A) Se mies ei tosiaankaan käy täällä
B) Se ei tajua, että minä käyn täällä,( mikä olisi kyllä epätodennäköistä tietystä seikasta johtuen), ja siksi hän luulee koko ajan mua joksikin toiseksi. Ei siis tunnista, että se olen minä, enkä se ketä hän kaipaa.
C) Tämä sitten liittyy tuohon B:hen, että miehellä on ehkä vähän hitaat hoksottimet. Kaikella rakkaudella tämä.
On muutama vaihtoehto
17
78
Vastaukset
- Anonyymi
D) Yhteys mieheen -> A, B ja C -kohdat selvitetty?
- Anonyymi
Tarjalta Mikalle puspus
- Anonyymi
C tässä tapauksessa.
- Anonyymi
Sinulla on hoksottimet ristissä jos luulet jonkun tunnistavan itsensä tuon kaltaisesta pöperöstä.
- Anonyymi
D)-kohta mun pitikin laittaa, että mulla on itellä hitaat hoksottimet. 😂
- Anonyymi
E) Sitä ei kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
Okei kiva. Et tainnut tajuta aloitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei kiva. Et tainnut tajuta aloitusta.
No nii.
- Anonyymi
Tuo B on kaikkein harhaisin kohta ja saa miettimään, oletko ammattiavun tarpeessa.
- Anonyymi
Palataan E kohtaan?
- Anonyymi
Isot luomu rinnat hankkii aluksi
- Anonyymi
mitä tuo aloitus tarkoitti,ei ymmärrä.
- Anonyymi
Tai sitten miehellä leikkaa nopeasti mutta tunnistettavuus ano-palstalla..?
- Anonyymi
Jatkan hieman ja nyt jo hetkeksi paljonkin turhautuneena. Olen tänne satunnaisesti kirjoitellut kuin hänelle, naiselle tunnisteellisesti vain sillä tavalla, minkä hänkin huomaa, jos vaikka sattuisi käymään täällä? mutta tietysti voi päteä monen muunkin tilanteeseen mutta kun en ole varma hänen tunteistaan, koska on antanut ymmärtää olevansa varattu ja sen takia en haluaisi edes tunnetilaani ilmaista, puhumattakaan että olisin hänen tyyppiään mutta erään kerran toin julki välittämisen tunteeni ja siitä seurasi ymmärtämättömän kuuloinen lempeä naurahdus, joten sitten kommentoin tunnetilani esille tuomista täällä, etäisen turvallisesti, ajoittain niin kauan kun siltä tuntuu ja nyt tuntuu yhtä ärtyneeltä kuin siperian villikissalla! eräältä mieheltä.
- Anonyymi
Osta vapaudu palstalta kortti. Se on ainoa mikä voi auttaa.
- Anonyymi
Mistä voi ostaa? Paljonko maksaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809