On muutama vaihtoehto

Anonyymi-ap

A) Se mies ei tosiaankaan käy täällä
B) Se ei tajua, että minä käyn täällä,( mikä olisi kyllä epätodennäköistä tietystä seikasta johtuen), ja siksi hän luulee koko ajan mua joksikin toiseksi. Ei siis tunnista, että se olen minä, enkä se ketä hän kaipaa.
C) Tämä sitten liittyy tuohon B:hen, että miehellä on ehkä vähän hitaat hoksottimet. Kaikella rakkaudella tämä.

17

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

D) Yhteys mieheen -> A, B ja C -kohdat selvitetty?

• Anonyymi

Tarjalta Mikalle puspus

• Anonyymi

C tässä tapauksessa.

• Anonyymi

Sinulla on hoksottimet ristissä jos luulet jonkun tunnistavan itsensä tuon kaltaisesta pöperöstä.

• Anonyymi

D)-kohta mun pitikin laittaa, että mulla on itellä hitaat hoksottimet. 😂

• Anonyymi

E) Sitä ei kiinnosta pätkääkään.

• Anonyymi

Okei kiva. Et tainnut tajuta aloitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei kiva. Et tainnut tajuta aloitusta.

No nii.

• Anonyymi

Tuo B on kaikkein harhaisin kohta ja saa miettimään, oletko ammattiavun tarpeessa.

• Anonyymi

Palataan E kohtaan?

• Anonyymi

Isot luomu rinnat hankkii aluksi

• Anonyymi

mitä tuo aloitus tarkoitti,ei ymmärrä.

• Anonyymi

Tai sitten miehellä leikkaa nopeasti mutta tunnistettavuus ano-palstalla..?

• Anonyymi

Jatkan hieman ja nyt jo hetkeksi paljonkin turhautuneena. Olen tänne satunnaisesti kirjoitellut kuin hänelle, naiselle tunnisteellisesti vain sillä tavalla, minkä hänkin huomaa, jos vaikka sattuisi käymään täällä? mutta tietysti voi päteä monen muunkin tilanteeseen mutta kun en ole varma hänen tunteistaan, koska on antanut ymmärtää olevansa varattu ja sen takia en haluaisi edes tunnetilaani ilmaista, puhumattakaan että olisin hänen tyyppiään mutta erään kerran toin julki välittämisen tunteeni ja siitä seurasi ymmärtämättömän kuuloinen lempeä naurahdus, joten sitten kommentoin tunnetilani esille tuomista täällä, etäisen turvallisesti, ajoittain niin kauan kun siltä tuntuu ja nyt tuntuu yhtä ärtyneeltä kuin siperian villikissalla! eräältä mieheltä.

• Anonyymi

Osta vapaudu palstalta kortti. Se on ainoa mikä voi auttaa.

• Anonyymi

Mistä voi ostaa? Paljonko maksaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      125
      6388
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6195
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      71
      6143
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3982
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2405
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      130
      1447
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1289
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1118
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      950
    Aihe