On muutama vaihtoehto

Anonyymi-ap

A) Se mies ei tosiaankaan käy täällä
B) Se ei tajua, että minä käyn täällä,( mikä olisi kyllä epätodennäköistä tietystä seikasta johtuen), ja siksi hän luulee koko ajan mua joksikin toiseksi. Ei siis tunnista, että se olen minä, enkä se ketä hän kaipaa.
C) Tämä sitten liittyy tuohon B:hen, että miehellä on ehkä vähän hitaat hoksottimet. Kaikella rakkaudella tämä.

17

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

D) Yhteys mieheen -> A, B ja C -kohdat selvitetty?

• Anonyymi

Tarjalta Mikalle puspus

• Anonyymi

C tässä tapauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

C tässä tapauksessa.

Tuomohannalle hannatuomolle pus pus

• Anonyymi

Sinulla on hoksottimet ristissä jos luulet jonkun tunnistavan itsensä tuon kaltaisesta pöperöstä.

• Anonyymi

D)-kohta mun pitikin laittaa, että mulla on itellä hitaat hoksottimet. 😂

• Anonyymi

E) Sitä ei kiinnosta pätkääkään.

• Anonyymi

Okei kiva. Et tainnut tajuta aloitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei kiva. Et tainnut tajuta aloitusta.

No nii.

• Anonyymi

Tuo B on kaikkein harhaisin kohta ja saa miettimään, oletko ammattiavun tarpeessa.

• Anonyymi

Palataan E kohtaan?

• Anonyymi

Isot luomu rinnat hankkii aluksi

• Anonyymi

mitä tuo aloitus tarkoitti,ei ymmärrä.

• Anonyymi

Tai sitten miehellä leikkaa nopeasti mutta tunnistettavuus ano-palstalla..?

• Anonyymi

Jatkan hieman ja nyt jo hetkeksi paljonkin turhautuneena. Olen tänne satunnaisesti kirjoitellut kuin hänelle, naiselle tunnisteellisesti vain sillä tavalla, minkä hänkin huomaa, jos vaikka sattuisi käymään täällä? mutta tietysti voi päteä monen muunkin tilanteeseen mutta kun en ole varma hänen tunteistaan, koska on antanut ymmärtää olevansa varattu ja sen takia en haluaisi edes tunnetilaani ilmaista, puhumattakaan että olisin hänen tyyppiään mutta erään kerran toin julki välittämisen tunteeni ja siitä seurasi ymmärtämättömän kuuloinen lempeä naurahdus, joten sitten kommentoin tunnetilani esille tuomista täällä, etäisen turvallisesti, ajoittain niin kauan kun siltä tuntuu ja nyt tuntuu yhtä ärtyneeltä kuin siperian villikissalla! eräältä mieheltä.

• Anonyymi

Osta vapaudu palstalta kortti. Se on ainoa mikä voi auttaa.

• Anonyymi

Mistä voi ostaa? Paljonko maksaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"

https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip
      Maailman menoa
      704
      6648
    2. Ota muhun yhteyttä

Jotakin kautta. Selvitetään asiat..
      Ikävä
      62
      1192
    3. "Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta

"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet
      Maailman menoa
      616
      827
    4. Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota

Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi
      Perussuomalaiset
      173
      785
    5. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      15
      779
    6. Ohjeita nettideittailun aloittaville

Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke
      Sinkut
      119
      656
    7. Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä

Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov
      Suomussalmi
      47
      636
    8. Yle-kysely: SDP ohitti perussuomalaiset - Keskusta romahti jo vihreiden taakse

Ylen tuoreessa kannatusmittauksessa kärkikolmikon kannatuserot kaventuivat entisestään. Kokoomus on ykkössijalla 2,5 prosenttiyksikön erolla SDP:hen.
      Maailman menoa
      162
      634
    9. Mies mikä on sun mielestä suurin

este sille ettei meidän tutustuminen ole edennyt? Ja uskotko vielä että tavataan?
      Ikävä
      46
      624
    10. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      79
      614
    Aihe