisitpä.

Millaista olisi elää ilman ikävää? Sydän täynnä onnea ja rauhaa.

Love you.

27

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä tää on feikki alotus mutta kenelle ja miksi , vastaan silti, ei ole ketään.

      • Anonyymi

        Hän kyllä tietää, ettei ole feikki. Joten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän kyllä tietää, ettei ole feikki. Joten.

        En ole varma kenelle aloitus on mutta itsellä on käynyt jokakerta huonosti kun olen yrittänyt lähestyä jotenkin, ihmiset ovat todella ilkeitä ja olen tullut todella varovaiseksi, en luota edes selviin merkkeihin kun nekään eivät ole johtaneet kuin häpeään. Ei ole helppo este ylitettäväksi kaiken jälkeen, että ottaisi asian puheeksi ja kysyisi, ei vaan pysty kun muistot hakkaa lekalla että väärin taas käy, Anteeksi :(


    • Anonyymi

      Olen parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Anna vinkki kuka olet.

      • Anonyymi

        H mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        H mies

        Aloittaja on nainen.


    • Anonyymi

      Paljon kysymyksiä, joista suurimpaan osaan tietäisit kyllä vastaukset jos olisit se jota ikävöin.

    • Anonyymi

      Kyllä minulla on nainen joka satamassa, olenhan merimies ja merimies on eri mies.
      T:Marko

      • Anonyymi

        Just joo. Markolla on mennyt herne nenään. Ei ole ollut tarkoitus epäillä, mutta sitä se joskus teettää.

        Marko, rakkaani.

        T: Jaana


      • Anonyymi

        Rakastan sua.


      • Anonyymi

        Merimiehillä ei ole naisia satamissa. Käyvät maksullisissa tai hoonaavat laivalla työkavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merimiehillä ei ole naisia satamissa. Käyvät maksullisissa tai hoonaavat laivalla työkavereita.

        Onko koskaan käynyt mielessä, ettäjoonsisit sen typerän suusi umpeen?


    • Anonyymi

      Kuulosti ja kuulostaisi?

      • Anonyymi

        Kuulostaisi -kun en kuule enää ja kaipaan hullunlailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaisi -kun en kuule enää ja kaipaan hullunlailla.

        Vissiin ylitulkitsen mutta onko hän siirtynyt vaikutuspiirisi ulkopuolelle tykkänään, muuttanut muualle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vissiin ylitulkitsen mutta onko hän siirtynyt vaikutuspiirisi ulkopuolelle tykkänään, muuttanut muualle?

        Ei me olla koskaan asuttu samassa kaupungissa.


    • Anonyymi

      Milloin viimeksi kuulit hänen ääntään?

      • Anonyymi

        Monta. Vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta. Vuotta sitten.

        Eikö se olisi melko söpöä törmätä toisiinsa tällaisella palstalla?


    • Anonyymi

      Ei ole. Mutta en minä sinuakaan kaipaa, jos ei tajua yhtään syytä sille on täysin sokea. Nämä ovat nyt lopulliset hyvästit osaltani. Voi hyvin kuitenkin tai ihan miten vain.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole naista mulla miehellä.

    • Anonyymi

      Hanurin ääntä ja juha

    • Anonyymi

      Olen parisuhteessa. T: J

      • Anonyymi

        Ei ole Juhalle.


    • Anonyymi

      Olen kolmen naisen loukussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe